Micky
|
@ zaadje, morgenochtend ff IJmuiden doen?
|
|
|
pimpoldi
|
kom weekend naar langevelderslag dan mensen ? ff meetinkje?
|
|
|
Micky
|
kom weekend naar langevelderslag dan mensen ? ff meetinkje? Leuk!
|
|
|
Nickeltje
|
kom weekend naar langevelderslag dan mensen ? ff meetinkje? Toevallig een plekje over in een auto vanuit Leiden? Dan wil deze beginner wel graag mee...
|
|
|
semen
|
sorry mick, zag hem te laat. Moest vanmorgen even in A'dam zijn en nu ziet het er ook niet erg aantrekkelijk uit. Morgen pompen?
later
|
|
|
Micky
|
Mssn dat ik zo toch ff in Katwijk ga kijken... Morgen staat in ieder geval. Gaat alleen aardig richting Zuid morgen....
|
|
|
semen
|
Mssn dat ik zo toch ff in Katwijk ga kijken... /sup], heb je nog een 7 over?
|
|
|
pimpoldi
|
morge ff kijke of het wat word.. hoop niet te zuid
ik woon zelf in lisse dus ga met de brommert naar langeveld! zou wel lache zijn met zen alle zaterdag ofzo
|
|
|
pimpoldi
|
ziet er goed uit vandaag.. zo ff naar school kwart voor 4 op strand, ff uurtje knallen!
|
|
|
Micky
|
IJmuiden lijkt iets meer on-shore te zijn dan Katwijk en het waait een paar knoopjes harder dan in het zuiden. Zonnetje erbij vanmiddag en knalluh! Komt supergover nog in actie vandaag?
|
|
|
Jacq
|
Hoe was het?
|
|
|
Micky
|
Was een superdag op IJmuiden. 25kn, zon en lekkere golven. Was er eentje bezig met hoge loops en chique board offs die gefilmd werden. Respect voor de cameraman die anderhalf uur in zijn wetsuite tot aan zijn nek in het water stond...
|
|
|
Nickeltje
|
Dat klinkt als een geslaagd dagje zeg! Was inderdaad een heerlijk zonnetje vandaag...
|
|
|
Micky
|
De wind begint langzaam naar ZW te draaien. Zo maar ff richting Katwijk...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zondag weer lekker vliegen!
|
|
|
Micky
|
Katwijk was vochtig maar toch ff anderhalf uur aan de 10m gehangen...
|
|
|
|
Nickeltje
|
Waar is Playa Jeroen?
|
|
|
pimpoldi
|
zondag naar langeveld! 8 uur rijden! loopen! whopaa
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Waar is Playa Jeroen?
Het autostrand bij Oostvoorne! Voorspelling ziet er goed uit. Geen regen en rond de 30 knopen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Beste Micky
Geschenken rondbrengen is één van mijn taken. Dus rijd ik geregeld over spekgladde daken.
Je snapt wel dat ik dan nuchter moet zijn. Dus dat ik me onthoud van whisky en van wijn.
Als Pieterman moet kiten, is drank ook uit den boze. Anders verwisselt hij zeker sommige pakjes en dozen.
Maar als onze taak erop zit, pakken we graag een glas wijn. Dat schijnt voor de gezondheid juist heel goed te zijn.
De goede Sint heeft alvast nagedacht over een cadeau die je hopelijk niet verprutst. Dus hierbij speciaal voor jou beste Micky Vanaf morgen een goede woei aan de kust.
Groet,
Sint en Piet
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zondag weer lekker vliegen!
Woher gehen Sie? Das LKW-strand-Sperrgebiet? Ik moet mijn 7m2 nodig uittesten. Gisteren leek het er even op dat dat ook kan. Wel mee gevaren, maar de wind was vreemd. Perfect voor een 10m2 zoals vriend Mick al meldde (en erg nat, liggen nu twee kites in mijn tuin te drogen )
|
|
|
Nickeltje
|
Waar is Playa Jeroen?
Het autostrand bij Oostvoorne! Voorspelling ziet er goed uit. Geen regen en rond de 30 knopen Oostvoorne... Bedankt! Morgen kunnen we onze nieuwe auto ophalen, als dat op tijd kan, hoop ik door te kunnen rijden... En anders hoop ik dat er maandag ergens goede wind is en mensen bij wie ik aan mag haken.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Beste Micky
Geschenken rondbrengen is één van mijn taken. Dus rijd ik geregeld over spekgladde daken.
Je snapt wel dat ik dan nuchter moet zijn. Dus dat ik me onthoud van whisky en van wijn.
Als Pieterman moet kiten, is drank ook uit den boze. Anders verwisselt hij zeker sommige pakjes en dozen.
Maar als onze taak erop zit, pakken we graag een glas wijn. Dat schijnt voor de gezondheid juist heel goed te zijn.
De goede Sint heeft alvast nagedacht over een cadeau die je hopelijk niet verprutst. Dus hierbij speciaal voor jou beste Micky Vanaf morgen een goede woei aan de kust.
Groet,
Sint en Piet
lol tot morgen Leon! Nickeltje ook tot morgen dan! woepie heb er helemaal zin an!
|
|
|