Ik heb deze ook overgeslagen, ben jij op 2e kerstdag ook wel gegaan ? http://meteoalarm.eu/ ook wel handig voor verdere informatie en verder te klikken, Duitsland heeft code rood!
« Laatste verandering: Februari 23, 2017, 16:33:32 door Local »
Nee, op een gegeven moment is het gewoon te hard . Pak je een kleinere kite dan val je tussen de vlagen gewoon stil met die turbulente lucht van vandaag.
Wijk aan Zee was echt tegek! Beetje bummer dat ik na een crash mijn kite werd gespoeld en ik 'm moest releasen, LE lek. Maar de beelden en 20,3 meter WOO Sports score maken alles dubbel en dwars goed!
Wijk aan Zee was echt tegek! Beetje bummer dat ik na een crash mijn kite werd gespoeld en ik 'm moest releasen, LE lek. Maar de beelden en 20,3 meter WOO Sports score maken alles dubbel en dwars goed! http://youtu.be/ir1GmPPbD6I
Gaaf! Welke mount heb je hiervoor gebruikt? Borst of tussen je tanden...Beeld is wel vet!
@Gil, ja super vervelend. Ik ging volle bak voor een heerlijke golf, maar die maakte net een lipje die mijn board pakte, dus ik vloog op mijn weg omhoog meteen in rotatie (frontroll), kon mijn kite nog corrigeren, maar koos achteraf de verkeerde richting om te landen. Kite trok me achterover en toen was ik `m kwijt. Vervolgens was meteen de LE leeggelopen.
Gijs Wassenaar heeft me vervolgens naar het strand getrokken (bodydraggend op mijn plank zijn trapeze vasthoudend) en iemand met een Airrush en (jij) Gilion hebben mijn kite richting strand getrokken. Denk dat het bij bladder schade blijft, aan de LE was namelijk niets te zien.
@Erik was de bladder nu uiteindelijk aan flarden of alleen door overdruk leeggelopen? BTW dat ene filmpje van gisteren is toch ook nog mooi om hier te posten: 'Erik Blokker storm kitesession - Big Air @ Wijk aan Zee - 23 feb 2017'
Mooi filmpje idd. Mooie schansjes ook zeg! Was op Sluf meer rommelbak en in de poel te gevaarlijk om vol aan te trekken wilde je niet op t strand eindigen. Was wel lekker rustig
Markus, Ik was er ook maar ging toch niet en daar baalde ik later van want zo kneiterhard was het niet. alleen toen ik er was wel en zag ik iedereen moeite hebben om alles te houden. ook kwamen 2 jongens net boven die zeiden dat ze de 7 echt niet meer konden houden...dit bleek later wel mogelijk volgens mij maar toen was ik al weg...
Ron serieus? wat is dit dan? op andere afgaan? dan weet je het nooit, zelf voelen.
Was je zeker rond 13 uur. ik werd vol de zandmotor afgeblazen, met voodoo vlagen. Daarna werd ie langzaam minder toch nog een goeie sessie gehad. Wat een beukwind.
Wel baal ik weer als ik die mannen over de 20m zie gaan, was ik nou ook maar naar de golven gegaan
Die piek rond 13u was dan ook wel het hardste wat het overdag gewaaid had, daarna werd het ietsje kalmer en pas na zonsondergang ging het weer net zo hard los in zuidwest Nederland.