Haring High Richardt
|
Zonnetje, 11 meter, Twin tippie, Thechiese deurtje, bekende Badt Gastuh op Schellie
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Viel mij op dat t leek alsof er al weer les gegeven werd. Ze zijn er vroeg bij. Was verder lekker weertje om de 15 erbij te pakken :-p
|
|
|
Erik_v_R
|
Vanochtend heerlijk in het zonnetje gevaren op Ijmuiden dankzij Mark uit Haarlem Eerst onderpowered met 9M later overpowered met de 12M.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vondt het helemaal niks , korte windvlaagjes waardoor je geen hoge sprongen kon maken, erg veel chop , irritant druk. Enige pluspunt was de zon
|
|
|
@LaurenS
|
Vondt het helemaal niks , korte windvlaagjes waardoor je geen hoge sprongen kon maken, erg veel chop , irritant druk. Enige pluspunt was de zon
Volgende keer gewoon eerder je nest uit , heb prima gevaren van negen tot twaalf
|
|
|
Repete
|
Irritant druk inderdaad @ IJmuiden. Winter is helaas weer voorbij.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Volgende keer gewoon eerder je nest uit , heb prima gevaren van negen tot twaalf Mijn wekker gaat de hele week al om half 5 . Weekend is relaxing time
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vondt het helemaal niks , irritant druk. En de zomer moet nog beginnen Dan moet je niet voor de ingang gaan varen Henk. Ik zag ook dat je bij de ingang was verwikkeld met een andere kiter in je lijnen ?? Wat was er gebeurd bij die irritante drukte bij de ingang ? Aan de zij kant richting de ouwe lulle hoek was ruimte zat en had ik van niemand last
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Als gasten een Vondt het helemaal niks , irritant druk. En de zomer moet nog beginnen Dan moet je niet voor de ingang gaan varen Henk. Ik zag ook dat je bij de ingang was verwikkeld met een andere kiter in je lijnen ?? Wat was er gebeurd bij die irritante drukte bij de ingang ? Aan de zij kant richting de ouwe lulle hoek was ruimte zat en had ik van niemand last Geen reactie haha zal niet zeggen dat ik niet geheel onschuldig aan dit voorval ben
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Als gasten een Vondt het helemaal niks , irritant druk. En de zomer moet nog beginnen Dan moet je niet voor de ingang gaan varen Henk. Ik zag ook dat je bij de ingang was verwikkeld met een andere kiter in je lijnen ?? Wat was er gebeurd bij die irritante drukte bij de ingang ? Aan de zij kant richting de ouwe lulle hoek was ruimte zat en had ik van niemand last Geen reactie haha zal niet zeggen dat ik niet geheel onschuldig aan dit voorval ben whahaha hoe vaak ik jou daar wel niet iemand heb zien raken
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
eind van de dag weer afnemend , als het nog wat is ga ik. Kon toch ff op tijd wind was lekkker rond 11 uur. Na 1 en werd het minder.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
1.5 u met de elf gevaren op wijk bunker. Morgenmiddag wordt het super maar ik weet niet of ik kan.
*edit* hopelijk kan mijn vriendin haar afspraak verzetten en ben ik om 15u op wijk bunker. Zon & wind: 20-25 knoop.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wind is goed idd alleen noord west vanmiddag helaas, Ik heb alleen tijd voor schell
|
|
|
Repete
|
Topsessie @ IJmuiden! Zon, genoeg wind en lekker rustig
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Eindelijk weer eens zonder die rot handschoentjes . Zonnetje erbij en windje tussen de 17 en 25 knopen
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
1.5 u met de 9 gevaren samen met 2 anderen op heel wijk aan zee. Van bunker naar pier, naar bunker naar dorp, naar heemskerk enz enz. Zon en heerlijke wind.
|
|
|
bredo
|
was een top middag , het begon zeker te kriebelen...moest natuurlijk de hele dag werken...
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Heerlijk zonnetje idd, maar moet zeggen dat ik na 10 dagen Kaapverdië en een dagje schell wel weer even moest wennen aan de Noordzee golfjes.
|
|
|
FRans qxl
|
@ Eckhardt,
Hoe was kaap Verdie...heb je een beetje wind gehad ?.
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
10 dagen elke dag meer dan prima kunnen varen. 3 dagen de 15 gepakt maar had denk ik prima 9 dagen met de 10 vooruit gekund. Wind zat tussen de 16 en 25 knopen
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgenochtend nog een kansje op een lichtweersessie op enkhuizen of hondenhemel Waait het al Henk ?
|
|
|