Idefixe
|
Krijg het heen en weer. Ik mot gewoon weer ff het water op
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wie oh wie omgeving Hilversum heeft ook zin om vandaag het water op te gaan waait redelijk en heeft zin om samen af te spreken
|
|
|
|
Idefixe
|
Enkhuizen was lekker. Minimaal windje waarmee makkelijk hoogte te houden was. Je merkt het weer goed dat we weer met dikke wind te maken hebben. Na een uurtje varen zat ik op zo'n 200m uit de kant ineens muurvast. Letterlijk dus! M'n boardje ( incl m'n benen) zat muurvast in een VISNET. Nu heb ik redelijk wat vliegerervaring, je denkt in eerste instantie WTF en gaat daarna aan de slag om je los te snijden. Vliegertje blijft gewoon in de lucht en je kunt staan dus geen paniek. Ik moet er echter niet aan denken dat je dit op diep water tegenkomt! En een onervaren kiter heeft er op ondiep water ook een reuze kluif aan!
Later m'n vlieger op de kant en ik het water opgelopen: d'r ligt dus zo'n 200m uit de kant een net van zo'n 1 1/2 m breed over een lengte van 400m! Bij de reddingsbrigade was een vent aan het klussen . FF gemeld en hij zou het doorgeven......
tjeutje
|
|
|
|
Giertje
|
Het net zal wel een staande wand zijn Tom. Hadden die vissers is een keer een goede vangst, weet die kanjer er weer uit te komen
|
|
|
audi
|
Hoezo 1 net nu zijn het er zeker twee
|
|
|
|
joosie
|
Wel eerst ff kijken of er geen palen in t water staan strax ook zo'n illegaal visnet, net als bij enkhuize dat is niet best Tom hoop dat t Net snel wordt weggehaalt en de stropers worden opgepakt, niet te hopen dat dit strax vaker gaat gebeuren
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Top Peter, en wat een mooie print (persoonlijk). En wat een lekker vooruitzicht heb je .........
|
|
|
|
TBK
|
Ziet er goed uit Peter , dus je bent niet helemaal ,,geswitchd" Veel plezier ermee en alvast een top-vakantie toegewenst samen met je vriendin !
|
|
|
PeeWee
|
Peet,
De bonussen voor 2012 zijn weer vroeg uitgedeeld en nog sneller opgemaakt. Veel plezier in CR.
See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooie kite ..Veel plezier ermee Peter .. en een prettige vakantie... hoop voor je dat het een beetje waait in Costa Rica .. Hier in Nederland is het kiten voorlopig even afgelopen...
|
|
|
Giertje
|
Dat doe je weer goed Peter. Mooie kite! Maar wel erg dat je je oude vertrouwde Flappie hebt verkocht zo vlak voor de kerst. Prettige vakantie samen met je meisie.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peet! Eeh, ...ik dacht dat je niet voor design ging... Tjeutje man, is die gjaaf. Vraagje wat is nu gjaaver, je NHP of dit focking knijn Lekker easy pakketje zal dat worden om mee te nemen in je rugzakkie... Heul veul spass in Costa del Knijnosl!!
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Zou er morgenochtend op Wijk aan Zee te varen zijn? Volgens Windguru is de richting voornamelijk 205 graden ,maar ook even 198 graden. Weet iemand hoeveel graden die kustlijn is bij Wijk? Natuurlijk zou IJmuiden zeker moeten kunnen bij deze richting, maar als het ff kan liever Wijk bij zuidwestenwind.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat denk je zelf...wind genoeg dan ?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Daar kom ik me bed niet voor uit (afgezien dat ik ziek ben) , windfinder zegt nog minder wind en op zee heb je toch meestal wat meer wind nodig.
|
|
|
|