Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Heerlijk nu mijn 10m wacht op een onderdeeltje kan ik mijn 7m gebruiken om geen sessie te missen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
DIT IS BEUNWEER JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Hahaaaaaaaaaaaaaa mijn 7tje is heel de nacht onrustig geweest!!
Tjonge zeg deze kleurtjes zijn lang geleden!!
Maar zoals Rudo al aangeeft haven fun and fly save en zeker geen 'ik probeer het ff weer'
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Alleen een beetje jammer van de richting Wordt weer het stof van de kites laten blaazen. Trouwens waar haal je deze info vandaan Rudo, mijn guru geeft gewoon een daggie rond de 20 knopies aan.
|
|
|
Idefixe
|
Ragge , ramme en de rauze....... Heb je net je eerste les gehad: Harde wind in combinatie met regen maakt de grasveldjes op binnen waterlocaties superglad. Op zee wordt het herstarten van je vlieger in een flinke branding / hoge golven ineens een heel ander verhaal! Harde vlagen hebben al menig kitesurfer behoorlijk in de problemen gebracht. Soms met desastreuze afloop. Naar verwachting inderdaad geen dag om je waterstart te gaan oefenen. PS laat je als beginner niet verleiden door alle enthousiaste reacties van de "ervaren jongens en meisjes"
|
|
|
Reflex
|
Rudo heeft WG pro toch? In ieder geval op WFSF zie ik bij jullie ook minder wind dan hier in Zeeland.
|
|
|
gnijzink
|
Ideaal weer voor onze downwinder. Callandsoog naar wijk aan zee!!!!!!!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Eerst maar even afwachten want bijna alle voorspellingen moet je de laatste tijd naar beneden afstellen...
|
|
|
chico
|
Hmmm ga naar de testdagen op brouwersdam maar anders had ik ook wel naar autoplaya gegaan. Strandstoel, biertje erbij en kijken naar stuiterende beginners ;-)
Waarschuwen helpt maar n beetje. Namelijk alleen voor mensen die nog cognitieve vaardigheden hebben. Er loopt best wel veel volk wat denkt, dat overkomt mij toch niet, alleen anderen.
Nog iemand schooltjes tellen misschien
|
|
|
|
TimLimbo
|
WIlde morgen met mijn vriendin gaan voor haar eerste x... Maar mijn vriendin weegt 58 kilo en dan voor de eerste x met een 7,5M en dit weer, HELL FUCKING NO, anders kan ik haar ophalen in England hahahahaha.
Dan zal ik morgen maar mijn broer meenemen.
|
|
|
Elevation
|
had ik me 6 fuel maar alvast... ach, waardig afscheid van me 7tje, al doen de voorspellingen niet vermoeden dat t de laatste keer wordt voor me kite...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Precies nu ik een 6m heb en mn enkeltjes weer goed beginnen te voelen
|
|
|
Reflex
|
WIlde morgen met mijn vriendin gaan voor haar eerste x... Maar mijn vriendin weegt 58 kilo en dan voor de eerste x met een 7,5M en dit weer, HELL FUCKING NO, anders kan ik haar ophalen in England hahahahaha.
Dan zal ik morgen maar mijn broer meenemen.
Je broer op moeten halen in de UK is niet zo erg? Overigens knap met noorderwind.
|
|
|
TimLimbo
|
haha - dat is ook weer waar Me broer kan ik best een paar dagen missen
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Precies nu ik een 6m heb en mn enkeltjes weer goed beginnen te voelen precies nu ik mn 7m heb:)
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
60 kilo en met mijn 7tje het water op.... even zn high end testen denk ik maar
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Heerlijk, precies nu ik mijn 14 heb (schater_kitesmiley)nou misschien toch maar de 8 of de 5.
|
|
|
VincentC
|
Hoop dat ie stevig doortrekt tot een knoopje of 30-35 op 't Ijsselmeer! Word wel weer tijd voor een goede sessie me beetje druk drin!
|
|
|
Nazar
|
mijn 9m ligt al lekker klaar....het wordt hard bukkkke!!! Nu moet ik me nog ziek melden, want ga echt niet werken als er lekkre 7bft buiten staat
|
|
|
|