|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jammer dat ie zo klein is op deze manier wordt je "klokkespel" nog steeds koud en die heeft volgens mij het meest last van de kouw.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Goed bezig D-M, rijden niet meer voor niks naar Muiderberg!
|
|
|
DM2008
|
Jammer dat ie zo klein is op deze manier wordt je "klokkespel" nog steeds koud en die heeft volgens mij het meest last van de kouw. Ach, zolang je vrouw het ventieltje nog kan vinden is er niks aan de hand toch
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zo de heater vest is opgeladen lekker warm dus wie heeft er zin om nog even aan aantal uurtjes te pakken vandaag
show me the picture??? linkie??? Manfred hier heb je een foto en de link: http://www.perfectwind.nl/prolimit-heater-vest-incl-battery-pack.htmlps. Moet niet gekker worden, straks gaan ze kiten met een radiator en cv ketel op hun rug ! ik heb hem nu al ruim 2 jaar in bezit en bevalt prima eerdaags een nieuwt wetsuit aanschaffen waar de kabel door de mauw heen kan . omdat ik hem nu eronder draag de batterypack.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zouden ze daar ook handschoentjes van hebben?? Lijkt mij wel wat!!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kijk, das tenminste iemand die ziet hoe zwaar ik het wel niet heb!!
|
|
|
mocem
|
wacht maar Herman et gaat nog veel zwaarder worden over een aantal maanden. gelukkig spreek ik niet uit ervaring
|
|
|
@LaurenS
|
wacht maar Herman et gaat nog veel zwaarder worden over een aantal maanden. gelukkig spreek ik niet uit ervaring En je krijgt er zoveel liefde en poepluiers voor terug weet ik uit ervaring (geen eigen) Waarom waait het niet,BEN VRIJ ,naja morgen of anders vrijdag dan maar aan de bak.Ga mijn droogpakkie bedrijfsklaar maken Kom trouwens net bij de huisarts vandaan,loop zo mank als wat en heb behoorlijke pijn aan mijn rechterknieholte/kuit. Was bang voor trombose,maar blijkt gelukkig de klap te zijn geweest van een board tegen mijn been toen mijn strap los schoot 4 dagen gelee in Salinas.Een spierblessure dus. Advies van de dokter ,veel bewegen en drinken,komt dat ff goed uit
|
|
|
FlyingHigh
|
Je mag wel een keertje oppassen hoor Marco, word jij ook ervaringsdeskundige.
Geen last gehad daar in costa rica van russen en svetlana's, Peter? Vlucht zat er vol mee. Wat een volk zeg...PFF. Ik ga vrijdag naar Schell.met John en waarschijnlijk Klaas. Gaan we elkaar weer zien?
|
|
|
@LaurenS
|
Geen last gehad daar in costa rica van russen en svetlana's, Peter? Vlucht zat er vol mee. Wat een volk zeg...PFF. Ik ga vrijdag naar Schell.met John en waarschijnlijk Klaas. Gaan we elkaar weer zien?
Nee geen Rus of iets anders Oosters ontmoet,wel veel Amerikanen(ook typisch volk),alhoewel ik wel een paar heel fijne gasten heb ontmoet tijdens onze trip.... Wind is behoorlijk ZW dus ideaal voor schell ,maar ben er niet om negen uur,zal een uurtje of 12 a 13 worden ,trouwens dan gaat de wind ook pas goed aan. See ya Hermie
|
|
|
TBK
|
Ik ben vrijdag ook van de partij en misschien donderdagmiddag, ziet er ook nog wel redelijk uit !
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kou is een emotie toch?! Dacht dat jij ook van de sm was trouwens? Pijn is fijn Wordt vrijdag mijn laatste kite-daggie van het jaar denk ik. 27ste weekje naar Bangkok, 2de weer thuis en dan een maandje vrij maar . Wilde naar Bonaire, maar dat gaat niet vanwege knokkelkoorts aldaar en daar kan die kleine weer niet zo goed tegen...pffff. Iemand nog een goed idee voor twee weekjes zon, wind en water...graad of 25?
|
|
|
joosie
|
Zo de kneiters wat is dit een mooie kerst aan het worden 1e kerstdag zuidwest 20 tot 30 knp en 8-9 graden sávonds lekkrr eten bij familie 2e kerstdag kan er een mooie ochtend sessie nog gevaren worden om het vele eten van 1e kerstdag er weer af te krijgen en savonds weer naar de familie om weer heerlijk te eten Iedereen fijne kerst en veel kite plezier dit weekend
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo gabbers ben er wel maar in gedachten bij jullie op het water als ik jullie niet meer zie alvast prettige feesdagen en een gezond 2012 ben wel vrij 1,5 week dus hoop op wat wind om effe een daggie los te gaan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee vrijdag kan ik niet laatste klussies effe afmaken en div kerstborrels aflopen maar na de kerst ben ik beschikbaar john
|
|
|
@LaurenS
|
f. Iemand nog een goed idee voor twee weekjes zon, wind en water...graad of 25?
Ik zou het wel weten.... Cabo Verde,heeft goede wind,zon en water in die periode Ook hoogstwaarschijnlijk onze volgende bestemming in het voorjaar als mijn meissie weer aan de vlieger gaat hangen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
nee vrijdag kan ik niet laatste klussies effe afmaken en div kerstborrels aflopen maar na de kerst ben ik beschikbaar john
Met de kerstdagen ga ik niet kiten. Dinsdag ben ik weer van de partij als de voorspellingen zo blijven. Kijk maar of je dan kan Hans. Gewoon naar Curacao vliegen Herman.
|
|
|
|