|
Fe®®y
|
steeeeeeeeffffffff
|
|
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er weer goed uit voor morgen. Ik denk dat ik om een uurtje of 12 even een luchtje ga scheppen op Schell.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Luchtje scheppen of kiten ? Ger... het kan inderdaad weer een mooi dagje worden. Ik moet weer de hele dag werken .. Veel plezier Ger.
|
|
|
Giertje
|
Frank kiten met mijn mond open. Jammer dat je weer moet werken. Heb je geen wisseldienst meer?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net naar pietje paulisma gekeken en die geeft voor de verandering weinig wind voor morgen...maar even goed veel plezier. Ja nog steeds ploegendienst. ....maar morgen dagdienst tot half drie... Misschien van de week nog een paar uurtjes opnemen. See you..
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zie woensdag wel weer kansen ,dan begin ik in de middagdienst,de ochtend en een stukkie middag meepakken op schell met zuid... Wie o wie nog meer...stay tuned
|
|
|
KiteFEEL
|
Morgen weer eens spelen op Schellinkhout met 20+ knopen!
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
neem ik t stokkie daarna wel van je over Peet
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jammer dat ik morgen niet kan Peter. Had Ik zeker met jullie in de ochtend mee gedaan. Komt Laura morgen ook nog Sven. Mooi windje voor haar om het weer effies op te pakken.
|
|
|
fleurique
|
Gaat er morgen nog iemand naar ijmuiden?
|
|
|
KiteFEEL
|
Volgens mij niet. Maar ze had vorige week donderdag nog wel lekker gevaren voor de 1e keer weer. Morgen hopelijk weer eens genoeg voor de 8m. Hopelijk valt het weer nog een beetje mee. Zoals het er nu uit ziet, gaat het dan eindelijk vanaf het weekend kouder worden met wind uit het oosten. Maja, eerst zien dan geloven.
|
|
|
Ride
|
Mooi dat ze weer gevaren heeft. Top dat ze het weer oppakt. Ze ging zo lekker. Have fun morgen
|
|
|
@LaurenS
|
Thanks John, ff kijken of er genoeg staat voor de 9 of de 11 ...denk van wel , uurtje of 10 op een spot.... schell of IJmuiden, want bij het zeetje staat wat meer
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Heb afgelopen vrijdag gevaren john. Op mn nieuwe boardje, ging super lekker. Was ook nog prima te doen in wetsuit. Nu weekje nachtdienst, maar misschien ga ik vrijdag nog even als ik eruit kom. Nog even een dagje meepakken voor het te koud wordt!
|
|
|
Ride
|
Gelijk heb je. Toppie dat je weer lekker gevaren hebt. En goed dat je nieuwe boardje bevalt. Veel plezier ermee.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Gewoon gaan,er is altijd wel iemand als het weer het toelaat
|
|
|
FlyingHigh
|
Heerlijk hier in de sneeuw!! Lekker op de latten en een heerlijke glühwein erna..mmm. Vermaken ons prima hier in Oostenrijk. . Hoop dat jullie daaro nog wat wind krijgen . Mot wel gevaren worden natuurlijk!!! Laterrrrrrrrrrrs
|
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Gewoon gaan,er is altijd wel iemand als het weer het toelaat Stond een iemand op het water en was er net een zijn kite aan het oppompen dat ik aankwam, nog even lekker de benen gestrekt!
|
|
|