@ Ab Old school,
Wat leuk dat je er voor open staat om een old school whats -app groepje op te richten, en/ of er aan deel te nemen. Om lekker met elkaar te sparren, trainen, elkaar helpen en tricks uit te wisselen.
We kunnen zelfs elkaar vastleggen met een go-pro en de tricks analyseren. Je leert het meeste als je op video kunt zien wat jezelf fout doet. En zo kun je ook van ander mans "fouten" veel leren.
Ik vaar ook in Rotterdam en omgeving, dat komt dus goed uit.
Die jongen met die gekleurde broek en oudere edges moeten we ook in de groep krijgen. Weet iemand hier op het forum hoe hij heet ?...
Ik vaar het gehele jaar door, ook in de winter..
Die jesus walks kun je zeker oefenen in de winter. Je kunt de trick helemaal ontleden in, o.a. .
De approach, het van het water poppen, het board grabben (handle of rail), het op het water lopen, bar positie, kite positie, board aantrekken. Al deze dingen kun je oefenen in de winter. Echter zal het aantrekken van het board met winter-schoentjes (iets) moeilijker gaan.
Zonder winter-schoentjes varen is toch het meest ideaalst.
Maar dan zijn er nog tientallen variaties op beach landings, beach starts, slides etc. die met koud weer kunt oefenen.
Ik neem het initiatief wel...Iedereen die zich aan wilt sluiten bij de Old school Whats-App groep kan zijn telefoon nummer naar mij PM-en.
@ Ab Old School: Ik zal je mijn telefoon nummer PM-en.
Nu zal de aanloop, om een Old School whats -app groep op te richten, nu de winter net begint wat minder zijn. Maar een begin moet er gemaakt worden.