pepsi
Geen avatar
|
Vandaag was bij Aloha onderstaande fotograaf aanwezig en heeft de nodige foto's genomen. Inez is regelmatig op de Noord-Holland spots te vinden. Ik heb laatst ook wat messcherpe foto's mogen ontvangen van mij op Wijk en schellinkhout(up_kitesmiley) Wie weet sta je erop of op een eerdere fotosessie. Foto's van Inez Www.facebook.com/fotosvaninez of Www.kitepaparazza.nl
|
|
|
Erik_v_R
|
Wat een heerlijke middag bij de bunker. Eerst met 12 en later met de 9, veel zon en ruimte zat. Meer van dit soort dagen graag.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Yeb, Wijkiki was wer top vandaag, hele dag met de 9 gekite en mijn hoogte record denk ik weer aan diggelen
|
|
|
joosie
|
Zo staat toch wel een lekker windje voor een low-wind sessie Hoppa naar schelwoody voor de 3e dag oprij
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen geen wind dus even en rust dagje. Wat ben ik blij dat iedereen die betrouwbare kleuren weer site van jou gelooft Frank, daarom was het voor een zondag vanmiddag heerlijk rustig op schel . Ik zou toch maar eens op zoek gaan naar een andere weer site, vorige keer al een verkeerde kite keuze door die betrouwbare site Sterkte met je rug Heerlijke l11 meter sessie met de kerkdeur, zonnetje, gezellige badt gastuh en lekker rustig en niet in de ouwe lulle hoek maar tussen 100 vissers in aan de rechter kant. Ze probeerde met een hengel mij elke keer te vangen maar ik was ietsje sneller elke keer
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Was weer topdaggie op schellinkhout heerlijk gevaren met de 12M. Zag wel aantal flysurfers met 15m, maar 12m was prima.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@Richard ik las je reactie op die andere site , goed te horen dat je een mooie dag hebt gehad zelf ff thuis gebleven. Afgelopen week 4 dagen wijk, me happy!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was wel een cruise sessie hoor zondag in vergelijking tot de topsessie van zaterdag
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo das weer een lekkere sessie geweest op Schellie. Dik boven de dertig knopen en zelfs mooie golfjes en vlakke stukken.
En dat met een Westen wind.
See joes
Hoorde trouwens dat een ambulance nodig is geweest.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hoorde trouwens dat een ambulance nodig is geweest.
Tsja, obstakels genoeg daar tegenwoordig...
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Wijk was weer erg lekker. Mooie afsluiter op het Hollandse water en alles klaar maken voor de Baai of Rosas.
|
|
|
|
|
the littleman
|
Korte test sessie op schel, maar was erg vlagerig van 17.00 tot 18.00 NW.
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik was tussen 13:00 / 14:15 op Egmond aan Zee, ook hier zeer vlagerig, het ene moment amper 18 knopen, vervolgens opeens weer vlagen van ca. 28? Mede gezien de onshore-richting extreem laag water waardoor de zandbanken wel erg ondiep lagen. Zeker een combinatie voor gevaarlijke situaties. Voor de banken was het een klotsbak, er op spiegeltje vlak maar relatief weinig afstand tot het strand voor hoge sprongen. Tegen het einde van de sessie, toen ik weer richting Zuid-strandafgang ging varen kwam ik me daar toch een perfecte poel tegen.. Mijn speeltijd (in overleg met mijn vriendin) zat er helaas al op. Dus na 20 minuten tijd rekken en de lekkerste loops te hebben rondgegooid met een traan van gemis het water af gegaan.
Tevreden met de tijd die me gegund is, al zag ik achteraf dat ik net voor de piek van de wind 14:45 / 16:00 er af ben gegaan. Toch nog tweede op de WOO app. met 12m. Vervolgens moe maar voldaan verder gegaan met puin ruimen. Top middag!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Low wind sessie met de kerkdeur op schel vanmiddag, erg druk met 3 kiters
|
|
|
bredo
|
Low wind sessie met de kerkdeur op schel vanmiddag, erg druk met 3 kiters En ik maar staren naar de webcam...
|
|
|
Langbeest
|
Effe uitgewaaid op Wijk vanmiddag.......
|
|
|
|
Langbeest
|
ja ehhhh mag ik ook eens een keertje..... Normaal ben jij degene met deze berichten........ Lekker vooruitzicht gozer....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op schel , het zonnetje, het bankie, slap oue takkebosse met See Joes. admiraal varen wedstijd 51 koters op een plankie, lekker banaantje
|
|
|