Ik heb wel een mobiel maar die staat altijd uit en ligt in mijn auto voor nood gevallen, niemand heeft ook mijn nummer. Ook is het volgens mij een veroudere versie die ik van mijn dochter heb gekregen van versie 0.2 waarop de nieuwste Woo niet past, denk ik.
Gaaf Evan, echt super hoog man in 25/30 knopen. Is zo`n PL Aero foilkite ook geschikt voor megaloops? Ik heb de Flysurfer Speed 5 wel eens rond gegooid en dat ging eigenlijk verrassend makkelijk. Al eens geprobeerd?
Geen idee eigenlijk, maar de Speed 5 zou wel sneller rond moeten gaan door zijn lagere AR en minder platte shape. Maar misschien dat het wel lukt met de 7m, helikopter loops gaan prima namelijk.
De hoogste Daily NL opgeteld ooit als je het mij vraagt. Willem vd Meij krijgt het voor elkaar om twee keer in de lijst te staan (=KNS), waarbij de 26,1m sprong de enige in de sessielog blijkt en direct de beste sprong ooit gemeten met een WOO in Nederland!
Was zelf op Wijk aan Zee, maar combinatie van vlagerige storm, turbulentie over strand IJmuiden en een te grote 8m Torch maakte het voor mij eigenlijk niet vaarbaar. Aangezien ik voor de verandering ook wel eens mijn materiaal heel wilde laten heb ik toch maar eieren voor mijn geld gekozen.
Hier wat beeld toen het voor de Piek nog vaarbaar was:
@ErikFanatic Dat was jij dus met de Torch! Hij zag er nog behoorlijk stabiel uit, leek niet gigantisch te trekken in de vlagen? Dat had ik wel met m'n Pivot 5m nl.
Je had een aantal mooie sprongen en loops, respect in die omstandigheden!
Welke field of view gebruiken jullie met de mouth/helmet mounts? Ik heb 't vandaag geprobeerd met medium aspect maar dat was niet echt een succes. Volgende keer wide proberen. Sowieso zijn de beelden behoorlijk schokkerig maar dat zie ik ook in jullie filmpjes.
Helaas gisteren Woo 2.0 weer de geest gegeven, bluetooth connectie werkt niet of maar heel even dit is dan al de 2e die vervangen moet worden. Iemand die dit ook gehad heeft ?
Thanks for reaching out and sorry about the download issues! This issue just started popping up when we released the newest iOS app version so we are working to find the bug and get it fixed asap. At the moment we're not exactly sure what is causing it but we are aware of the problem and working to fix it immediately. Sorry for the inconvenience but we'll have it working again soon.
Thanks for reaching out and sorry about the download issues! This issue just started popping up when we released the newest iOS app version so we are working to find the bug and get it fixed asap. At the moment we're not exactly sure what is causing it but we are aware of the problem and working to fix it immediately. Sorry for the inconvenience but we'll have it working again soon.
Heb zelf geen iPhone maar oke, jammer dat ze dit niet bekend maken. Heb er wel een paar sessies mee gelogd met deze Woo en opeens doet ie het niet meer. De eerste 2.0 Woo deed het meteen al niet dus ik verdenk de app niet omdat er anders veel meer mensen het moeten hebben lijkt me, andere telefoon maakt ook niet uit en de app opnieuw installeren ook niet.
Bij mij duurt het ontstellend lang voordat de app opgestart is. Minutenlang. Had ook issues met het downloaden van sessies maar dat werd veroorzaakt doordat ik de app nog niet geüpdatet had. Dus nu duurt het een biertje, maar dan worden de sessies wel gedownload. Van een Woo 1.0 btw.
18.8m Niet slecht voor het poeltje op de slufter, werd alleen wel te klein om zweefsprongen te maken met kiteloop landing. Gelukkig kun je ook buiten de poel afzetten, over het zandbankje vliegen en er in landen.
Hopelijk ben ik er de volgende storm wel bij in plaats van de dag er na en is de 5m Aero klaar om aan de tand gevoeld te worden, ben al helemaal verliefd geworden op de 7m in die harde wind!