kiteruitschell
Geen avatar
|
Mijn eer is in ieder geval gered. Had wat hoger gemogen , maar wel een lekkere sessie
|
|
|
Giertje
|
Richard Topper! Zeker wel water keutels in de broek?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zeker wel water keutels in de broek? Zeker Gier, broek zat helegaar vol Eddy Lansink van Kite schop Versus had nog een bak kibbeling beloofd als ik boven de 10 meter zou springen. Hieronder zijn antwoordt : Eddy Lansink: Is die WOO wel ge-eikt? Je moet nog even een potje pis inleveren bij Daan Groot voor de doping controle. Als je daar doorheen komt, kan de prijs van een portie kibbeling afgehaald worden in de winkel bij versus Kiteboarding. Ps welke saus wil je erbij?
|
|
|
DM2008
|
Dat'ie hem niet komt brengen valt me tegen.
Jouw prestatie daarentegen niet, waar haal je het vandaan!??!
|
|
|
@LaurenS
|
Zo dat was weer ff lekker vandaag op Wijk , voor mijn gevoel sprong ik 15 mtr ....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat gevoel ken ik ....maar de WOO zegt vaak wat anders . Maar het weekend ziet er weer eens gped uit ...
|
|
|
|
Giertje
|
Het gaat helemaal goed komen morgen na 14 uur. Ook voor de komende dagen ziet het er goed uit.
|
|
|
|
zwafra
|
Mijn favoriete windsite geeft voor morgenmiddag 12.00 al een lekker windje voor Schellinkhout ..en nog toenemend in de middag .. hier het plaatje voor morgen.
|
|
|
Giertje
|
IK denk dat je gelijk hebt Theo. Het orakel uit Purmerend ziet door al die kleuren de wind niet meer. Voor zondag en maandag ziet het er beter uit.
|
|
|
|
zwafra
|
Henk hangen er al kites ?..ik sta al helemaal klaar.. maar het waait hier in Purmerend nog niet echt..maar zou vanmiddag volgens WindFinder toch wel wat moeten gaan waaien.. kan niet wachten. Vertrouwen in mijn kleurplaatjes begint wat af te nemen..
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Kan niet waar zijn geen meter wind hier in Purmerend.
|
|
|
zwafra
|
Kan niet waar zijn geen meter wind hier in Purmerend.
Tja Ger..geen vertrouwen in mijn gekleurde plaatjes. Maar morgen herkansing ,weer een dagje met voldoende wind voorspeld ..
|
|
|
@LaurenS
|
Uur of 14:00 pier wijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tis nog niet veel maar ik zie op de webcam dat ze op Wijkiki recht de zee op gaan dus meer zuid dan zuidwest misschien toch naar Schel en de 12 Flysurfer meenemen
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik heb me 12 er bij gepakt en ga toch maar naar schel. Zo dat was weer een topdaggie op Schel, eerst rustig begonnen op me waveboardje en toen de wind aan ging weer skyhigh op de twintip
|
|
|
|
Giertje
|
Ja Henk zo mooi dat je er wel een noodlanding op wil maken. Zowel jij als Theo en Sven, wat gaan jullie hoog!!!!! Voor morgen ziet het er ook goed uit.
|
|
|