zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee hoor Manfred ,ik kom ook...nog even wachten tot de regen wat minder wordt.... Ben om 12.00 op Schellie.
|
|
|
|
zwafra
|
Was weer Top op Schellie ..wel veel regen maar later op de middag werd het gelukkig wat droger..wind wat goed wel wat vlagerig maar goed gepowerd kunnen varen met de 9 mtr Edge . Ben helemaal klaar met mijn WOO ...de hele sessie aan gestaan maar niets gemeten terwijl er paar leuke sprongen tussen zaten.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer Top op Schellie ..wel veel regen maar later op de middag werd het gelukkig wat droger..wind wat goed wel wat vlagerig maar goed gepowerd kunnen varen met de 9 mtr Edge . Ben helemaal klaar met mijn WOO ...de hele sessie aan gestaan maar niets gemeten terwijl er paar leuke sprongen tussen zaten. Ff een mail sturen naar de support van Woo, zijn best coulant als je woo niet goed werkt want het is geen goedkoop dingetje.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja Zwaffie hij was weer toppie, zelfs op het waveboardje met straps er op deze keer, lachuhhhh
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Best lekker gekite weer hoor .dikke airtime met de furtive 12 meter. Voelde 2x keer zo hoog als met de 10 bandit , mijn woo zei 10 cm lager als de 10 meter bandit sessie
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wie heeft er gister een kiteboard op het strandje laten liggen hij lag er vanochtend nog stuur me een bericht ik heb hem meegenomen
|
|
|
|
JJJ
Geen avatar
|
hi Kiteruitschell,
is het een Brunotti board? Ik heb m gisteren laten liggen! hoor t graag! 0655392653
(met dank aan Evan voor het snel goedkeuren van m'n account!)
|
|
|
|
|
Tony-G
|
Ik ga vanmiddag ook naar Schellinkhout!
|
|
|
DM2008
|
Eind vd middag WaZ pier, wie nog meer?
|
|
|
Giertje
|
Wat een Top middag op schell met de 10 edge Morgen weer zo dag!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen na het werk nog even een sessie boeken Waar Dat zie ik morgen wel weer, zal Schel of Bunker worden
|
|
|
zwafra
|
Morgenochtend nog mensen naar Schellie ...de voorspelling zijn goed zeker in de ochtend . Ik ben er om een uurtje of 10.00.
|
|
|
Giertje
|
Tien uur hoe dat zo moet je uitslapen?
|
|
|
zwafra
|
Ja dat klopt Ger...ik zit nu nog op mijn werk ben pas om 01.00 thuis . Terwijl jij dan al enige uren in je warme bedje ligt. Maar ik zie je morgenochtend wel.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gewoon die WOO terugbrengen Frank. Die van mij ging ook werr eens stuk de eerste dag in Marsa. Terug gebracht en ik krijg nu weer een nieuwe. Garantie is echt op daar bij WOO. Ik leg er een paar tientjes bij en neem die WOO 2.0. Eerst even revalideren. Gisteren liesbreukoperstie gehad dus de komende weken zal er door mij niet gevaren worden
|
|
|
Tony-G
|
Dat was inderdaad lekker op schellinkhout met 12 Rebbel.
|
|
|
zwafra
|
Lekkere ochtendsessie op Schellie gehad ..net genoeg wind voor mijn 7 mtr ...ook gelijk naar vdBerg even mijn Woo weggebracht hopelijk volgende week een andere.. @John ...beterschap gewenst.
|
|
|
Giertje
|
Heftig John sterkte. Weer een mooie kite ochtend op Schell. Na verwachting morgen weer. Geen beter land dan Nederland en veel goedkoper dan Sal.
|
|
|