|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Kan iemand die belgische flapdrol morgen opsluiten die het voor veel mensen verprutste in de poel met zijn f one B 7m2. Thx Ik moest die niet kijkende, backroll klotende vriend ontwijken en hopla in de lijnen van een blade, sorry daarvoor maar bij mij 2 lijnen af. Lekker achter een loopende kite aan, thx voor het pakken Ronnie. Ik heb zelf die blade nog kunnen pakken en onze belgische flapdrol gewoon niks doen en lekker doorvaren pfff dikke bummer, het begon net lekker te worden...... @Marc dat was er dus aan de hand Kan iemand die belgische flapdrol morgen opsluiten die het voor veel mensen verprutste in de poel met zijn f one B 7m2. Thx
Ik moest die niet kijkende, backroll klotende vriend ontwijken en hopla in de lijnen van een blade, sorry daarvoor maar bij mij 2 lijnen af. Lekker achter een loopende kite aan, thx voor het pakken Ronnie. Ik heb zelf die blade nog kunnen pakken en onze belgische flapdrol gewoon niks doen en lekker doorvaren pfff
dikke bummer, het begon net lekker te worden......
@Marc dat was er dus aan de hand
Morgen maar met een nw setje proberen!
@bezem wat trek jij inmiddels dikke loopies baas TOP
Morgen maar met een nw setje proberen! @bezem wat trek jij inmiddels dikke loopies Kan iemand die belgische flapdrol morgen opsluiten die het voor veel mensen verprutste in de poel met zijn f one B 7m2. Thx
Ik moest die niet kijkende, backroll klotende vriend ontwijken en hopla in de lijnen van een blade, sorry daarvoor maar bij mij 2 lijnen af. Lekker achter een loopende kite aan, thx voor het pakken Ronnie. Ik heb zelf die blade nog kunnen pakken en onze belgische flapdrol gewoon niks doen en lekker doorvaren pfff
dikke bummer, het begon net lekker te worden......
@Marc dat was er dus aan de hand
Morgen maar met een nw setje proberen!
@bezem wat trek jij inmiddels dikke loopies baas TOP
Hijo was klote man die kapotte lijnen. Ging het vandaag weer wat beter? Loopen met een c4 gaat stukje mKkelijker als met een torch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Kerstman,mag ik wat wind Eerste Kerstdag? Ben ik de rest van het jaar braaf.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja wat moet ik zeggen was een vet loopdagje daar op de slufter , vooral eind van de middag
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Was idd een heel lekker windje. Hele dag Zeeko Krush's getest, eerst 9m, later maar omgewisseld naar een 7m. Die willen wel lekker rond, en helemaal met deze wind
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zoooo na heel lang eindelijk weer met echte mannenwind kunnen varen....... Dat was best weer wennen om dik gepowered met de 9 mijn dame rond te gooien pffff.........Nog niet helemaal de oude tussn de oortjes haha.......
Verder wel genoten van alle lachende gezichten en dikke loopies links en rechts............ en marc ;-)
Op naar de volgende @ Marc regel jij de soep nu?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Extensions zaten er nu op, mocht ik de 7m nog en keer testen dan haal ik die er af
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zelf zondag de 7m voor het eerst gevaren ook met extensions. Ging lekker, loopen durf ik nog niet op hoogte maar komt hopelijk nog wel goed deze winter, dan maar eerst ook op 24m lijnen. Deed 1 loopje zondag op zo'n 4m hoogte met de 7 in 35kn en dat was wel een beleving, schrok er van . Hopelijk snel weer en dan wat meer loopjes en hoger.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zoooo na heel lang eindelijk weer met echte mannenwind kunnen varen....... Dat was best weer wennen om dik gepowered met de 9 mijn dame rond te gooien pffff.........Nog niet helemaal de oude tussn de oortjes haha.......
Verder wel genoten van alle lachende gezichten en dikke loopies links en rechts............ en marc ;-)
Op naar de volgende @ Marc regel jij de soep nu?
De soep regel ik voor de volgende keer wanneer iemand anders een pannetje of iets dergelijks regelt.
|
|
|
geloof68
|
Allemaal positieve verhalen over vandaag en gisteren, maar wie is er morgen?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hangt van de stortregen af en je moet heel vroeg gaan anders is de wind foetsie.
|
|
|
geloof68
|
Het is redelijk vlagerig @slufter op dit moment, maar het waait wel goed door.
Edit: toch maar niet, gezien de regenvoorspelling. Iemand zou een pak moeten uitvinden, waarin je niet nat wordt en geen last hebt van striemende regen op je gezicht.
|
|
|
Elevation
|
na die ouwe met ze paard heeft deze vent t ook niet getroffen..
succes rudolf en kerstman met je arreslee....
jammer dat t weer zo'n vlagerig windje is.. maar misschien vanmiddag ff ergens kijken
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Edit: toch maar niet, gezien de regenvoorspelling. Iemand zou een pak moeten uitvinden, waarin je niet nat wordt en geen last hebt van striemende regen op je gezicht.
niet nat worden? Dan ga je toch lekker op n zonnige dag flyboarden?
|
|
|
|
geloof68
|
niet nat worden? Dan ga je toch lekker op n zonnige dag flyboarden? Dat wil ik inderdaad weer een keer gaan doen, eerst even een geschikt boardje kopen.
|
|
|