Jelle
|
Donder 1030 Schel
of Edam?
|
|
|
@LaurenS
|
swoody is goed te doen met ZZO
Haha,volges mij kan je altijd varen op swoody.Maakt niet uit welke windrichting ff zere neus,je mot toch een behoorlijk endje het water op om voorbij de dijk te komen....anders vlagerigheid ten top op het hoornsche hop .Schellinkhout gaat hem waarsch. niet worden voor mij morgen Rond 14:00 gaat de wind naar Zuidwest ,beterrrrr
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
swoody is goed te doen met ZZO
Haha,volges mij kan je altijd varen op swoody.Maakt niet uit welke windrichting ff zere neus,je mot toch een behoorlijk endje het water op om voorbij de dijk te komen....anders vlagerigheid ten top op het hoornsche hop .Schellinkhout gaat hem waarsch. niet worden voor mij morgen Rond 14:00 gaat de wind naar Zuidwest ,beterrrrr @CapoRabitos Ik vaar ook liever ergens anders, MAAR ik denk dat Manrot hier (een beetje) gelijk heeft ZZO is zeker op Swoody aangenamer dan een NW die over land komt en sowieso vlagerig is... Tsjah, bij ZZO zal een beachstart een uitdaging blijven En 30 meter naar buiten lopen waarschijnlijk voldoende om daarna het Hoornsche Hop te laten smaken tzal alleen net een drukte van jewelste wezen: iedereen zit bovenin de kom... Daarom alleen al is zandhappen leuker Peter, kdenk dat die ZW bij invallen van de duisternis pas merkbaar is...
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Is bovenkarspel niet een betere optie voor zuid oost? Bij het hondenhemeltje zijn geen opstakels, en ook niet zo choppie als edam.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Denk trouwens niet dat ik het ga redden qua werk, maar ik gooi de rommel achterin. Mocht ik vroeg zijn, kom ik nog effies lekker een uurtje varen. Ik lees het nog wel waar ik naartoe mag rijden
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Is bovenkarspel niet een betere optie voor zuid oost? Bij het hondenhemeltje zijn geen opstakels, en ook niet zo choppie als edam.
@JoHAN, Nooit zo gezien, wel aardige plek, maaar strandje om kite op te laten????
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is wat krap Klaas starten en landen maar echt wel een leuke spot hoor met altijd goeie stabiele wind . Ik zeg, gewoon doen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
tis een top spot, Bovenkarspel, als je ff vergeet dat het officieel niet mag...
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Je kunt prima starten daar, en omdat het vrij ondiep is blijft het vrij vlak. Ik vind het echt een topspot! Rond een uur of 10 op de spot??
|
|
|
|
@LaurenS
|
Neem nu maar van een oude rot als ik aan dat er goed te varen is met Z/ZO op Schellinkhout .. (30 jaar Surf ervaring opSchellinkhout) En als het morgenochtend niet te hard regent kom ik ook nog een paar uurtjes ... Als jij het zegt Frank,neem ik het meteen voor zoete koek ,maar bovenkarspel lijkt me sowieso een betere optie met puur ZO Ik ga niet vandaag ,hondeweer en k k k k k k koud Morgen ZW, dus hopelijk ff naar het zeetje bij voldoende woeiii Volgens KNMI: Vrijdag overdag is er af en toe zon en is er kans op een enkele bui. De middagtemperatuur ligt rond een graad of 7. De zuidwestenwind blijft matig, aan zee af en toe (vrij) krachtig.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
En als het morgenochtend niet te hard regent kom ik ook nog een paar uurtjes ... Ik ga niet vandaag ,hondeweer en k k k k k k koud Waar zijn de echte hollandse adonissen gebleven
|
|
|
|
|
|
Jelle
|
wat is er mis met Edam???
Ik ga zo op pad viavia, 1015 op Edam of 1030 Karspel of Shout, roept u maar.
Anders allenig, ook enig.
|
|
|
Haring High Richardt
|
wat is er mis met Edam??? Ik ga zo op pad viavia, 1015 op Edam of 1030 Karspel of Shout, roept u maar. Anders allenig, ook enig.
Mogge Jelle, Schellinkhout ?? Hoelaat ben je er ??? Ik heb wel ff zin, waar gaat het gebeuren? Schellinkhout ?? Hoe laat evt ?? mot nog schijten namelijk !!!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Swoody - Hondenhemel: iene miene mutte @Ries goed idé: Vergeet bijna jouw ochtendritueel...
|
|
|
|
|
|
|