|
FlyingHigh
|
Zou te gek zijn!!! LOVE Schell Iemand een update voor Schell?
|
|
|
|
RFAC
|
afgelopen zondag lag het er nog vol met ijs... 10cm dik ongeveer...
|
|
|
Jelle
|
Morgenmiddag Wijkpier!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Over een paar uurtjes richting Feldberg, hopelijk ligt er nog genoeg sneeuw want het dooit daar nu ook pittig....have fun hier allemaal
|
|
|
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Hi, Dit weekend ZW 30+ kts Wijk is me goed bevallen afgelopen weekend, is Wijk of Ijmuiden een de betere keus met ZW? Thx!
|
|
|
Langbeest
|
Mazzel mannen veel plezier.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hi, Dit weekend ZW 30+ kts Wijk is me goed bevallen afgelopen weekend, is Wijk of Ijmuiden een de betere keus met ZW? Thx!
Wijk, side shore en geen nare pier waar je op kan belanden.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen wel heftig overigens, vlagen van 44+. Ik moet het nog maar zien of ik ga. Als het echt zo heftig wordt niet, spaar mezelf dan wel voor zondag
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen? Vandaag! Ik ben er rond 12, als er niemand is begin ik bij de windsurfers!
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
hoeveel meter ijs ligt er nog aan de kanten?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben deze week geveld door de (mexicaanse) griep .. Maar voel me alweer beter ... hoop van het weekend ook weer het water op te gaan het liefst weer eens naar schellinkhout een beetje ijs aan de kant moet geen bezwaar zijn ... anders maar weer naar Wijk .. op strand Horst (bij Harderwijk ) is het weer ijsvrij en er wordt ook alweer gevaren.. Webcam : http://www.telstarboardshop.nl/hetweer#webcam
|
|
|
Giertje
|
zaterdag of zondag hoop ik ook weer uit me kooi te komen. Op naar schellinkhout, eventjes de vleugels uit slaan! Zwafra, zo te zien aan de windverwachtingen denk ik dat het griepvirus er wel uitwaait..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het wordt (is) weer een vlagerige ruk wind mannen, dus goed uitkijken he. Is S.Hout al ijsvrij lijkt me niet toch. Denk dat het Wijkiki wordt morgen.
|
|
|
mocem
|
De actuele waarneming is lager dan de voorspelling van windfinder. Ik hoop dat het morgen dan ook lager is, 42 knts is ook iets te veel van het goede. Ik ben morgen ieder geval op wijk (pier) te vinden en zondag waarschijnlijk ook.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het gaat morgen goed waaien volgens Theyr.tv (weersite) het wordt aan de kust zo,n 6 bf ...Zondag zou het iets minder zijn zo,n 5 bf Ga de "Kings "ook weer naar Wijk ? hier het plaatje voor morgen..
|
|
|
|
PeeWee
|
Kan wel even langs S'hout fietsen morgen.
See joes
|
|
|
|