Fe®®y
|
ik ben er klaar voor alleen de wind nog niet zie ik
|
|
|
pewpew
|
rond half 1 schellinkhout denk
|
|
|
|
the littleman
|
Hoop ook nog ff naar schel te gaan Zodra er wind is dan!
|
|
|
Fe®®y
|
ga nu rijden, rond half 11 bij de bunker
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het valt alweer tegen de wind s,nachts waait het goed ,en s,morgens staat er niets meer .... volgens het KMNI neemt de wind ook nog eens tijdelijk af om tegen de avond weer sterk toe te nemen...
|
|
|
Langbeest
|
Waarom naar de bunker??? Ik zeg piertje
|
|
|
wokmonster
|
Ik ga ook bij de pier Na het kiten ff warme chocomel bij Aloha
|
|
|
|
Langbeest
|
Aloha is vanaf 10:00 open
|
|
|
TBK
|
Het begint hier in Hoorn nu weer aardig te waaien dus voor Schellie goed genoeg. Have fun en nog prettige feestdagen en mooie jaarwisseling.
|
|
|
@LaurenS
|
Nu op Wijk, bunker, waait lekkerrrr! Ga de 9 m² oppompen.....yehaaaaa
|
|
|
pewpew
|
niemand die naar schel gaat? en toevallig langs heerhugowaard komt
|
|
|
zwafra
|
Jazeker ben er om een uurtje of 12.00..als het een beetje waait Edit: Ik zie op de webcam van Wijk dat de wind aanstaat er wordt goed gevaren daar ..even spullen pakken en richting Schell.. See you
|
|
|
the littleman
|
Jep begint eindelijk een beetje te wapperen even douche pakkie aan en op naar schellie
|
|
|
pewpew
|
hee sorry zwafra, Heb toch geen lift richting schellinkhout en om nu de fiets +trein te pakken ben ik er tegen half 2 denk ik. puhh geen trek daarin. Veel plezier op het water
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jazeker ben er om een uurtje of 12.00..als het een beetje waait Edit: Ik zie op de webcam van Wijk dat de wind aanstaat er wordt goed gevaren daar ..even spullen pakken en richting Schell.. See you Klinkt logisch frank Zo maar naar de pier, @ peter wat doe je op de bunker dan ?
|
|
|
zwafra
|
Ja Tim..mijn logica is... dat als het op Wijk waait het dan op Schell ook waait ...
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Net terug van Wijk ( bunker) heerlijk weer gevaren na 10 weken, geen last van het knietje Snel douchen en naar schoonfamilie
|
|
|
@LaurenS
|
Das mooi Erwin, volgens mij had je je auto naast de mijne staan, heb je alleen niet gezien.....jammerrrr
|
|
|
|
zwafra
|
Net terug van Schel.. het was weer super..... lekker kunnen knallen met mijn 9 mtr het was weer gezellig druk met Richard ,Theo,manfred,,patrick....en later nog vele anderen Strak windtje van zo,n 25knp ... nu snel naar het volgende kerstfeestje... Weekend ziet er trouwens ook weer goed uit..
|
|
|