Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Damn... Heb 'm helaas moeten skippen. Ondanks een vrije dag iets belangrijkers op de agenda.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik heb een Ocean Rodeo Storm, ideaal voor 7 en hoger. Maar ik vind kiten rond de 30+ knopen eigenlijk niet echt leuk ......
Gisteren met de 9.5 Prodigy gevaren op Slufter. Was een topdag ..... geniet nu nog na (spierpijn).
|
|
|
LennardK
|
Damn... Heb 'm helaas moeten skippen. Ondanks een vrije dag iets belangrijkers op de agenda.
Cupcakes bakken? ;-)
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
Toch nog paar uurtjes gegaan naar de Slufter. Was leuk, maar afgelopen dagen leuker, met name door de windvlagen van vandaag.
Wel opvallend dat er toch nog een man of 30 ten tonele verscheen.
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dat heb ik hem daarna geen ene keer meer zien doen, zo bruut dan
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
ja die was bizar van Rich...ik sta op het filmpje achter hem te wachten en zag het van dichbij. ik wachtte ff met keren omdat ik weet dat het zijn springkant is... de loop ging goed maar de landing wat minder LOL jiihaaaa Ik heb er zelf ook een paar gemaakt in de categorie "ojee, dit wordt een abonnementje polikliniek)"
|
|
|
tgroot
|
bizar dat je met dit soort wind plek moet zoeken tegenwoordig. Wel gezellig al die koppen altijd Barre loop richard, lekker hoor!
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
ik wachtte ff met keren omdat ik weet dat het zijn springkant is... Dat zouden dus meer mensen moeten doen...ff paar seconden wachten en een ander een pleziertje (een te dikke loop bv) gunnen..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb die loop niet live gezien maar op het filmpje zeer veel respect hoor. Ik stond zo zwaar overpowered in het begin dat ik echt niets durfde... later buitenop 2 keer geloopt waarvan één best harde crash en één net aan landing. Later toen de wind iets af nam durtde ik de kite vol rond te gooien. Op naar de volgende keer want ik heb er nu vertrouwen in!
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Gaat er morgenochtend iemand het water op?
Nee joh, 29 knopen, das veeeuul te weinig.....haha
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
Gaat er morgenochtend iemand het water op?
Ik ga waarschijnlijk morgenochtend, rond een uur of 10, naar de Slufter.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Check, probeer er ook zo vroeg mogelijk te zijn. Hopelijk genoeg wind om de 9m rond te gooien!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga wellicht richting MV. Weet niet hoe laat, maar hoop ochtend.
|
|
|
|
Rob
|
morgenmiddag 13.00 uur slufter, eerst werken :-(
|
|
|
Evan
Administrator
|
Wat een brute sessie vandaag! Dik hoge frontroll waarbij je je kite naar voren stuurt zodra je achterstevoren hangt en land met een helikopter loop blijft misschien nog vetter dan een megaloop. Dat gevoel als de timing klopt en je door de horizontale versnelling uit de rotatie getrokken wordt.....
Overstappen van 9 C4 naar 11m R1 was ietwat te enthousiast, nog nooit zo gepowerd gestaan aan een foilkite.
|
|
|
LennardK
|
Was idd lekker vandaag. Heerlijke kickers achterin. Weer wat hoger en verder gegaan dan ik tot nu toe gewend was van mijzelf. Hoe hoog geen idee, maar ik vond het best hoog. Vandaag ook de laatste dag zonder schoentjes. Vorige week ging het nog maar vond het nu best frisjes op een gegeven moment.
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen kiten in Z-Holland, of Zeeland? Houdt niet over qua locaties..
|
|
|