TBK
|
Het lijkt hier in Hoorn nu wel weer aardig te gaan wapperen maar dat zegt niks over Enkhuizen. Toen ik gisteren aankwam bleek het ook maar 15-16 knp te zijn in het begin.
|
|
|
laurenstol
|
Weet iemand wie vloot is of kent iemand hem . Hij heeft een topic gemaakt bij gevonden en verloren en ik zou hem graag even willen bereiken. Gr. Laurens
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,ken hem.....Gr @LaurenS ,ik heb echter geen tel of adres,beter is hem een PB te sturen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Yep,ken hem.....Gr @LaurenS ,ik heb echter geen tel of adres,beter is hem een PB te sturen. Nog zo,n laurens op het forum, het kan te gek ook he Vloot kan ik ook en als ik hem zie zal ik wel vragen of tie je wil mailen. Het lijkt hier in Hoorn nu wel weer aardig te gaan wapperen maar dat zegt niks over Enkhuizen. Toen ik gisteren aankwam bleek het ook maar 15-16 knp te zijn in het begin.
Zijn je kites al lek ????? of heb je dit keer geluk ?? Kan ik al ergens voor J....N L.......L heen rijden ??????
|
|
|
|
|
bredo
|
Gisteren op edam van 19:00 tot 20:30, was perfect met een knoopje of 18-20.
Met zijn vieren op het water, heerlijk Top sessie!! Was nog iemand zijn pomp vergeten, wordt als het goed is gepost op de site...
Nu maar weer werken.bah
|
|
|
|
laurenstol
|
Richardt en Laurens bedankt alvast voor het helpen.
|
|
|
PeeWee
|
Kom net van Enkie. Was errug weinig wind.Ik kan helaas geen live verslag doe. Ik heb niet zo'n nieuwerwets mobieltje. Net te doen met mijn 17m en The Door. Johan kon ook een beetje varen met 35m lijnen en een Door. Nu even lunchen en dan in de namiddag het water op voor een lekkere avondsessie See joes
|
|
|
Levensgenieter
Geen avatar
|
Ik zit nu in medemblik te wachten op wat meer wind.. Zijn alleen 12 meter + op het water waarbij het niet makkelijk gaat.. Knoopje of 10 schat ik.. Ik zou zeggen wacht in ieder geval nog een uurtje!
|
|
|
Vloot
|
@ laurenstol ja ik heb je naish bar. mis je toevallig ook een pomp.
@ Laurens Velberg ik heb ook jouw north bar.
Ik woon in Hoorn 2min. rijden bij vdBerg vandaan. Bel maar 06-41292840
|
|
|
Levensgenieter
Geen avatar
|
Nog niet veel verandering hier in medemblik, behalve dat m'n tijdschrift bijna uit is.. Max 10 knopen
|
|
|
Koeleman
|
Hee levensgenieter dankjewel voor de actuele info. Mocht hij nog aan gaan zou je het dan willen melden? scheelt mij a een uur rijden als het niks is.
groeten
|
|
|
Levensgenieter
Geen avatar
|
Die hebt ik er ook opzitten inderdaad, dus weet wat het scheelt .. Ik eet m'n braadworst met curry op bij de camping daar en ga weer even checken! Vanaf hier lijkt het langzaam ietsje aan te trekken, maar meldt me zo nog wel even vanuit de medemblikse zon! Want die staat al een tijdje WEL flink aan!
|
|
|
Levensgenieter
Geen avatar
|
Daar komt hij al!.. Ik zou zeggen spring de auto in, hij zal alleen maar aantrekken nog.. Ik ga nu met m'n 10 meter t water op, moet lukken! Knoopje of 17-19 nu!
|
|
|
Koeleman
|
Top spring nu in de auto. Dankjewel
|
|
|
slime
|
Kom net terug van Edam, lekkere wind god gepowerd met 11mtr. Begon wel langzaam druk te worden.
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker gepowered , eerst met de 9m2( heen en weer varen) , later de 12 opgepompt en lekker lopen springen en loopen, knopie of 17 schat ik op edam en niet te druk..... (Lekkere Kite die Edge trouwens Frank, nog bedankt voor de testsessie(11 m²)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug van Edam ...Heb vanaf een uurtje of 11.30 tot 18.00 goed kunnen varen de hele middag een stabiele 15-18 knp en na 16.00 begon het echt te waaien de wind nam toe tot zeker een knoopje of 26 ... handen vol aan mijn 11 mtr ...weer een TOP dagje gehad Morgen nog zo,n dag ??? Als ik het zo lees is Edam de beste spot met O/NO bij Enkie en Medenblik waait het altijd minder ... Maar maar niet verder vertellen anders wordt het nog drukker.
|
|
|
bredo
|
Nog even een tip: Ik heb twintig jaar gevaren op medemblik en omstreken (windsurfen en kiten) En mijn ervaring is dat de wind (als die voorspelt is) altijd rond 15:00 begint aan te wakkkeren!! Het is vreemd maar waar....
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog even een tip: Ik heb twintig jaar gevaren op medemblik en omstreken (windsurfen en kiten) En mijn ervaring is dat de wind (als die voorspelt is) altijd rond 15:00 begint aan te wakkkeren!! Het is vreemd maar waar....
Klopt precies wat je zeg. Om 14.00 uur waren wij (teiger) en ik er. Vervolgens ging het om 15.00 uur los een topsessie met de 13 meter ful power tot 19.00 uur gevaren Bijna nog een kite van de teigert in een boom, gelukkig alleen de lijnen , dus dat viel weeer mee Stom dat je je kites niet mee had John met zulke wind, vergeten ??? Hee Pee Wee wat moest jij in die stinkvijver ??? Loopen, opzettelijk ongeschilkt maken voor je werk ?? oorontsteking ??
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Weer een top sessie @ Horst. Van 14.00 tot 18.30 lekker lopen knallen.
|
|
|