|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wijk was weer 1 en al regen, zand, vlagerige wind, klotserige nauwelijks te pareren golven... kortom zwaar
|
|
|
PeeWee
|
Kite daggie. Smorgens een paar uurtjes op wijk. Niet echt specta met de 9m.
Smiddags toch nog ff naar Schellie en daar voor het eerst met mijn Reo 7m uitgelaten. Heerlijk strapless gevaren.
Nu trek wel weer een paar daagjes zonder wind.
See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja was weer lekker .. .kwam om een uurtje of 15, 30 op Schell.in de stromende regen en de wind was behoorlijk toe genomen..7 mtr maar opgezet en geen spijt van gehad want de wind bleef behoorlijk doorstaan. Eindelijk weer eens goed gevaren..
|
|
|
joosie
|
Was weer top op schellinkhout Om 15:15 eerst ff de regen, hagel en onweer bekeken, daarna gelijk met de 7m gevaren tot rond 17:00 de volgende regenbui en wind flink aantrok daarna nam de wind lekker toe 20-30 knoopies rond 20:30 leeg kapoet en met een big smile t water af Ook de gebruikelijke taferelen weer gezien klein mannetje met een 10m oplaten: werd gedaan door een windsurfer deze gooide de kite omhoog en kwam vol in het windventster gevolg hij vloog dijkje af over het gras en net voor de auto's had hij de kite onder controle later nog een groen-witte kite over de dijk in bomen enz enz, weer een top middag / avond
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Was weer top op schellinkhout Om 15:15 eerst ff de regen, hagel en onweer bekeken, daarna gelijk met de 7m gevaren tot rond 17:00 de volgende regenbui en wind flink aantrok daarna nam de wind lekker toe 20-30 knoopies rond 20:30 leeg kapoet en met een big smile t water af Ook de gebruikelijke taferelen weer gezien klein mannetje met een 10m oplaten: werd gedaan door een windsurfer deze gooide de kite omhoog en kwam vol in het windventster gevolg hij vloog dijkje af over het gras en net voor de auto's had hij de kite onder controle later nog een groen-witte kite over de dijk in bomen enz enz, weer een top middag / avond Mensen die dus niet bij de clinic van afgelopen dinsdag zijn geweest
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi man, toch nog ff kunnen knallen voor het werk Wij ook heerlijke dag gehad hoor. Voel mijn lijf wel van dat gesleur...mmmm. Kom maar op met weer regelmatig wind!!!
|
|
|
Langbeest
|
Je wordt ouder Peter W
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer top op Wijk, van 19:30 tot zonsondergang dus toch nog 2,5 uur op het water, heerlijk dat lange licht. Was met de 9m met 22m lijnen en dat beviel wel goed, in de vlagen tegen overpowered aan en paar keer weer goed hoog gegaan, loopen durde ik niet in de high-end .
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Die krush loopt overpowerd juist het lekkerst vind ik. Al ging het bij mij gister ook niet geweldig, maar 2 loops geland (op m'n board ) Wind was naar mijn idee aan uit, en ook de golven waren max. een uurtje of 2 echt mooi. Maar uiteindelijk mogen we niet klagen, we hebben weer eens met de 9 op het water kunnen staan
|
|
|
|
PeeWee
|
Jaja, toch maar ff kijken.
Medemblik of enkie?
See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
And it's gone....
|
|
|
BdB
|
Vanavond thermische wind?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wordt bewolkt dus de kans is wel wat kleiner geloof ik.
|
|
|
bredo
|
Zeker weten, graag een update hier aan zee waait het stevig! Maar wil wel even weten hoe het aan de andere kant is van noordkop het is zon end rijden...
|
|
|