TableTopje
|
Dude! Waarom verbaast mij dat nou niets.... (alles heel???)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel en gezelig vanmorgen met de 9 op Schelli en helemaal niet druk voor de herfst vakantie? . Mooie camper Ger, verheug me nu al op de reis van Tarifa naar Dakhla , en wanneer is de eerste test ride van je foil? , i.v.m. de bloepers camera mee te nemen naar Schelli
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was idd een lekkere ochtendsessie goed gepowerd met mijn 9 mtr. Moest helaas om 12 uur alweer het water af ... Maar het weekend ziet er ook weer goed uit. En Richard ....met West op Schellie is toch goed te doen...
|
|
|
Haring High Richardt
|
En Richard ....met West op Schellie is toch goed te doen. Hij was ZW Frank, als hij west was geweest was ik naar wijk gegaan
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Jaja binnenkort maar eens aan de vlieger hangen... Nieuw speeltje binnen. p.s. iemand interesse in een 12m ozone catalyst met bar, beide uit 2014.
|
|
|
Giertje
|
Dat ziet er heel gaaf uit daar kan je mega sprongen mee maken!
|
|
|
Langbeest
|
Jaaaaaaa top kite Manfred Heel veel plezier ermee
|
|
|
|
Langbeest
|
Welke kleur??? ????
|
|
|
|
Langbeest
|
????????????????????????????????????????
|
|
|
zwafra
|
Ik zou hem eerst maar eens uit de tas halen Manfred .....volgens mij is hij blauw. Maar veel plezier met de Edge .. Komend weekend kan je hem wasrschijnlijk in de tas houden ...dan kan je een maatje kleiner uitlaten.
|
|
|
manrot
|
Ik heb de kite al opgepompt, en er zit geen blauw in Morgen ben ik vrij volgens mij kan hem dan wel even uitlaten
|
|
|
Langbeest
|
Mmmmm morgenmiddag misschien nog wel even tijd
|
|
|
Giertje
|
Morgen nog badgasten naar Andijk? Top windje voor je 11 Manfred.
|
|
|
|
Langbeest
|
Andijk is mij te ver....gaat Wijk worden ....
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ben morgen niet zo laat klaar denk eraan naar muiderberg te gaan of misschien ijburg
|
|
|
|
|
manrot
|
Zo dat was weer lekker op andijk . 15 kites op het water/in de lucht. En idd henk ik heb een paar airmiles gespaard. Timing idd nog even wennen. Maar ik ben niet ontevreden voor de 1e sessie.
|
|
|
Giertje
|
Stan alvast bedankt ik kom de bar morgen bij je ophalen! Maar wel Top gevaren.
|
|
|
zwafra
|
Manfred ..bij de nieuwe Edge heb je weer wat afstel mogelijkheden ...maar je moet hem wel gepowerd afstellen anders vaart hij niet echt lekker is mijn ervaring. Maar morgen ziet er weer goed uit ben om 12.00 op schellie. @giertje...ga je nu ook al je spullen vergeten.
|
|
|