prutmonster
|
ik ga er zo in .
vanmiddag maar even met de rib het water op denk!
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff bakkie doen en dan spring ik in de auto
|
|
|
@LaurenS
|
Have fun while i'm snurkiesnurkie
|
|
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Ga nog uurtje pitten, regen .... Volgens b radar na 1000 tijdje droog, herkansing dan..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
gaan we al rijden heren ?
Gaan we al rijden??????? Ik zit al bij Purmerend.
|
|
|
Flintt
|
Kan iemands aangeven of schellie te doen is met een 9m? Vliegerweer is nooit zo heel betrouwbaar.. Kust staat teveel voor een 9 helaas
|
|
|
|
Idefixe
|
Kan iemands aangeven of schellie te doen is met een 9m? Vliegerweer is nooit zo heel betrouwbaar.. Kust staat teveel voor een 9 helaas
Ligt aan : je type vlieger , je gewicht en ( het belangrijkste) je eigen vaardigheden. In het binnenland wordt gewaarschuwd voor vlagen ( en die zouden wel eens veel harder kunnen zijn dan de gemiddelde wind aan de kust) Ikzelf weeg 95 kg en zal m'n handen vol hebben aan de 9m........ (als ik überhaupt het water op ga)
|
|
|
Langbeest
|
Veel plezier allemaal, en kijk uit alstublieft
|
|
|
PeeWee
|
Kom net terug uit Schellie,
Was behoorlijk werken in de vlagen (9m C4, 80kg). Op de dijk gemeten (26knp in vlagen 33 knp). Op het water, voor de buien uit, kan je daar nog wat knoopjes erbij op kan tellen.
Niet mijn soort weer, dus na een uurtje maar weer naar de warme soep.
See joes
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik kan er ook nog niet echt veel zin in krijgen als ik zo naar buiten kijk, wat een rukweer Ik doe nog effe rustig een bakkie en kijk het nog even aan. Op webcam Aloha ook alleen maar windsurfers te zien maar 2 of 3 kiters
|
|
|
prutmonster
|
#windsurfen .Maar dat kan jij toch ook Teigertje? of ben je daar inmiddels mee gestopt?
|
|
|
ditispablo
|
9m ?? dit is toch gewoon weer voor de 7m ? wel vlagerig waarschijnlijk ja.. Vanaf 1300 ziet het er droog uit dus ik ga nog wel ..richting schellie
|
|
|
joosie
|
best wel aardige wind kom net bij schel vandaan 30+ knpen of weeg je 100 kg? Let op als je gaat met je 9 mtr kijk goed om je heen duik niet op een auto met je kit zoals een paar weken terug met dezelfde wind!!! ongeluk zit met dit weer in de vlagerige wind en die is nu aardig op schell. Ga nu douchen en dan op naar INDIAN---HERFST FESTIVAL Allemaal veel plezier vanmiddag
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
#windsurfen .Maar dat kan jij toch ook Teigertje? of ben je daar inmiddels mee gestopt?
Yeb, heb vorig jaar al me windsurfspul verkocht. Laatste keer dat ik gewindsurft heb is denk al weer een jaartje of dire - vier terug. Maar met dit weer is het eigenlijk wel weer wat.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Net wakker en geen regen zie ik.Zo ff naar schell, mijn nieuwe "oude" f-one skate proberen. Zwaar weer boardje van 129 bij 38. Ltrs
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was best lekker vanmiddag op Schell.. de regen viel erg mee en er stond een lekker windtje wel wat vlagerig maar goed te doen met een 7 mtr ... Heb Hans (de Beun ) wel gemist... ik was om 12.00 op het water maar geen Beun gezien .. Morgen nog zo,n dagje
|
|
|
Langbeest
|
Op wijk reddingsactie van de KNRM met kustwacht helicopter. Weet niet wie of wat........
|
|
|
|
|