|
|
d@ni
|
Ah, een vrouw die Southpark waardeert.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hij is wel een beetje zzw, gaat er nog iemand naar de playa zo?
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik wil zo gaan rijden vanuit breda Ed, wind is alleen nog niet echt lekker.
|
|
|
Ed.
|
ik wou nu weggaan, windje gaat nog wel aan, maar wil daar niet in mijn eentje staan, zzw is nou niet ideaal maar ik doe het ervoor.
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hij was erg lekkerrrrrrr auf die autostrand Ed, is het nog garantie trouwens? Ongelooflijk hé? we praten er tijdens de wandeling nog over; ik zeg net dat mijn kite goed gerepareerd is, jij zegt: die van mij heeft al een jaar niets gehad.... en dan later op het water.... knal. balen man, Farla maar even bellen dan? succes ermee.
|
|
|
Ed.
|
Echt bizar inderdaad! Ik had het af moeten kloppen. Later loop ik mn kite tegen het water en Poeffffff, leading edge doormidden. Garantie kan ik proberen maar dan moet ik naar Hoorn rijden, ze komt bij vd berg vandaan. Misschien is Farla makkelijker.. Maar het was errug lekkerrrrrr
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Echt bizar inderdaad! Ik had het af moeten kloppen. Later loop ik mn kite tegen het water en Poeffffff, leading edge doormidden. Garantie kan ik proberen maar dan moet ik naar Hoorn rijden, ze komt bij vd berg vandaan. Misschien is Farla makkelijker.. Maar het was errug lekkerrrrrr Ed, uit welk jaar was je kite? Niels en Chris hadden bij hun 2009 Torch ook de leading edge doormidden. En op het strand heb ik voorig jaar 3 2009 Torch zien knallen allemaal bij ongeveer in het midden van de leading edge. Volgens mij een slecht productie jaar. Niels en ik waren nog op Rock van 13u tot 15.30. maar veel last van de stroming gehad.
|
|
|
El Banditos
|
stroming op Rockanje?? Heb daar nog nooit (veel) stroming meegemaakt
|
|
|
thomasr
|
@ Evan, ja, min of meer wel ja, want het ziet er niet naar uit dat het ooit nog kan goedkomen met alleen maar fysiotherapie. Gelukkig schijnt terugkeer naar sport goed mogelijk te zijn, maar dat kunnen ze nooit garanderen.. Dus hopelijk kan ik over een maand of 5 weer iets...
@ joey, ja dat was em, niet echt een luchtfoto zie ik nu maar die was wel die ik bedoelde! thanks!
|
|
|
Ed.
|
Echt bizar inderdaad! Ik had het af moeten kloppen. Later loop ik mn kite tegen het water en Poeffffff, leading edge doormidden. Garantie kan ik proberen maar dan moet ik naar Hoorn rijden, ze komt bij vd berg vandaan. Misschien is Farla makkelijker.. Maar het was errug lekkerrrrrr Ed, uit welk jaar was je kite? Niels en Chris hadden bij hun 2009 Torch ook de leading edge doormidden. En op het strand heb ik voorig jaar 3 2009 Torch zien knallen allemaal bij ongeveer in het midden van de leading edge. Volgens mij een slecht productie jaar. Niels en ik waren nog op Rock van 13u tot 15.30. maar veel last van de stroming gehad. Het was een 2010 torch, gekocht september 2009 (ik heb super time travel powers) dus iets meer dan een jaar oud. Moet zeggen, de bar brak al na driekwart jaar. Maar ik mis me baby nou al.. Met hoog nooit naar rockanje gaan. altijd chop van het ergste soort en stroming, bweh. Even verbeteren, altijd chop op rockanje
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Heb me ook prima vermaakt op autostrand, was er al heel lang niet meer geweest omdat ik vaker naar zeeland rij i.v.m files.
Die palen is wel even wennen, verder lekker kunnen varen.
Heb nog steeds heel veel moeite met het wisselen tussen me kite maten. Laatste maanden bijna alleen maar met me 8 gevaren, vandaag weer keer met me 12 en ben dan altijd totaal me timing kwijt, dus heb een paar leuke crashes gehad.
Als het niet te gek wordt, vrijdag weer knallen !
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja ik weet het van die chop, maar we hadden geen zin/tijd om naar de playa te lopen. Met de stroming bedoel ik icm de wind en de chop. Het was opkomend tij en de wind was net niet aanlandig. Daardoor kon je geen druk opbouwen omdat de stroming dezelfde richting als de wind stond en hoogte lopen ging ook allemaal net aan. Hierdoor kon je niet eens een fatsoenlijke raily maken. Ach ja hopen op het weekend 2010 die uit elkaar valt hmm . Vertel het maar niet tegen Chizzz en Nielzzz Straks stappen ze nog over naar de C4
|
|
|
Ron Rodeo
|
het water kwam als een gek opzetten, morgen volle maan, dat was het probleem van de stroming
|
|
|
rich@rd
|
over die torches heb ook een torch uit 2009 gehad eerst bar door de midden daarna kite door de helft! ik was er meteen helemaal klaar mee, ben overgestapt op de oerdegelijke flexifoil hadlow pro die ik nog beter vind varen eigenlijk!!!
|
|
|
|
Jeroen89
|
Gaan er morgen (donderdag) nog mensen kiten?? Wil wel nog wel ff alles weer losvaren voordat het losgaat :-)
|
|
|
|
Jeroen89
|
@ Ron, gewoon ff aankijken of het echt wel zo heftig word. Mocht het inderdaad 50+ worden zie je mij ook niet op het water.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Ron, ik heb geen tijd zaterdag, maar ik zou op het strand pas beslissen. ( de 12 zou ik wel thuis durven laten.....)
|
|
|
Ron Rodeo
|
Tja, je hebt gelijk, het kriebelt toch....maar we moeten wel reeel blijven ben morgenmiddag toch vrij dus ga het zeker checken. als het vertrouwd voelt ga ik toch even al die pilootjes pesten.
|
|
|