/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Das een andere rubriek Ries: Buitenland & Travel
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi hè dat slappe geouwehoer. Kiten is net iets leuker, maar slap lulle is een goeie tweede. en we zijn in allebei de zaken ook zo ontzettend gooooeeeeeeddddd!!!
|
|
|
the littleman
|
Lekker hoor heren! Zit zeer voldaan na een Top dag rammen op schel.dit te lezen met een smile van Oor tot oor. Top hoor Vooral die hond voor herman
|
|
|
FlyingHigh
|
Jajaja. Je had erbij moeten wezen..... Had je ook ff kunnen , samen met de rest van de groep.....tis een schande, had wel dood kunnen wezen.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
o o o o oh wat was het weer lekker op schell topwind knetterhard en superhoog gegaan vandaag ja herman je ziet het goed 2 X IN 1 WEEK debeun op het water ben weer terug morgen ben ik ook weer van de partij zelfde tijd en zelfde plaats JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
o o o o oh wat was het weer lekker op schell topwind knetterhard en superhoog gegaan vandaag ja herman je ziet het goed 2 X IN 1 WEEK debeun op het water ben weer terug morgen ben ik ook weer van de partij zelfde tijd en zelfde plaats JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA
Met je nieuwe skimboard?? Dat zal zeeekers poppen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee nog niet met debeunskim was een beetje te hard vandaag klaas volgens mij ging ie over de 35 knopen vandaag werd gewoon gellift met de 7 een paar keer hoop dat ie niet te veel naar het z- oosten draait morgen voor schell
|
|
|
@LaurenS
|
Ja die wind ziet er voor morgen ook weer lekker uit, stuk stabieler dan vandaag.... Morgen tussen 13 en 14:00 maar weer is een bezoekje aan Schell wagen... Wat een leeeeeeeven, genietuh met die wind Komen die ruziemakers ook nog
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ben van plan om geen ruzie te maken... mag ik?
|
|
|
FlyingHigh
|
Er is maar een ruziemaker hier in NH...onze Klaas Dit lekkere snackje, mot morgen een master class volgen. Echt zoveel zin in . Alsof dat ook maar iets gaat opleveren. Veuuuulll plezier voor de gasten die morgen weer lekker buiten gaan spelen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ey vrinden, van het goede leven... Laten we allemaal heul lief zijn voor elkaar.... vandaag Ooohh wat is het leven toch fijn, om kitesurfer te zijn
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ben me nog niet heulemaal zeekers... of ik vandaag kan. Als het lukt ben ik er ook om 13:00... lijkt wel alsof de zon ook nog komt kijken btw: regen schijnt er toch ook vanaf 13:00 bij aanwezig te zijn... lekkah
|
|
|
PeeWee
|
Spulletjes liggen al klaar,
even het ochtend ritueel en dan voor de regen naar Schellie (denk er om 9:30 te zijn).
See joes
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Mooi hè dat slappe geouwehoer. Kiten is net iets leuker, maar slap lulle is een goeie tweede. en we zijn in allebei de zaken ook zo ontzettend gooooeeeeeeddddd!!! Hehe!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja gelijk heb je!! Have fun aldaar!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Geniet ervan Peet. Is die Element nou al binnen Duurt dat toch allemaal lang. Topspul dat Switch. Zou er alleen nog wel een 6m Nitro bij willen hebben voor de orkanen. Maar ja, die hebben ze niet.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanochtend lang de dokter, goed nieuws! M'n kraakbeen is enkel beschadigd, geen gebroken of gekneusde rib dus. Ik blijf wel een uitstulping houden maar die kan geen kwaad, heb ik ook eindelijk een tiet! . Dokter adviseerde wel een ander harnass te halen, 1tje waar m'n spreaderbar zich niet in m'n ribben graaft bij een crash, daar was ik zelf ook al achter . Kan verder gewoon kiten, enkel tot de pijn grens, aangezien het nu nog best vaak pijn doet ff weekie rust denk ik.
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Weet een van de Schellinkhoutbadgasten vanaf hoeveel graden ongeveer het te oostelijk wordt om lekker te varen? Zou het vandaag einde middag nog goed te doen zijn of komt de wind dan al over land>
|
|
|
PeeWee
|
Ik denk dat het ongeveer 7 graden is het water en het komt niet over het land, Sorry hoor maar druk even op "spots" en je ziet precies hoeveel graden oost nog te doen is. Ik schat in dat het vanmiddag nog te doen is. Vanmorgen lekker in het zonnetje en de 9m op schellie. Het eerste uurtje lekker alleen gevaren, daarna een mannetje of drie/vier. Kakte om een uurtje of twaalf in, hoop dat de wind nog terug komt voor jullie. Beentje heeft zich goed gehouden, zelfs alweer mijn eerste loopje getrokken. Heerlijk . See joes Trouwens er worden al plannen gesmeed voor Sal 2013 (Ger en klaas ), ik heb er nu al zin in
|
|
|
|