Langbeest
|
oei.....dat ziet er inderdaad wel erg lekker uit...
|
|
|
|
Giertje
|
Wat een top middag op Edam! Heerlijk kunnen varen met de 9 edge.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Zag je nog ff ger , dacht dat je al op vakantie was, windje was top wel erg choppy met noord noord oost
|
|
|
Langbeest
|
Heerlijk middagje op Medemblik.....lekker gepowerd met de 9. Zonnetje erbij wat wil je nog meer.....
|
|
|
DM2008
|
Zoooo, topwindje op Muiderberg, 23/27 met de 10m Pivot was hakken geblazen! Zonnetje erbij en nog niet gigadruk, heerlijk!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Had ik vorige week toch bijna een haring happert te pakken Dat scheelde inderdaad niet veel Beetje erg druk daar in het Woo hoekje
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Blijkbaar gaat heel Nederland tegenwoordig bij Ijburg kiten . Nog nooit zo druk gezien daar, denk iets van 60-70 man op 't water dus echt 0 ruimte. Verder wel lekker gekite maar werd op het einde goed koud.
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Ben ik blij dat ik keertje om gereden ben naar de brouwersdam. Dik 20 knopen en heerlijk tot t zonnetje onderging geknald. Vind 't trouwens wel bizar dat er les gegeven wordt op IJburg. Afgezien van de afhandig wind kun je t toch niet maken om op een niet officiële spot een sport te promoten...
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ruim 2u directioneel over medemblik geoefend. Om me heen vlogen alle acteurs van de haringhappert trailer. Ging weer een stuk beter. Binnenkort maar eens wijkiki met de directioneel proberen. Of toch eerst nog een keer schellie... hmmm.
|
|
|
@LaurenS
|
Totaal zen in het haventje van blikkie met 4 man en vrouw van 14:00 tot 17:00.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Gesloopt en met zonnetje erbij Had ik vorige week toch bijna een haring happert te pakken En ik maar denken: wat heeft die Erik opeens een grote zwarte baard gekregen
|
|
|
joosie
|
vanmiddag rond 13:00 maar ff op Schell kijken wind en zonnetje
|
|
|
@LaurenS
|
Ik vrees dat ik vanmiddag tot een uur of 16:30 aan de buis gekluisterd zit met Max en Ajax op het scherm
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Gaan er nog mensen naar wijk aan zee? Of zit iedereen voor de TV?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt idd weer wat te waaien ...maar de webcam van schellinkhout ligt er uit ...iemand een update
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het lijkt idd weer wat te waaien ...maar de webcam van schellinkhout ligt er uit ...iemand een update
Schat in zon 12 knopen... alleen grote maten fs swafra
|
|
|
Langbeest
|
Komt allemaal goed Marco
|
|
|
Shredder
|
Ik ga nu naar wijk
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Kwam precies op het goede moment vandaag kite was opgepompt en de wind ging aan, behoorlijk gepowered met de 14
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was op Schell.van 13.00 tot ongeveer 16.00 uur...maar de wind was minimaal (voor mijn 11 mtr ) heb dus niet echt lekker kunnen varen ,maar toen ik wegging kwam er net een bui over waarschijnlijk heeft het daarna wel redelijk gewaaid.. volgende keer beter..
|
|
|
Tony-G
|
Ik was op Schell.van 13.00 tot ongeveer 16.00 uur...maar de wind was minimaal (voor mijn 11 mtr ) heb dus niet echt lekker kunnen varen ,maar toen ik wegging kwam er net een bui over waarschijnlijk heeft het daarna wel redelijk gewaaid.. volgende keer beter.. Inderdaad Frank, je was even te snel weg. Ik zat in het middel van die bui met mijn 15m en grote board . Ondanks DP,dat was ik overpower en ben met moeite naar de kant gevaren. Tijdens het landen knikte mijn kite naar buiten, maar gelukkig ging het goed . Na de bui werd het echt beter maar ik had geen zin om mijn kleinere kite op te pompen.en natuurlijk Moederdag
|
|
|
|