Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Theo had je misschien toch die stormkite moeten kopen Gaat met de Cabrinha Xwitchblade 7m ook wel lukken hoor Maar ja zondagmiddag weer aan het werk maaaarrrrrr maandag weer vrij
|
|
|
|
Jorino
|
Was gister voor het eerst sinds 1,5 jaar weer op het water (ff kind afgeleverd in de tussentijd) en het was wennen, maar toen ik de juiste maat kite te pakken had, ging het best goed. Wel 1x ff klapper gemaakt, ging ongewild Vliegen.... maar heen en weer varen ging best. Heerlijk rustig ook, topdag!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ook weer terug van vakantie en nu nog bijna 3 weken vrij. Kom maar op met die wind
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Zijn er nog mensen die gaan Zaterdag? Kan rond half 2 denk ik wel wat hulp gebruiken om al die 11 en 12 meters uit de boom te trekken
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo dan zaterdag ga ik maar overslaan Wauw golven van 2 meter hoog! Waar blijft die windwaarschuwing? Ik hoop dat alle andere beginners hetzelfde erover denken anders krijg je geheid weer hetzelfde treurige verhaal als zondag 2 weken geleden en onnodige ongelukken. Iedereen die wel gaat, veel succes! Ik hoor graag waar ik jullie kunsten kan bekijken, dan neem ik een telelens en mijn oude spiegelreflex mee en ga ik fotos maken! Maandag / Dinsdag dan zelf weer kiten met 6meter!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wind kan nog alle kanten op gaan zaterdag dus op het laaste moment de weerberichten goed checken
|
|
|
pewpew
|
45 knopen met stoten van 53 is mij ff te hard
|
|
|
|
|
Erik_v_R
|
Goed kijken dan. Te veel en te weinig wind kan dicht bij elkaar zitten.
|
|
|
ThirtyKnots
Geen avatar
|
Ben benieuwd wat het gaat worden morgen, lijkt steeds meer aan te trekken. Ga rond 12 richting Wijk vanuit Amsterdam en dan zien we het wel. Tot 3 uur lijkt het prima varen maar daarna kielekiele, voor de zekerheid maar even de boots eraf en straps erop
|
|
|
@LaurenS
|
Geen funfactor verwacht ik ,pik de dagen erna wel mee
|
|
|
DM2008
|
12 uur lijkt me rijkelijk laat, vanaf half 2 lijkt het mij niet meer te doen. Zeker niet pal aanlandig bij Wijk.
Ik denk vanaf 11 uur op het water bij IJmuiden.
|
|
|
Ride
|
Ik sla morgen ook lekker over. Veeeels te veel vlagen. Maandag ziet er goed uit. Ga ik dan wel
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien op Guru is het tot een uurtje of 13.00 goed te doen en dan weer na 18.00 uur. Denk dat ik in de ochtend even Schellie gaat tsjekkuh.
|
|
|
Ride
|
In de ochtend kan ik niet en vanaf 17 uur veels te veel andere leuke dingen te doen. Veel plezier Theo. Zie je deze week zeker nog wel op het water
|
|
|
TBK
|
Ik sla ook lekker over, heb alleen nog maar een 11m dus gaat niet lukken.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik sla ook over. Trouwens dit doe ik al na Brasil. Heb een tennisarm. En ik tennis niet eens.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ben ook van de partij morgen heb een north dice 6 meter gehaald zal mij benieuwen.
|
|
|
thelastV8
|
jep morgen ochtend ook maar ff kijken op schell
|
|
|
the littleman
|
Morgen ook naar schellie! Horlaat gaan we?
|
|
|
PeeWee
|
Morgen ook naar schellie! Horlaat gaan we?
17m ligt al opgepompt op het gras, jihaaaaaaa
|
|
|