|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ olten tsja maar al zou ik jouw in de weg varen eindig ik ook achterin het vogeltjes gebied, had je het gister over haha dikke sprongen trouwens!!!
|
|
|
Dennuzzz
|
@Anti-Hero lol! Wel gevaarlijk bij die rotsen en met aardig wat mensen, maar dat lijkt me echt leip:P De boardjes vliegen om je oren?
|
|
|
|
chico
|
Het was beter geweest om tijdens het sluiten van de Slufter, het vogelgebied tijdelijk open te gooien. Het is maar een idee. Ohh, en ik ben ook stout geweest.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Naughty boy Chico Maar je hebt helemaal gelijk. En al helemaal gezien het feit dat uiteindelijk de komst van de MVII gecompenseerd diende te worden met het inrichten van nieuw natuurgebied. Oostvoorne strand is onder deze Europese afspraak op het schavot terecht gekomen... ...helaas lijkt gratie er niet in te zitten....
|
|
|
|
chico
|
Hypothese: Zou het erg zijn als autostrand dicht gaat. Tja het is lullig voor de scholen en voor beginners maar ik denk dat de meeste kiters die hier rondzwerven hun weg wel weten te vinden. De slufter is nu ook dicht maar je kan er nog steeds (naar toe) varen. Dat maakt de slufter alleen maar leuker (voor mij). En rustig dat het er dan is. Je waant je ineens op skeleton coast ;-) Heerlijk gewoon. Zo iets zou ik ook hebben als het autostrand dicht is ;-)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Chico.......billekoek. het mag niet wat jij doet.
En toch is Autostrand 1 van de beste spots die er is. vooral als je van vlak water houd om te tricken. Bij de juiste windrichtingen kun je er enorm veel plezier maken en alles uit jezelf en je materiaal halen. En soms zijn er met veel wind en hoog water ook nog wel eens kleine golven om te rippen. Er is verder veel ruimte op het strand.
Ook de andere " rotterdam kiters" van dit topic die er komen kunnen het goed met elkaar vinden. Bij de locals (ik?) is het " iedereen kent iedereen" lekker slap ouwehoeren onder elkaar en dat soort dingen. Ik kijk er altijd extra naar uit als er een lekkere dag aan zit te komen om daar te kiten met " ons" groepje. er is toch een soort van band onder elkaar, mede door dat er op dit topic veel contact is. Het lopen deert me niet . dat is met een vlotte pas 10 minuten en een goed opwarmer voor de beenspieren. Ik zou het echt wel heel erg jammer vinden als het zou verdwijnen.
|
|
|
R.B.
|
Ron de locals.......... Wanneer zijn er voor het laatst 5 of meer locals van 4 jaar geleden bij elkaar geweest???? Sterker nog vroeger kende ik iedereen uit dit topic. Nu ken ik volgens mij niemand meer hahahaha. Watsgeburttt
|
|
|
chico
|
Wat is n local? Ik kom Ron wel eens tegen en Rudo en wat gasten die ik ken van gezicht. Verder wel n hoop volk van verre, inclusief buitenland. Op Sluf zag ik meer bekende gezichten en (had) heb je ook wel eens vlak water. Ik was er zaterdag omdat de wind te zuidelijk was voor bijv. Noordwijk of ik kom er als ik naar Sluf wil varen. Alleen de parkeerplaats stond al helemaal tjokvol dus laat de winter maar komen.
Ik verdien idd billekoek maar niet door n boswachter. Trouwens. Net kwam weer naar voren dat men wil dat ze gaan bezuinigen op het ambtenaren apparaat. Mag ik nog suggestie doen. Het is groen en en het zit achter een bosje!
|
|
|
|
rocket man
|
kom ook niet meer zo vaak op o-voorne maar zou echt jammer zijn als ie kompleet dicht gaat.
|
|
|
Nickeltje
|
Goedemorgen!!
Hoe vinden jullie de voorspellingen voor morgen en donderdag er uit zien? Met mijn onervaren inzicht denk ik dat het kan lonen mijn spullen mee te slepen, maar hoor graag de meningen van de ervaren Rotten hier.
|
|
|
Yoram
|
Zeker je spullen morgen meenemen Hieronder een shotje van windguru pro:
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Laten we het hopen, maar ben bang dat t na werktijd weer niks meer zal zijn. Fingers crossed!
|
|
|
Nickeltje
|
Bedankt Yor-am!
Maar wee slepen dan morgen en gewoon heel optimistisch hopen op wind na 17u dus....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Sterker nog vroeger kende ik iedereen uit dit topic. Nu ken ik volgens mij niemand meer hahahaha. Watsgeburttt
Nou idd Robin watskeburt?? Vroegah zaten de old-school dude's nog regelmatig op het forum, maar de laatste tijd niet meer. Dat zou misschien ook kunnen komen door hoeveelheid wind van dit jaar...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
HET GAAT MORGEN WAAIEN EN IK ZIT MORGEN IN..................................... . WALIBI WORLD Niet lachen ja!
|
|
|
Nickeltje
|
Veel plezier daar dan maar Ron!!
Ik kan pas eind van de dag weg en zie het gebeuren dat de wind (weer) weg is tegen de tijd dat ik ergens op een strand ben...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ron, had ik nou eigenlijk niet verwacht, dat dat er zou komen te staan hier een tip! ga in de goliat, neem een flesje met water mee, al ga je omhoog of in een bocht oid, gooi het flesje water leeg naar achteren houd wel het flesje beet
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
HET GAAT MORGEN WAAIEN EN IK ZIT MORGEN IN..................................... . WALIBI WORLD Niet lachen ja! morgen is er toch nix meer over van de wind... let maar op... @Jesse je bent weer lekker bezig geweest zie ik!
|
|
|
R.B.
|
Wie is R.B. & H2H, Ron? Nog nooooooit van gehoord Wie zijn: okioki, rebelrhino, rauwepower whahaha Sebas tis inderdaad weer drame met die voorspellingen zo. Maar ik neem morgen me stuff mee en als het waait na werktijd ben ik @ de noordzee.
|
|
|