Bas1983
Geen avatar
|
Druk op IJburg, ook wel wat beginners. En zo af en toe een motorbootje tussendoor, ook leuk. Wind had wat meer mogen zijn voor m'n 8, oftewel had d e10 moeten oppompen maar ach. In de vlagen ging het wel lekker.
Veel dank aan Versus voor het lenen van zowel een board (in m'n auto laten liggen, suf) en een leash (aan m'n andere trapeze laten zitten, echt suf)!!
Lekker weer, weinig bekenden
Kiten bij Ijburg is toegestaan, begrijp ik? Ik zie de spot niet staan op onderstaande lijst, maar ik zou er graag een keer gaan kiten... http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/beginnende-kiter/kite-spots
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Als beginner heb je niks te zoeken op Ijburg, dat is vragen om problemen. Het wordt verder gedoogd omdat de politie in Amsterdam wel betere dingen te doen heeft, officieel gewoon verboden.
|
|
|
|
vissie
|
Vroeg me ook al af waarom daar een testdag georganiseerd werd.
|
|
|
Oli4k
|
Die nare paaltjes in die haven zijn naar. Er staat er eentje precies zo dat je hem af en toe wel/niet ziet. Disaster waiting to happen zeg maar. En wat er verder al niet onder water ligt daar. Sowieso verraderlijk met die ondiepe stukken die je moet weten. Laatst nog mijn hand finaal opengehaald aan een schelpje omdat ik ergens vastiep waar het ongeveer 0,1mm diep bleek te zijn.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Laatst nog mijn hand finaal opengehaald aan een schelpje omdat ik ergens vastiep waar het ongeveer 0,1mm diep bleek te zijn.
Je zat dus op het droge ...misschien iets meer vooruit kijken
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Ik weet voldoende, IJburg sla ik voorlopig over.
Iets heel anders: de buien lijken langs het IJsselmeer te trekken. Iemand toevallig in Edam op het moment? Vaarbaar?
|
|
|
denmen
|
Ik krijg bijna het gevoel dat er mensen zijn die liever de spot voor zichzelf willen houden Binnenkort toch maar ff kijken dan! Klinkt erg gezellig:)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hey ..komt mijn naam voorbij ? IK camerageil.... Grin schater ben gewoon fotogeniek. Begint het er een beetje op te lijken Frank Morgen hele dag vrij en ik ben nog kapot van gister, wel test dag van Versus op Wijk aan Zee
|
|
|
audi
|
Ik ga morgen middag naar schel. Ik heb nog zand uit Workum tussen mijn tenen.
|
|
|
Oli4k
|
@Aloha Ok, 0,1 mm was misschien overdreven. Kniediep dan. Maakte dat – niet spreekwoordelijke – gat in mijn hand niet minder diep.
|
|
|
joosie
|
Hé Oli4k Zo hebben alle spots wel een paar minpunten: Schellinkhout in het kommetje achteraan ligt een behoorlijke rij / berg keien waar je ook niet op wil landen, weten ook veel kite surfers niet en is ook maar 10-15cm onder het water Andijk heeft 15m voor de strekdam ook zo'n strook waar het water niet dieper is dan 10-15cm Medemblik zit achter de strekdam een aantal paaltjes ( lees net dat er gisteren iemand nog zijn onderbeen heeft gebroken op een paaltje net onderwater ) ook net langs de strekdam zitten nog de damwand profielen op zon 30 cm onder het water. Enkhuizen staan ook nog een paar paaltjes net onder het water waar je niet op wil klappen of landen na een sprong
|
|
|
Oli4k
|
Kunnen we niet ergens een groot perfect rond meer aanleggen waar alles van zacht materiaal is, het water altijd 25° en nergens dieper dan 70cm?
|
|
|
|
|
|
Erik_v_R
|
Vanochtend Schel, vanmiddag WaZ bunker.
Beide keren met de 9m. Zonnetje erbij.
Man, man, man wat een lekker daggie.
|
|
|
Oli4k
|
Het was wel weer geweldig mooi bij Wijk met het 6-je op het surfboard. Wat een bakken van golven rolden er binnen. Nog een pelikaan zien overvliegen en een ouderwets schip dat nog over was van de Sail zien uitvaren.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb weer een mooi daggie gemist lees ik al Gelukkig morgen vrij dus mooi het water op
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie op Wijk met Coos Zok. Grote knoepers van golven en lekker gevaren met de 9 meter van 11.00 tot 17.00 uur. Coos vond de golven te groot en de wind te hard, Hij heeft lekker een bakkie pleur gehaald bij Aloha Testdag van Versus op Wijk maar die begon pas om 16.00 uur en was toen ik eigelijk al kapotski en ik vaar al de rolls royce van alle kites, dus waarom testen ? Morgen weer vrij en dan maar weer eens naar Schel het zoute water en het zand eraf spoelen
|
|
|
Oli4k
|
Komt net het een en ander aan zwaailichten voorbij racen richting Wijk aan Zee strand. Ambulance en reddingsbrigade. Hoop dat het meevalt :-(
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ook altijd maar vrij die haringhapper . Net nog ff lekker gevaren op schell met de 11was aan de grote kant
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Wijk aan zee wat een mega golven. Eerst 9 meter sessie 1 en rond 12en waaide het steeds harder en naar 6 meter switchblade. Maar die golven, die golven. Wauw. Helaas rond 14:30 aftaaien ivm afspraak
|
|
|
johan
|
Ik heb heerlijk gevaren op Schel. Wind viel iets tegen maar begin van de avond kwam er een bui aan en toen was de 10m perfect
|
|
|