Langbeest
|
Helaas morgen geen tijd...of........
|
|
|
onderaqua
|
Was lekker fris maar zonnig en een mooi windje voor de 10 edge.
|
|
|
Tristan Phillips
|
Waar gaat iedereen naar toe morgen? Ik heb sochtends een paar uur om lekker op de water te genieten
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als het waait, ben ik er morgenochtend ook Peter Tis niet veel hè de voorspelling voor morgen. Pfffffff Kwam je nog tegen op de dijk John.
Sorry, heb je niet gezien Erwin. Was alweer aan het bellen voor het werk. Volgende keer zal ik zwaaien naar je
|
|
|
@LaurenS
|
Als het waait, ben ik er morgenochtend ook Peter Tis niet veel hè de voorspelling voor morgen. Pfffffff Ach ,het zonnetje gaat weer schijnen ,dus het gaat weer een mooi dagje worden,verwacht echter niet dat ik voor tien uur erop sta .Je weet het nooit met wind uit het Oosten ,kan zomaar weer goed worden Tussen de 15-20 knopen moet lukken
|
|
|
Ride
|
Ik ben er rond 9 uur. 's Middags moet ik werken dus weer lekker vroeg het water op
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ben er ook om 10 uur, aan welke kant van Edam gaan jullie?
|
|
|
|
Tristan Phillips
|
Laat iemand wat van ze horen hoe het te plekke is aub? Ben nou 2x naar schellinkhout geweest voor Jans lullo. Alvast bedankt en hopelijk tot morgen.
|
|
|
Gwiedo
|
Er is gewoon een app die heet, ActueleWind die je verteld hoe de wind er per regio voor staat.. Kan je weer een ritje voor niets schelen..
|
|
|
Ride
|
Gewoon gaan, er staat gewoon wind. En dat voor Jan L@l rijden hoort er gewoon bij. Hoort bij de verslaving TT707 geeft ook 13-18 knopen boven IJsselmeer aan.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tja ,je kan weer merken dat die Haring vrij is,verpest het voor de rest geintje skat
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Prima windje zo te zien
|
|
|
Idefixe
|
18 knts ik ben ff weg
|
|
|
Tristan Phillips
|
Was zeker genoeg wind. Alleen een beetje (peanut dick cold) zonder handschoenen. Dat wordt me volgende koopie. Maar heb wel lekker ff geoefend. Had me 8mtr in gezet maar toch had beter me 12mtr had kunnen doen.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel en gezelli op Medemblikkie.................. zonnetje, 15.8 knopen, Het zag er goed uit Tom hier je beloofde filmpie van Teksel, Teksel is helegaar Top
http://vimeo.com/104128723
|
|
|
|
|
Idefixe
|
tja, toen Richard vanmiddag @ Medemblik vertrok ging de woei ook nog lekker aan.
|
|
|
|