PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Er zijn 1000 spots op deze aardkloot. Wat wil je? vliegen,fietsen, lopen met de auto of de trein. Wanneer?. wat is je budget? enz enz.. Specificeer je vraag wat beter voordat je allemaal onzinige antwoorden krijgt.
|
|
|
jorandb
Logs: 0 | 106 uur
|
@pieNo, Thanks! Maar het liefst met het vliegtuig of auto ergens in Europa! Budget is ongeveer € 600 pp. Waarschijnlijk willen we in de maand augustus of september
|
|
|
jasperjazzman
Geen avatar
|
Deze zomer was ik met de auto in Kroatië, op het eiland Braç, stadje Bol. Lekker weer, prachtige omgeving, niet te duur. Kleine en stenige oplaatplek, wel een zeer betrouwbare Mistral wind (betrouwbaar, maar natuurlijk nooit 100%). Kiteschool Yellowcat, waar je ca 60 euro betaalt voor een week compressor, opslag en één keer rescue-boat (niet nodig gehad).
Daarna nog naar het Gardameer geweest. Stuk dichterbij Nederland, maar je moet óf in Campione zijn waar je geen avondzon hebt (tegen de bergwand) of aan de andere, mooiere kant van het meer, waar ik 50 euro per dag kwijt was om met een "shuttle"-boot het meer op te gaan (zelf oplaten gaat daar niet).
El Gouna is natuurlijk ook een heerlijke en goedkope optie, daar kan je vriendin zonnen, je kunt samen een trip naar Luxor maken of prachtig duiken. Als je gunstig weet te boeken ben je voor 600 euro klaar, 8 dagen all inclusive en met vlucht. Augustus is wel heel heet, eind september is prettiger.
|
|
|
PieNO
|
Pounda griekenland Gokova turkije Vieste spagia lunga Italie Tarifa Spanje Viana do Castelo portugal Rhodos griekenland El Gouna Egypte
|
|
|
jorandb
|
thanks! we gaan het allemaal is uitzoeken. Gokova was ik afgelopen jaar! echt een super spot!
|
|
|
Knorrie
|
ik zeg mauritius.......:-)
|
|
|
Yoram
|
ik zeg mauritius.......:-)
Vliegticket ligt dan alleen al boven ze budget of hij moet er heen kiten ;-)
|
|
|
PieNO
|
thanks! we gaan het allemaal is uitzoeken. Gokova was ik afgelopen jaar! echt een super spot!
Vertel vertel . Wanneer ben je naar gokova geweest, hoelang, hoeveel dagen wind, hoe hard is de wind daar, is het druk daar...
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zeg Sardinië , ga ik ook checken volgend jaar , heb er goede dingen over gehoord en de beste wind in de zomerse maanden!!!
|
|
|
|
PieNO
|
Ik zeg Sardinië , ga ik ook checken volgend jaar , heb er goede dingen over gehoord en de beste wind in de zomerse maanden!!! Wind stopt eind in sadinie. Juli augustus zijn erg slecht. Is er een dagje wind dan echt tering druk daar. Wil je wind in italie ga dan naar spaggia lunga bij vieste. Hier juli/aug zeer veel en harde wind 25+ knots. Spot is niet erg bekend en niet druk. Wel ver rijden ongeveer 2000km. En niet naar windfinder en guru kijken want het is een thermiek wind die overigens de hele dag waait en niet alleen in de middag. Echt een van de betere spots in europa voor jul/aug.
|
|
|
|
Okke
|
in de zomer waait het niet zo vaak en hard in sardinie, 3 keer gevaren in 2 weken. spots waren wel erg mooi, en het schijnt er voor en na de zomer erg goed te waaien.
|
|
|
@LaurenS
|
Ow oké dan check ik het najaar 2013 wel
|
|
|
jorandb
|
Vertel vertel . Wanneer ben je naar gokova geweest, hoelang, hoeveel dagen wind, hoe hard is de wind daar, is het druk daar... ik was er in de eerste 2 weken van augustus. Echt een hele mooie spot, tussen 12 en 5 smiddags kan je eigenlijk elke dag wel varen. Ik had alleen een 9m mee maar een 12 of groter is ook wel aan te raden. lekker vlak water.
|
|
|
|
onderaqua
|
Gokova 4 euris per dag pp om het strand te gebruiken. Rare mensen die Turken.
|
|
|