/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was weer een toppppperrrrrtje vandaag op Schellie . Heerlijk kunnen knallen en ouwehoeren. Waren er al om 9 uur 'Mooiste' was nog wel om alleen te aquarobicen met een 12m in mien handen... Verder zwaar relaxed vandaag Zondag here we come!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ik heb daardoor nog wat lijm en een stuk rubber over ..speciaal voor droogpakken ...dus als je er interesse in hebt dan neem ik het morgen wel mee naar Schellinkhout Hey Frank, is prima. Weet alleen nog niet of ik morgen naar Wijk of Swoody gaat. Wind wordt zoals het er uitziet WZW en dat is wel heel errug lekker voor op zee. Gooi het voor de zekerheid maar in je auto.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen maar weer eens naar Wijk pier ipv altijd onstabiele wind @ Schel
|
|
|
FlyingHigh
|
Was vandaag prima stabiel windje hoor Tim!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Duim omlaag sessie geef jij aan vandaag haha Laat ik het zo zeggen er is geen uitdaging op schel dus dan maar de golven in...
|
|
|
Langbeest
|
Heftige uitspraak Tim
|
|
|
Teigetje
|
Timmie heb gelijk, op schel ken je de hele dag kite zonder moe te worden, en dat is op zee iets anders en golven zijn natuurlijk altijd leuk om in te spelen. Heb me seal in de www.stormsure gezet, kijken of ie het houd morgen Haring Harrie nog in het land ben je vrij morgen of mot je te werk. ....
|
|
|
mocem
|
Morgen zeker naar wijk. Half 5 hoog water dat betekend mooie vlakke stukken. Ik ga dus niet te vroeg.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mss mot jij een nieuwe computer kopen Tim, geeft bij mij gewoon duimpies omhoog hoor Maar begrijp wel dat zee zijn charme heeft hoor! Ik vind beide lekkahhhhh Denk niet dat dat gaat houden Teigetje. Hoop voor jou van wel, maar er komt best wel wat rekkracht op te staan bij het aan en uittrekken. Duimen maar.
|
|
|
Teigetje
|
Denk niet dat dat gaat houden Teigetje. Hoop voor jou van wel, maar er komt best wel wat rekkracht op te staan bij het aan en uittrekken. Als hij het dit weekend maar houd, dan vind ik het goed. Heb vandaag ook met die scheur gekite me linkerbeen werd alleen nat tot me knie maar werd niet koud. Daarna stuur ik hem op voor nieuwe seals. mot alleen weer effe dat bedrijf opzoeken die drie jaar trug ook me nek en polsseal hebben vervangen.
|
|
|
onderaqua
|
Lekker een steamertje kopen joh. Zo koud wordt het deze winter toch niet nie meer.
|
|
|
FlyingHigh
|
Daar hou ik je aan, onderaqua!!!!!!
|
|
|
Teigetje
|
Liep in 2006 al met een droogpak werd toen uitgelachen door die knuppels die er nu bij zweren Dus Theo in november met z'n steamertje aan....dacht het niet denk ik mischien ook wel desalniette plus
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Hoi Teigetje, ben redelijk nieuw hier op t forum, maar vaar wel de hele winter door in mn droogpakkie.. Als je dat adres hebt om je seals goed te repareren, wil je t dan ff posten. Heb van mn Pyro Pro ook aan een been mn rubber kapot getrokken en wil die laten repareren... thks..
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Theo ...misschien is het ook een optie om er gelijk een paar latexsokken aan te zetten ...heb ik ook en ik vind dat een stuk lekkerder dan seals . ..altijd drogevoeten en je kan dan gewoon het water op met een paar zomerschoentjes en een paar geitenwollensokken ...altijd warme en droge voeten hier het adres waar ik ze besteld heb ...binnen twee dagen in huis.. http://www.scubasupport.nl/webshop/CAT/69/LANG/1/Droogpakken/Seals
|
|
|
Giertje
|
Kom nou mannen hou het wel even netjes. Ik krijg er gewoon een kleur van al die rubberwaren die langs komen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat een topochtend vanmorgen zeg. Heerlijk stabiel windje en rustig op het water. Morgen weer. Ik ben er om 9 uur.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wordt een topdagje zaterdag wind staat nu op west noord/west 20 knopen . wie oh wie gata er ook die kant op
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haring Harrie nog in het land ben je vrij morgen of mot je te werk. Roekoe , heb net gepingpond en verloren met 5-5 dus weet niet hoe laat ik wakker wor Hoe laat gaan we weg en waar heen ????
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat een topochtend vanmorgen zeg. Heerlijk stabiel windje en rustig op het water. Morgen weer. Ik ben er om 9 uur. Huh ga je nu wel of niet zaterdag kiten??? Of ga je weer alleen in de ochtend? Zou gezellig zijn. Denk niet dat ik zondag ga. Denk dat die 8 niet te houden is hoor, ondanks mega high-end. Eerst vandaag maar eens lekker knalluhhhh
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Eetse John en veul plezier... Straks maar ff naar wijk pier denk ik rond een uur of 11 op de spot en morgen een 77 testdag @ Oostvoorne
|
|
|