@LaurenS
|
Ah ,bad timing Hermie ,dit zijn de dagen
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
aanlandig is het zeker met veel brekers onder de kant als het zo bekijk, wel betere wind aan zee.
|
|
|
bredo
|
lekker niksten bij wijk met west...veel zijslag. Is te doen maar voor mij niet. Lekkerder met zw. Ik sla over. Wel veel wind !!!
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Hij zou na 1PM wat meer ZW moeten worden. Fingers crossed.
Edit: potverdorie wat was het mooi!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schell..en het was weer gezellig en lekker ..goed gepowerd met mijn 9 mtr wel wat vlagerig W/ZW windtje zo rond de 20 knp ..maar met een lekker zonnetje erbij toch een lekker dagje ... En voor Richard(Haring Happer) ...vooral naar Zee gaan met West ..hebben wij weer meer ruimte op Schell.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
totaal fan van wijk aan zee West - onshore. Mooie rakken varen tussen bunker en pier, grote racebaan met juiste getij van vlakke stukken! helaas in spanje nu in de bergjes dus geen surfings.
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Ik was er iets voor 1nen eerst ff wandelen en kijken of ik wel zin had... TUURLIJK
goed gepowerd met de 10 en wat euke sprongetjes gedaan, deerlijk vlak tussen de kust, 1ste en 2de zandbank.
wind was idd ZW, was wel makkelijk hoogte te lopen.
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk pier was goed, knopie of 27 ..... Zalig met de 9
|
|
|
thelastV8
|
Petten was ook weer lekker. Hand- en schoentjes geen overbodige luxe
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
En voor Richard(Haring Happer) ...vooral naar Zee gaan met West ..hebben wij weer meer ruimte op Schell. Zekerrr, doe ik graag voor jullie en in de winter is het natuurlijk helemaal druk op Schel en dan maak ik graag ruimte Lekker niksten bij wijk met west...veel zijslag. Niksten ??? Zij slag ?? Wat is niksten ? Allemaal geen last van gehad ihaa dat was weer een topdag op Wijk, wat een gezeik over te veel west en brekers hatsikidee knalluh met je kadaver en die brekers daar knal je gewoon overheen
En Zo Was dat !!! Topsessie op Wijk met de 9, zonneje en heerlijk gevaren
|
|
|
Gwiedo
|
Zijn er nog mensen morgen (zondag) bij Wijk of IJmuiden te vinden rond een uurtje of 10?
Heb wel zin in een flinke bak wind, maar toch altijd fijn en veiliger om niet alleen op het water te staan.
|
|
|
pewpew
|
ben morgen op schel. Vanaf een uurtje of 10-11
|
|
|
DM2008
|
Tussen 9 en 10 WaZ Pier
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 10 op Wijk pier .....voor de regen
|
|
|
Erik_v_R
|
Voor 10en op Schel.
|
|
|
|
Damski
|
Zijn er al mensen richting Wijk?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bakkie koffie er in en dan op weg naar schellinkhout Koffie al op, zie je zo op schellie, maarrrr is er wel genoeg ruimte vandaag Frank (zwaffie) ???? Theo (teigertje) lag nog in zijn bed en had last van zijn spiertjes, dussssss. we gaan los
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Theo (teigertje) lag nog in zijn bed en had last van zijn spiertjes, Tsja die gewrichies van mij zijn nooit zo tof geweest Vandaag maar een potje voetbal kijken bij me zoon, dan is me hond ook weer blij. Veel plezier mannen, rond vijf uur het water af he, dan gaat het los volgens de weerkenners
|
|
|