|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
de wind nam al snel af, toch nog ff lekker met me rug in het water gedobberd en me kite op 12 uur
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wind is aan op Medemblik, 18KN
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Moet nu goed zijn voor een paar uur... Thx Tim Wind neemt af op wijdenes en draait nu richting Noord...
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Waait 't al? Volgens alle windmeters niet behalve op de maasvlakte dan maar dat is me te ver rijden.
|
|
|
Langbeest
|
Ja Ries, je bent even weg en er wordt een coupe gepleegd.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer TOP op Edam ...alleen jammer dat de wind wegviel .. LeonB probeerde het zelfs nog met zijn Flysurfer 21 mtr !!! maar daar was het zelfs niet genoeg voor.. Hopelijk dat de ZW wind die voor deze week voorspeld wordt wel een beetje doorkomt .. want ik heb het wel weer gehad met die lichtweersessies ...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hoe was de kibbeling op sien Frans
|
|
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Jah echt Peet balen, voor een euro naar de overkant Enjoy... Moet heel mooi zijn... wel jammer van die richting hahahaha lekker hoooooorrrr
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heerlijk gevaren met de 9m op Medemblik zo'n 2,5 uur, goed gepowerd dus er stond zeker wel 20kn...wel lekker rustig op het water Peter geen slecht idee hoor terschelling ziet er goed uit de voorspellingen met west top op het groene strand om daarna een bakkie te doen bij 'de walvis' de strandtent daar mogen wij ook mee ?
|
|
|
Langbeest
|
Was de boot niet gratis?.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Huh, stond er echt zoveel wind Tim? Elke weerwebsite (knmi, 10 minuten waarnemingen) gaf heel weinig aan.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja er was echt meer dan genoeg wind rond een uur of 14.00 tot 17.15 Dit kaartje zag er goed uit en heb de gok gewaagd, vanmiddag vanaf 15.00 was het groen gekleurd en dat klopte dus ook. Had ook gelezen dat de boot gratis was, wil het niet aan de grote klok hangen maar het lijkt mij ook wel wat
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik ben kapot!! Windje viel echt weg in Edam. Zwaf, Ger en Tom hadden net nog ff kunnen varen voordat ik kwam. Onder zware druk van de mannen toch maar ff m'n 21 m2 FS uitgelaten.....maar ook die heeft wind nodig, net aan 2 rakjes kunnen varen
|
|
|