arvidnl
|
Nee was niet vlagerig goeie 3530-35 knopen
zag het net ook op de 10 minuten waarnemingen van weer.nl het voelde wel zo aan het eind. Zal de vermoeidheid dan wel zijn geweest. :-)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wind is west dus de keuze is niet zo moeilijk dacht ik Joepie Ja vrijdag he, is vrij. Jij rij dus jij mag je de tijd zeggen Morgen ochtend even kijke hoe het is met de regen, we houwe contact
|
|
|
Gwiedo
|
Iemand morgen tegen 11 a 12 bij IJmuiden of Wijk? Altijd beter niet helemaal alleen te zijn.
|
|
|
Repete
|
Ijmuiden als de regen is weggetrokken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Joepie Ja vrijdag he, is vrij. Jij rij dus jij mag je de tijd zeggen Uurtje of 10.00 uur kom ik je halen, zit alleen nog even waar we heen gaan Wijk, Ijmuiden of Workum, doe eens gek ??
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ook goeiemorgen, zit nog effe aan een ontbijtje hoor. Koffie staat klaar. We kunnen ook naar het Geestmerambacht lekker dichtbij
|
|
|
|
Langbeest
|
Ziet er lekker uit, zondag dan maar. Heb 2 weken vrij duzzzzzz
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jaja ,ik zag de bikkels wel voorbij raggen op de racebaan van Wijk,alleen Theo was een beetje webcam schuw ,die kreeg ik er niet op. Lekkerrrrrr bezig Je heb weer een hoop gemist Peet, hij was echt top , lefe is k..dt als je met buikgriep achter de webcam zit Was helegaar top vandaag op Wijk met de 9 en een heerlijk zonnetje. Begonnen vanmorgen met 3 man op het water, wat een drukte zeg Wind trok nog even goed door, later, goed voor een 7 maar met een goed gepowerde 9 kon het net . Morgen weer maar waar naar toe ?? Peet er bij ??
|
|
|
|
|
|
Arjee
|
Ik heb me van de week opgegeven voor de Redbull Ragnarok in Noorwegen in april 2015. Mochten er nog mensen zijn die mee willen doen kan je je op 5 januari nog opgeven voor de laatste 100 plaatsen. zie www.redbullragnarok.comZijn er mensen die er al geweest zijn, en mij handige tips kunnen/willen geven. En sponsoren zijn uiteraard ook van harte welkom!!!
|
|
|
Wanda
|
Wij zijn zondag ook weer van de partij!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zondag zondag zaterdag komt eerst hoor. Zeetje was weer lekker vandaag lekker raggen richting pier en als kangeroo weer terug Was met de tien maar werd later op de dag eigenlijk wat te veel maar was toen toch al kapotski
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb me van de week opgegeven voor de Redbull Ragnarok in Noorwegen in april 2015. Mochten er nog mensen zijn die mee willen doen kan je je op 5 januari nog opgeven voor de laatste 100 plaatsen. zie www.redbullragnarok.comZijn er mensen die er al geweest zijn, en mij handige tips kunnen/willen geven. En sponsoren zijn uiteraard ook van harte welkom!!! Tof man. Doe je goed
|
|
|
|
Giertje
|
Het kan niet mooier Henk! Je stapt de deur uit en je gaat aan je kite hangen.
|
|
|
|
Gwiedo
|
Vandaag stond er tussen de 24 en 28 knopen afhankelijk van hoe laat en los van de uitschieters dan..
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Hmmm was er vrij laat, maarja morgen Is het wel veel meer en heb alleen maar een 7meter. Als ik morgen ga ga ik met een boodschappentas denk ik zal wel voldoende zijn
|
|
|
pewpew
|
waar gaat het geweld zich morgen afspelen?
|
|
|
|