FlyingHigh
|
Me toooo Peet. Bassie heeft uiteindelijk toch nog gereageerd hoor John. Ik geef hem nog 1 kans!!! Reageert hij dan weer zo laat, dan wis ik hem ook . Zal wel te koud voor hem zijn Jammer hoor dat jij morgen moet werken John. Wordt wel lekker daggie volgens mij. Had verwacht dat het weer de hele dag zo bagger zou zijn als vanmorgen, Boudewijn. Anders was ik ook wel gegaan. Ach, morgen ziet het er OK uit. Zie dat het wel ZZO wordt . Gaan we gewoon naar Schell ???
|
|
|
Langbeest
|
Veel plezier morgen mannen die gaan.....
|
|
|
@LaurenS
|
Zie dat het wel ZZO wordt . Gaan we gewoon naar Schell ??? ZZO is niet ideaal, maar gaat goed komen op schell ,gewoon wat verder het water op en knallen ,doe wel lekker mijn droogpakkie aan < 5 graden he
|
|
|
|
BaSS
|
Neee!!! niks wissen, gewoon volhouden, mijn leven is wat chaotisch, maar stel jullie zeer op prijs!! - i'm not worthy i'm not worthy! @John, ouwe wisserttt (je weet maar nooit) is dat een geintje of serieus? Net ff gekeken, maar ik heb toch niet echt wat gemist van je? Veel plezier morgen, ik zit met mn droogpak en al voorlopig dapper binnen...!
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja idd het was wel wat frips aan de handjes en voetjes...wel weer lekker met de 9 m2 . Best druk en veel bekenden
|
|
|
FlyingHigh
|
Was gezellig met een mannetje of 10 op het water. 9 metertje was af en toe flink sleuren Geen last van koude pootjes gehad, maar die handjes....dat was een ander verhaal. 2 keer goed kouwe klauwen gehad, maar dan ga je ff naar de kant en laat ze ff bijkomen met je kite in de lucht. Daarna niet echt last meer van gehad. ZO windje is toch nog prima te doen op Schellie hoor Wanneer waait het weer
|
|
|
Giertje
|
Veel te koud. Dit kan niet gezond zijn. Nu snap ik ook waarom jullie een leesbril nodig hebben als je na een kitesessie moet plassen. Ik wacht wel op betere tijden.
|
|
|
laura
Geen avatar
|
6m2 was te klein. Met de 9m2 uurtje af en toe flink gepowerd gevaren. Daarna maar van het water af aangezien het toch een beetje koud werd in wetsuit. Vrijdag komt eindelijk mn droogpak, wordt nu toch wel tijd...
|
|
|
@LaurenS
|
Haha je had wel erge haast om er af te gaan Laura... je kwam wel erg dichtbij stuiteren toen ik er ook af ging.. Schrok me het apezuur...zag eerst een board voorbij komen en vlak daarna zat jij op mijn nek
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Ja had niet zo'n zin om naar de kant te lopen. Dus dacht stuur m nog een keer in, niet echt toppunt van slimheid want toen kwam ik opeens wel heel hard op je af. Gelukkig ging het net goed!
|
|
|
lhochste
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen naar schellinkhout? Is dat te doen met Oosterwind?
|
|
|
japo
Geen avatar
|
prachtige dag op schelinkhout. eerste keer in een droogpak, prima pak van ion . nou nog wat uitvinden voor mijn handen. Zag iemand gaan varen met van die huishoud handschoenen..ben benieuwd naar zijn ervaring. Is muiderberg een optie met oosten wind?
|
|
|
lhochste
Geen avatar
|
Muiderberg kan zeker, is voor mij ook dichterbij, liefhebbers? Rubberen huishoud handschoenen houden prima de wind tegen en dan je gewone handschoenen eroverheen, maar het blijft behelpen, krijg ook altijd koude handjes...... Ion drysuite is overigens top!
|
|
|
TimK
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
prachtige dag op schelinkhout. eerste keer in een droogpak, prima pak van ion . nou nog wat uitvinden voor mijn handen. Zag iemand gaan varen met van die huishoud handschoenen..ben benieuwd naar zijn ervaring. Is muiderberg een optie met oosten wind?
huishoud handschoenen waren deze keer erg koud bij hem was echt een lekkere dag, met de 12m heerlijk gevaren, ook nog prima te doen in wetsuit.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat ik altijd doe als me handen niet meer warm worden, gewoon even naar de kant kite gewoon in de lucht houden en je handen rust geven....door het knijpen in je bar stroomt je bloed gewoon minder goed door en zeker met temperaturen onder de 7 graden.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Afgelopen zondag had ik al koude handen toen ik m'n nog natte handschoentjes aan deed, na een half uur varen bijna geen gevoel meer. Ff naar de kant en flink wapperen met de handen, per hand 1 minuut en ze waren weer super warm, rest van de sessie geen koude handen meer.
|
|
|
BaSS
|
Niet dat ik het water op durf als ik hem nodig heb, maar ik heb eindelijk een mooie 6m RPM op de kopf getokt! Ik mag dan wel niet kiten, het kopen lukt nog prima! (levensgevaarlijk die Laura! )
|
|
|
Menno82
|
Ik kom morgen misschien wel even langs Muiderberg.
|
|
|
|
Langbeest
|
En hop, op naar Feldberg Zie jullie daar Kitekings.... Yihaaaaaaa.
|
|
|
|