michiel v geel
|
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... = bikkel... een bikkel is een vent met maar 1 bal gast
|
|
|
JorritP
|
Zo...dat was een regenachtige maar bevredigende dag! Heerlijk gevaren op Autoplaya. Met de hoeveelheid wind viel het achteraf gezien allemaal erg mee. De wind was niet erg vlagerig alleen was het af en toe wel een beetje aan uit. Heerlijk daggie!!
|
|
|
Micky
|
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... = bikkel... een bikkel is een vent met maar 1 bal gast Wel eentje die vandaag lekkerrrrrr gevaren heeft..... Was idd een lekker dagje, Jorrit Altijd leuk ff overvaren naar de Slufter....zeehondje nog gezien? Dook 2 keer vlak achter je op. Lekkere waves trouwens op de sluf.. Jacq had naar eigen zeggen beter kunnen blijven liggen... Morgen maar ff overdoen op Katwijk... Ro ging weer lekkerrrrr.... Tja...en dan Leon.... Gaat tijd worden voor profesionele hulp :'( Hij denkt echt dat hij een vogeltje is...
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... = bikkel... een bikkel is een vent met maar 1 bal gast Maak je geen zorgen die tweede zal ook nog wel indalen.....
|
|
|
Micky
|
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... = bikkel... een bikkel is een vent met maar 1 bal gast Maak je geen zorgen die tweede zal ook nog wel indalen..... LOL...
|
|
|
R@bert
|
Was idd een aparte dag... wel ff lekker gevaren maar had t toch iets beter verwacht ondanks de regen!! De wind was helemaal niet hard zoals ze hadden voorspeld btw.... Dacht eerst ff dat Hans Klok op Playa was...eerst waren we met zn zevenen en 2 seconden later met zn drieen Waren er een aantal naar de Sluf gevaren, haha...en woeshhhh in 1x waren ze er weer, opdoemend uit de nevel....Leon, goed je weer een x te zien, dude...Jorrit, was ff een korte encounter, haha. De chocolade (met Rum) bevalt wel als afsluiter... Morgen maar herkansing op Katwijk... .....
|
|
|
Micky
|
Was idd een aparte dag... Hans Klok op de Playa had ik niet verwacht. Opdoemend uit de nevel....Leon! 2 seconden later weer met zn drieen woeshhhh in 1x waren ze er weer: De chocolade (met Rum) Jorrit bevalt wel als afsluiter! Was ff een korte encounter op Katwijk... dude... goed je weer een x te zien op de Sluf al waren er een aantal gevaren, haha! Zat bij jou toch geen rum in....
|
|
|
JorritP
|
idd. een erg korte meeting! Toen mick al weer onderweg was naar Playa werd de wind opeens een stuk minder en het begon al donker te worden...even dachten we niet meer terug te komen met onze 9s...die oude 10m Nemesis van Diederik deed het toen toch een stukkie beter...gelukkig viel het mee en trok de wind al snel weer aan...laatste 15 min toch nog even echt kunnen knallen. De golven bij de Slufter waren trouwens fantastisch vandaag!!!! Het water was spiegel vlak en de golven braken zo mooi als ik nog nooit heb gezien in NL. Super!!!! @ Mick, die zeehond heb ik idd gezien en horen blaffen! even dacht ik over dat ik er één over z'n hoofd scheerde. Ja, die regen....'t had wel wat die nevel Jongens, veel plezier op Katwijk!!!
|
|
|
Jacq
|
Hey guys, Over vandaag laat ik me maar niet uit . Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar . Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker . Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom.
|
|
|
Micky
|
Hey guys, Over vandaag laat ik me maar niet uit . Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar . Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker . Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom. Ik begin om 10 uur met wakker bellen. Robert neemt het dan over van 11 tot 12. Heb je nr aan nog een aantal kitehigher's gegeven dus ook na 12en ben je voorzien.... Tot morgen....
