Gefeliciteerd! Had graag meer "factory" werk gezien. Als fabrikant zou ik elke stap van het proces gedetailleerd filmen en 5 minuten per onderdeeltje online zetten, machtig mooi!
Jammer dat het mij niet is gelukt om te komen kijken deze zomer maar het is ook wel een aardige (prijzige) onderneming om 'even' vanuit kalpitiya op en neer te pendelen (reken op 5 uur auto). Gezien je het van tevoren moet afspreken kun je ook niet als de wind tegen valt snel op en neer maar lever je potentieel een dag kiten in. Voor de mensen die willen komen is het misschien makkelijker op de terugweg naar het vliegveld een bezoekje te plannen dat kost je niets extra en scheelt je de frustratie van het missen van een mooie kitedag.
Ja dat is inderdaad een punt. De fabriek zit vlak bij het vliegveld, wat dus 5 uur rijden is van de bekende kite locaties. De afspraak is op zich snel gemaakt, mail mij en ik zorg dat het voor elkaar komt. Zomaar aankloppen lukt niet want de bewaking moet op de hoogte worden gesteld en er moet een productie manager vrij worden gemaakt voor de rondleiding.
Een afspraak op korte termijn (dag er voor) is meestal wel te regelen, de dag zelf is lastiger aangezien ik de mail door het tijdsverschil een stuk later pas lees. Door met een groepje te gaan blijven de kosten van zo'n dagje uit binnen de perken. Alternatief is inderdaad op de laatste dag.
Ziet er leuk uit. Echt een "low cost business model". Ondanks de bijzondere naam een Nederland tintje.
Jullie produceren sinds december en updaten nu de website (zag nog wel bugs in de shop) omdat de alle productie al gereserveerd was? Ergens een opslag gevuld?
Jullie produceren sinds december en updaten nu de website (zag nog wel bugs in de shop) omdat de alle productie al gereserveerd was? Ergens een opslag gevuld?
Helaas niet, versie 1 werd bij GSL geproduceerd aangezien de eigenaar van Zian die fabriek 5 jaar heeft geleid. Daar zijn we gestopt met productie toen we onze eigen faciliteit op gingen zetten. Toen we eindelijk na flink veel vertraging met produceren konden beginnen lag er al een overvolle order map. Eerder de website vernieuwen of het nieuws openbaar maken zou dus vooral hebben geresulteerd in "nee" verkopen, vandaar.
« Laatste verandering: September 21, 2015, 19:39:41 door kite2fly »