|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Op zee is zeker een goed idee, misschien er op gokken dat de wind niet te snel draait...op Zandvoort is meer dan 20 graden aflandig.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag nog kunnen varen, helaas kakte die rond half zes in om niet meer goed terug te komen....jammel
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van Edam wel even kunnen varen maar het was niet veel ..de wind werd alleen maar minder ..hopelijk dat het de komende dagen nog wat wordt..
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker lullen op Edam, Marcel met z'n 17m en golfboard kwam niet upwind dus pakkie is niet aangeweest. Misschien vrijdag beter.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
effe updatetjes van vanavond ijburg uurtje of half 5 beuntje met de kahoona rond half 6 begon ie wat aan te trekken dus oplaten die handel ala beun en toch nog uurtje kunnen varen dus eind goed al goed had wat langer kunnen waaien maar hij kwam niet meer terug CLUPPIE KAMPIOEN mijn daggie ken nie meer stuk JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
|
De windvoorspelling voor het Zaterdag ziet er (volgens Theyr.tv ) goed uit ... hopelijk komt het ook zo uit ... Hier het plaatje :
|
|
|
Giertje
|
Wat gaat het bij deze voorspelling worden Frank Edam of Medemblik ?
|
|
|
zwafra
|
Wat gaat het bij deze voorspelling worden Frank Edam of Medemblik ? Tja ,Dat moet ik nog even bekijken Ger ...het is misschien wel weer eens leuk om naar Medenblik te gaan...ik weet niet of je daar in die binnenhaven nog kan varen maar vorig jaar daar op supervlak water heerlijk kunnen varen.. maar dat zie ik zaterdag wel..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo te zien wordt het dan NNO en dan is Andijk beter dan medemblik lijkt me.
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
16 knopen, die heb ik gisteren op Medemblik ook gehoord Neem zaterdag weer gewoon mn matrasje mee
|
|
|
|
Frank82
|
Zaterdagochtend enkel tijd, 's middags familieuitje dus denk dat 't Edam of IJburg word en dan vanaf een uurtje of 9.30.
|
|
|
HanssieHanssie
Geen avatar
Logs: 0 | 24 uur
|
Edam of IJburg is dat voor een beginner ook wat? Rij anders door naar Andijk morgen maar scheelt weer 30 km. Ben van plan om rond 9 uur het water op te gaan. Als ik de informatie zo lees lijkt het dat Edam en IJburg niet echt voor beginners wat is.
|
|
|
tgroot
|
Andijk is prima voor beginners, met name het poeltje!
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Dat poeltje is heerlijk ja! Als je er maar niet te veel in ligt met al dat ganzenstront. Edam of IJburg is dat voor een beginner ook wat? Rij anders door naar Andijk morgen maar scheelt weer 30 km. Ben van plan om rond 9 uur het water op te gaan. Als ik de informatie zo lees lijkt het dat Edam en IJburg niet echt voor beginners wat is.
Kan beste gewoon op het strandje het water in gaan, wordt pas na een meter of 60-70 wat dieper. Wind blaast zaterdag onshore, dus je komt vanzelf weer op een plekje waar je kan staan Edit: Dat laatste is ook voor Andijk
|
|
|
HanssieHanssie
Geen avatar
|
Dat poeltje is heerlijk ja! Als je er maar niet te veel in ligt met al dat ganzenstront. Edam of IJburg is dat voor een beginner ook wat? Rij anders door naar Andijk morgen maar scheelt weer 30 km. Ben van plan om rond 9 uur het water op te gaan. Als ik de informatie zo lees lijkt het dat Edam en IJburg niet echt voor beginners wat is.
Kan beste gewoon op het strandje het water in gaan, wordt pas na een meter of 60-70 wat dieper. Wind blaast zaterdag onshore, dus je komt vanzelf weer op een plekje waar je kan staan Maar bedoel je dan in Edam ? ?
|
|
|
Frank82
|
Hij bedoelt Andijk en Andijk is prima voor beginners, Edam ook maar daar heb je iets minder ruimte om op te laten. Dit doe je vanuit het water dus.
|
|
|
HanssieHanssie
Geen avatar
|
Hij bedoelt Andijk en Andijk is prima voor beginners, Edam ook maar daar heb je iets minder ruimte om op te laten. Dit doe je vanuit het water dus.
Dan zie je mij waarschijnlijk morgen vroeg in Edam op het water beetje tobben met mijn kite en board
|
|
|
Frank82
|
Prima, ben er zelf vanaf zo'n half 10 met een 10m ocean rodeo razor. Mocht je vragen hebben dan roep je maar.
|
|
|
|