|
Haring High Richardt
|
Zondag nog mensen naar testdag schel ?! 15-20 graden zuidenwindje 4-5bft . Heb eigenlijk rommel zat en geld is nu echt op met al die edges. Niks van gelezen ook trouwens ??? Vanmiddag de schaatsen in het vet gezet en naar zolder op geborgen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zondag denk ik ook schellie, ben al voorzien qua materiaal maar wat spulletjes proberen is altijd leuk
|
|
|
ditispablo
|
ik wil wel testen zondag..of ik eigenlijk nog kan kiten tegenwoordig
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoop zondag weer eens het water van Schell onveilig te maken. Kom maar op met die woei
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
If true,sta ik morgen om 10:00 uur op Wijk of Ijmuiden ,toch al 6 dagen niet meer gevaren pfffff
|
|
|
Langbeest
|
Het is echt niet te filmen 30 december voor het laatst gevaren, gaat het eindelijk waaien moet ik naar Milaan Gek wordt je ervan. Hoop dat er zondag nog wat over is voor de 9m2 Veel plezier allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
rsnn
|
Nog gegadigden voor a.s. zaterdag op Schellinkhout?? Even een korte introductie nog trouwens Ik ben Rosanne, 21 jaar, geboren & getogen in Den Helder, studerende & woonachtig nu zo'n 3 jaar in Amsterdam en het belangrijkste: heb sinds maart eindelijk alle kitespulletjes bij elkaar (9&12m kites, boardje, etc...)!! Ik ben zelf net begonnen met kitesurfen na een uitgebreide cursus (1.5 jaar terug) en een opfrisdagje (vorige week, 1 april). Dit jaar pas 2x 'gevaren', vooral nog veel korte stukjes natuurlijk. In de weekenden kan ik altijd met de auto naar Medemblik, Schellinkhout komen vanuit Den Helder en doordeweeks is Muiderberg de beste optie kwa bereikbaarheid.
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
blauwbloeskes zijn altijd Uw vriend ...als je maar vrouw bent @Peet... nog steeds plannen om al om 9 uur bij Pieri te staan? 's Middags begint t pas @Rosanne, hejje nog meer maisies in Den Helder die je mee ken nemen naar de overmande spots We staan al 3 maanden droog ...uuuh met kaite
|
|
|
|
|
Fe®®y
|
berichten zijn wel heel tegenstrijdig voor morgen, op dit moment geef windfinder geen wind meer op . gaat de wind aan ga ik naar wijk, me kop zit nog dicht van ijburg vorige week dus kan wel een zoutspoelinkje gebruiken
|
|
|
rsnn
|
Ik hoop ook zeker dat er zaterdag genoeg wind staat! Nog even afwachten tot vrijdag aaf voor de definitieve go . Ga er ook niet vanuit trouwens dat ik alleen op Schellinkhout zal zijn, meer eventjes om aan te geven dat als je een meisje ziet 'klieren' met kites de kans heel groot is dat ik het ben (a). Ben ook wel duidelijk te herkennen aan m'n zwarte ion pak met blauwe mouwtjes en witte trapeze. Dus houd rekening met beginnersmoves van mijn kant !
|
|
|