Beste mede-kiters,
Ik heb een intern conflict tussen mijn geest en mijn lichaam, ik kan namelijk heel goed dromen en me voorbereiden hoe ik de eerst volgende keer dat ik op het water sta mijn allerhoogste sprong, dikste kiteloop of kiteloop-backroll ga maken, wanneer ik aan het optuigen ben raak ik helemaal opgefokt en zenuwachtig en ga ik vastberaden het water op.
Echter als ik op het water ben en ik daad werkelijk mijn move wil gaan maken dan gaat er ergens op het laatste moment een knop om (die knop die bij Ruben al een poosje stuk is zeg maar...) en weigerd mijn lichaam en maak ik een hopje als een mietje.
Op wintersport heb ik hetzelfde met snowboarden maar dan drink ik gewoon een biertje en heb ik nergens last van
Als ik normaal een up-tempo muziekje op heb staan dan krijg ik daar heel veel energie van, net die energie die ik nodig heb om wel mijn move te proberen. Nu zijn er een aantal waterdichte mp3 spelers op de markt van o.a. Dolphin en Decathlon maar de kwaliteit daarvan is gewoon weg triest te noemen.
Dus... zelf wat geknutselt en ik kan na 2 maanden zeggen dat het heel erg goed werkt, geluidskwaliteit is erg goed en de headset blijft erg goed zitten, volume kan ook zodanig hard dat je het ook goed hoort tijdens het varen.
Het recept is simpel:
Headset: Sennheiser PMX-80
Mp3 speler: Ipod Shuffle 2e generatie (lekker stevig en voor een
paar tientjes op marktplaats te vinden)
De Ipod uit elkaar gehaald en waterdicht gemaakt met zoutwater bestendige siliconen, even de knopjes een paar keer heen en weer doen en laten drogen.
De nieuwe cd van de Prodigy 'Invaders must die' er op en knallen