|
|
|
Jacq
|
Hey guys, Over vandaag laat ik me maar niet uit . Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar . Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker . Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom. Ik begin om 10 uur met wakker bellen. Robert neemt het dan over van 11 tot 12. Heb je nr aan nog een aantal kitehigher's gegeven dus ook na 12en ben je voorzien.... Tot morgen.... Je hebt wel lef om als eerste te gaan, weet waar je aan begint Wist niet dat mijn aanwezigheid zo gewaardeerd werd
|
|
|
Micky
|
Hey guys, Over vandaag laat ik me maar niet uit . Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar . Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker . Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom. Ik begin om 10 uur met wakker bellen. Robert neemt het dan over van 11 tot 12. Heb je nr aan nog een aantal kitehigher's gegeven dus ook na 12en ben je voorzien.... Tot morgen.... Je hebt wel lef om als eerste te gaan, weet waar je aan begint Wist niet dat mijn aanwezigheid zo gewaardeerd werd 1. Ben niet bang (zie 89-4) 2. Dat weet je wel, al is het alleen maar voor het entertainment....
|
|
|
Jacq
|
Het stormt en regent echt heel hard hier de afgelopen uren. Heerlijk weer om te slapen . Ik hoor wel wat t gaat worden vandaag
|
|
|
R@bert
|
Was idd een aparte dag... Hans Klok op de Playa had ik niet verwacht. Opdoemend uit de nevel....Leon! 2 seconden later weer met zn drieen woeshhhh in 1x waren ze er weer: De chocolade (met Rum) Jorrit bevalt wel als afsluiter! Was ff een korte encounter op Katwijk... dude... goed je weer een x te zien op de Sluf al waren er een aantal gevaren, haha! Zat bij jou toch geen rum in.... whoehaha....beetje mn tekst aanpassen
|
|
|
Micky
|
Daar zijn we weer... Ik ga om half 1 richting Katwijk! Nog iemand die mijn kite wil oplaten...
|
|
|
R@bert
|
Laat jij dan de mijne op?! See ya on de bietsj, dude....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heel veel plezier, ik ben jaloers! Denk dat ie aardig pittig is aan de kust ;-)
|
|
|
michiel v geel
|
morgen weer een lekker downwindertje op het programma
|
|
|
R@bert
|
Heel veel plezier, ik ben jaloers! Denk dat ie aardig pittig is aan de kust ;-)
Hij was heeeel pittig, pfff ...Mick en ik waren de enige op Katwijk. De wind was bruut , denk zo'n 30knopen met veel uitschieters, en de golven....HUGE!!! We hadden allebei ons 9m in de lucht. Werd op een gegeven moment een paar keer over mn plank getrokken door de wind, ben toen redelijk snel gestopt, wel na nog een paar keer skyhigh te gaan. Mick deed ook zeer zn best om zn hoogterecord te verbreken, yihaa..!! Onze bikkel Mick (89-4 ) ging stug door maar die kwam ook brak van t water af...later kwam er nog een kiter die de woeste zee trotseerde. Wel lekker zonnetje erbij ....
|
|
|
Micky
|
Was idd redelijk heftig... Ik verbaas ik mij elke keer weer over de high-end van de tribal. De low-end sucks maar de high-end maakt dat helemaal goed. Ondanks de stoten van tegen de 40kn niet echt het gevoel gehad dat ik overpowerd aan het varen was. Was wel hard werken tegen de golven en hoog vliegen.... Ach Ro, met minder wind heb jij weer je voordeel van je Waroo.... Jacq, thx voor de warme choco....
|
|
|
|
Micky
|
-
Whowwww, wat een statement...
|
|
|
michiel v geel
|
-
Whowwww, wat een statement... moet jij niet even zielig aan een muur lopen likken mick
|
|
|
Micky
|
-
Whowwww, wat een statement... moet jij niet even zielig aan een muur lopen likken mick -`-`-`-`-`-`
|
|
|