FlyingHigh
|
Hoe is het eigenlijk afgelopen met onze eigen Hans Hazes?? . Ben je nu al een ronde verder Beuntje?? Hoor geen ariaatjes meer hier in de buurt.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
wanneeer is er gvd weer wind, wil me hoofd leegmaken op zee, wind werk meee, word anders over 4 weekjes maar de wind opzoeken,.............. zo das eruit
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo herman ben niet door toch eruit jammer had wel door willen gaan maar ach heb het toch veel te druk en om na de klus ook nog te gaan optreden da gaaaaat nie mag niet teveel zeggen ssssssssssssssst en laat nou de wind maar komen
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
herman herman kan ik mee in je koffertje pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik deel de koffie wel rond en trakteer de mensen op een lekker deuntje van beuntje JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA
|
|
|
FlyingHigh
|
Haha jij altijd vriend . Als je dat zingen dan maar ff voor de incheck doet, dan blijft de kist nl lekker leeg
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
volgens mij gat in de markt onboard singing with the stars JOOOODELOOOHITIIIIIIIIII
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De wind gaat weer lekker uit het oosten waaien, mijn spulletjes blijven nog even warm en droog op zolder bivakeren.
|
|
|
|
Fe®®y
|
ooooh dacht dat iedereen naar een ander forum was vertrokken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben er van overtuigd dat het vanaf volgende week warmer gaat worden , laat die ZW-er maar doorkomen....global warming my asss weg met die kou !
|
|
|
Langbeest
|
Ik doe met je mee Tim
|
|
|
|
Fe®®y
|
een mij onbekende in iedergeval
|
|
|
TBK
|
Hallo allemaal, hier ex-kiter die na jaren op een punnikforum te hebben gezeten op zoek is naar beginnerssetje uit 2002 ! Wie heeft er nog wat in de aanbieding ? ps Gevoelstempemperturen van -8 hoor ik net op 't nieuws en de komende 10dgn nog iedere nacht vorst ! Maar snel ff wat boeken naar een warm oord !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frankie whats up dok long time no see word inderdaad wel weer tijd dat we weer los gaan waar gaan we nou naar toe heb ik weer om ergens naar toe te leven hoe is et met de rest van de kitekings ?????????? hoeveel gaan er mee ?
he he effe JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kon het nie laten
|
|
|
Flybert
Geen avatar
|
Een tijd terug was iedereen vol lof over het droogpak, dat Oostenwindje is anders mooi om op Enkhuizen los te gaan, ik heb het al uitgetest en een uurtje is best te doen hoor! Kou was toch een emotie, ...
|
|
|
@LaurenS
|
Kou was toch een emotie, ...
Zo is dat , als ik buiten op straat loop heb ik het al koud ,laat staan op het eischkoude water Heb gewoon ff geen plezier aan die emotie op het ijsselmeer
|
|
|
|
Flybert
Geen avatar
|
Kiten is dan ook een zomersport, wat een drama de laatste tijd.
Dat zie je fout, kiten is een watersport die in de zomer door te veel mensen beoefend wordt, dus nu is het lekker rustig, maar houden zo
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Kiten is dan ook een zomersport, wat een drama de laatste tijd.
Dat zie je fout, kiten is een watersport die in de zomer door te veel mensen beoefend wordt, dus nu is het lekker rustig, maar houden zo Oh zeker, in de zomer lekker het Ijsselmeer vermijden iig. Was ook sarcastisch en kite het hele jaar door maar afgelopen 1,5 maand 1x gekite.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou Stefan@, dat wordt dringen voor de kamera want die gasten hier zijn behoorlijk kamerageil Hee John, ben je je eigen merk stiekum gestart in de winter.
|
|
|