Starters die openstaan voor feedback
.
Ik herken hier een beetje de windsurfer: een giek staat min of meer vaak horizontaal. Je houdt je stuurlijnen meer op spanning als je bar in positie is. Als je naar rechts vaart, is je rechterbarhelft lager dan je linkerbarhelft (zoals ook je rechtertip van je kite lager is dan de linkertip).
Goede tip, inderdaad lang gewindsurfd, ik val door de mand :-) Klinkt logisch ik zal er op letten.
Ziet er leuk uit. Nog een tip... De breedte van je bar staat aan de linkerkant op breed en de rechterkant op smal. Ik zou ze links en rechts allebei breed of allebei op smal zetten.
Nu je het zegt, dat was me nog niet opgevallen. zo zie je maar, Ik zal de bar op gelijke stand zetten.
Toch typisch dat ik dat zelf nog niet gezien had.
Leuk filmpje! Erg herkenbaar en als je maar lol hebt inderdaad
Viel me wel iets op, bij het neerlaten van je kite zit je depower lijn om je bar heen geslagen. Dit is potentieel gevaarlijk.
Dat is dat losse lijntje bij North, er zit wel klitteband aan maar meestal wappert het rond bij mij. Het hangt slap over de bar met het eind. Ik zal erop letter dat het niet vast komt te zitten rond de bar.
Nou zo leer je weer eens wat. top!