manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ja het was één van de lekkerste sessies , we kwamen precies op tijd, wind werd steeds harder, vol gepowered met de 9 het was wel wat stil op het water.... ik miste beuntje, jjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhaaa aaaaaaaaa
|
|
|
|
@LaurenS
|
@ john,waar was je vandaag, je had mooi kunnen oefenen met je directional..... Ennuh ik heb heimwee naar je oude avatar, deze vind ik , ja wat zal ik zeggen..........
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
WIjkie pier was weer top 4 uur achter elkaar , heelijk Weekend kunnen we weer !
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
hij was weer ff lekker op wijkie na 2 maanden niks, alleen me handjes zijn nog de warme broodjes uit de oven gewend, dus had al snel kouwe handjes nieuw plankie ook goed gekeurd wel ff wennen maar heb er meer opgestaan als ingelegen ben er weer helemaal klaar voor,
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja ja mensuh hij was weer toppie op Swoody, heerlijk samen met Harinkie in het bussie naar Swoody. Er werd nog wat getwijfeld door Zwaffie en Harinkie doen we een 9 of toch maar de 13. Teigert twijfelde geen seconde en ging voor de 10 en dat was juiste keuze voor vandaag, heerlijk gekite tot een uurtje of 3. Net een heerlijk varkenshaasje naar binnen gewerkt en zometeen languit op den bank effe een filmpie pakken See jou next time
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
T vrouwtje nieuwe laarsen vekregen voor kerst en dikkedulle voor kerst zelf een droogpakkie gekregen van de scheppers! dus komende dagen ff 1 passen en goan. Nog plek op schellie voor :)mij? Ik ben helemaal heppie!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenochtend wijk, wie is er nog meer?
Nop,morgen rustdag .....solly have fun
|
|
|
audi
|
Wie is er op schel? En staat er een beetje wind?
|
|
|
|
the littleman
|
Vandaag is het niks op Schel,morgen kunnen we weer:)
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zaterdag daggie schel ziet het er naar uit , 10 graden en zzw of het moet echt ZW worden dan naar Wijkie.
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
hehe glukkig heb je weer je ouwe logo
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als ie zuid is in de winter gaat ik liever naar Schellinkhout, kan er weinig gebeuren als er iets fout gaat. Heb al eens een keer verder op zee liggen kloten en dat is niet fijn
|
|
|
@LaurenS
|
Jij legt altijd te klooien Teig , maakt niet uit waar
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vriendin had nachtdienst en ligt dus al de hele dag te slapen, zwaar in coma en dus ook door de deurbel van de pakketbezorger met mijn Progression DVD box
|
|
|