Jelle
|
Beterschap Frank!
Sent from my refrigerator because my iPhone has been called back.
|
|
|
franco
|
hee frank, beterschap van mij voor jouw. ps ik moet morgen weer werken naar 4 weken vakantie. snik SNIK SNIK.
|
|
|
franco
|
en nog even een test filmpje gemaakt door mijn vrouw jolanda,http://www.youtube.com/watch?v=WieLtXMIjoA
|
|
|
|
franco
|
gaat niet goed jammer dan.
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker bezig Franco, met vervuilen van het Topic En idd loopen moet je aan de jonkies zoals ik overlaten Wat ging er precies fout Frank tijdens je sessie..... Die wind was wel hard iig Hopen dat de zenuwbeknelling meevalt
|
|
|
franco
|
ja ja sorry hooooooooooooooooor als het werkt hoor je ze niet maar o wee als het niet werkt hahahaaha, weet niet waarom het niet werkt laurens, maar zal beter mijn best doen de volgende keer, groeten franco.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
@Franco: he prutser!! wil het niet met dat fillumpie? Waar was je nou op Andijk, vette beulsessie gehad, nou helegaar gesloopt Het was werken om hoogte te winnen.. @Ries: ze speelden het klaar net voordat ik wilde keren omdat ik niet langs kon, om die leskite dwars door mijn lijnen heen te sturen. Maar goed, lesser losgekoppeld, barretje door mijn lijnen en weer verder gaan. Een lesser blijft nu eenmaal onberekenbaar, daar is weing aan te veranderen...
|
|
|
franco
|
mmmmmmmmmm ja duim is blauw en dik, en zo te horen was ik op tijd weg. hee marco jij heb aantrekkings kracht met lessers, hahaha
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
beter schap fra(e)nk.. (als in rijkaart) was ZOO verschrikkelijke woei.. schrok me de klere dat jij je hand op stak, blij dat het dichtbij de kant was!
anyhow, beterschap, hoop dat het snel te verhelpen is!
vandaag me nemesis uitgepakt.. morgen hoop ik dat ik een gaatje vind om een barretje te scoren!
eens kijken of ik in de buurt van fra(e)nk zijn hoogte kom
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
eens kijken of ik in de buurt van fra(e)nk zijn hoogte kom
Vergeet het maar................
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
haha daar moet je zeker een 2010 waroo voor hebben? hij is iig 2 meter groter, dus in theorie (en alleen daar) moet het kunnen
|
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
waar, en wanneer??
ik ga dit jaar zeer zeker ook in nl varen.. verslaafd voor 2e keer noemen ze dat.. als jullie weten dat jullie gaan, kan je altijd ff pm of mailtje of msn doen op aron_janssen [at] msn . com
|
|
|
@LaurenS
|
Dinsdag ben ik weer is vrij en het gaat waaien, wie gaat er mee naar een nader te bepalen spot om een daggie te gaan knallen
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dinsdag ben ik weer is vrij en het gaat waaien, wie gaat er mee naar een nader te bepalen spot om een daggie te gaan knallen Daggie Mirns ?????? Nog nooit geweest veel over gehoord ???
|
|
|
Vloot
|
Ik ga het dinsdag weer op wijk aan zee proberen
|
|
|
Michael van der Hoek
|
was ik maar vrij! afgelopen weekend was weer nix bij ons.. regen regen regen! en geen wind...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Matig windje hoor morgen, pas in de avond gaat het een beetje waaien volgens windf en windg maargoed we zullen zien.
|
|
|
Pimp
|
Matig windje hoor morgen, pas in de avond gaat het een beetje waaien volgens windf en windg maargoed we zullen zien.
Het KNMI zegt: Dinsdag overdag wordt de bewolking van het westen uit langzaam dikker en in de loop van de middag en avond volgt er regen. De wind draait in de loop van de dag naar het zuidwesten en neemt toe naar matig tot vrij krachtig, 4 of 5. Aan de kust kan af en toe een krachtige wind komen te staan, 6 Bft. Als het niet te veel regent wordt het wellicht een topdag.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga jij nog varen pimp morgen ???? of heb je tegenwoordig ook een hond ??? toid niet meer gezien
|
|
|
martijnc
|
volgens mij word het morgen wel lekker dagje
|
|
|