Fluid kiteboarding EGO v5 Sneak preview

Nature

December 17, 2013, 16:51:45
edit2Rapporteer  

Zoals sommige van jullie weten ben ik de afgelopen week in de fabriek geweest om het een en ander te bespreken en te testen.  Een verhaal hier over ben ik druk mee bezig er moest natuurlijk eerst gespeeld worden met het nieuwe speelgoed!

Dat Fluid kiteboarding een merk is dat je in de gaten moet houden na de overname in 2013  was al duidelijk.  Met  de nieuwe looks  en kwaliteits updates in 2013 is Fluid kiteboarding een nieuwe weg ingeslagen.
Voor 2014 heeft Fluid kiteboarding F-tech geintroduceerd en hard gewerkt om de  het huidige succes voort te zetten.  De EGO v4 (2013) heeft zich al zeker bewezen als een van de betere allround  bridled C shape kites.  Met de EGO v5  (2014)  doet Fluid kiteboarding er nog een stapje bovenop.
De grootste veranderingen:
- F-tech implemented in canopy area
- Slider on front bridle
- new angle of attack
- More hangtime!
- Slightly more agressive
- Increased pop.

Een kleine sneak preview voor de officiele release in 2014.
Uiteraard ben ik weer zo trots als een pauw omdat ik het design heb mogen maken Smiley  Overigens verser kan bijna niet ik ben zelf net terug uit de fabriek en heb de kites afgelopen zondag zelf meegenomen in het vliegtuig.  De verf was nog maar net droog en de bridle eraan gezet. Bijna het vliegtuig missen omdat je perse de kites mee wil. 

Testen?  Ja dat zal zeker moeten lukken in 2014 hebben wij 2 nieuwe test centers waarvan 1 in het zuiden van NL en 1 in het noorden meer hierover binnenkort.

oordeel zelf:

tgroot

Antwoord #1 December 17, 2013, 18:27:46
edit2Rapporteer  
Ziet er degelijk uit kwa kwaliteit en stand in de lucht.
Maar word het niet eens tijd om wat aan het uiterlijk te doen? design en kleuren kunnen bewust ingezet zijn om de 65+ markt  te veroveren dat weet ik natuurlijk niet, maar een beetje sportiever mag wat mij betreft wel.

Maargoed over smaak valt niet te twisten Grin
Nature

Antwoord #2 December 17, 2013, 19:03:52
edit2Rapporteer  
Ziet er degelijk uit kwa kwaliteit en stand in de lucht.
Maar word het niet eens tijd om wat aan het uiterlijk te doen? design en kleuren kunnen bewust ingezet zijn om de 65+ markt  te veroveren dat weet ik natuurlijk niet, maar een beetje sportiever mag wat mij betreft wel.

Maargoed over smaak valt niet te twisten Grin
Haha dan weet ik niet wat jij als sportief  defineerd want dit vind ik toch wel de max qua sportieve look.
ontwerp is daadwerkelijk based op sport auto's :-)

Maar als dat t enige is i'm happy !  Grin
Hij komt ook in t oranje lichtblauw misschien meer jouw smaak.

Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 December 17, 2013, 19:43:00
edit2Rapporteer  
Beetje jammer van die eerste foto, die had je ook wel hier kunnen uploaden.
KiteFEEL

Antwoord #4 December 17, 2013, 20:42:49
edit2Rapporteer  
Ik zeg kom maar op met die testkite! Ik heb even het e.a. van je gelezen en ben benieuwd hoe ze aanvoelen.
riesie

Antwoord #5 December 19, 2013, 20:32:12
edit2Rapporteer  
Less is more zeg ik altijd maar.  Mooie kleuren... Maar Je hoeft toch niet elk paneeltje in een aparte kleur en of opdruk uit te voeren?
bredo

Antwoord #6 December 19, 2013, 21:28:49
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd of fluid een plekje op de markt krijgt, hopelijk beter betaalbaar dan de gerenomeerde merken... wat betreft design niet mijn smaak,

specs zien er goed uit. wie weet probeer ik m uit als het lukt..
pimpoldi

Antwoord #7 December 19, 2013, 22:30:49
edit2Rapporteer  
Ik heb laatst een 10 meter van afgelopen jaar gevaren, en vond het verrassend goed voelen! Heel stabiel en aardig snel! Flinke dosis pop, kan er wel aan wennen denk ik.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #8 December 20, 2013, 09:50:25
edit2Rapporteer  
Mss een promo filmpje maken waar de EGO duidelijk in beeld komt bij 25knopen en meer? Waarmee je de basics van de kite duidelijker kan zien: draai/stuursnelheid, vormstabiliteit, boost, hangtime, relaunch, afwerking/details, gebruikte materialen etc. 
ThumpsUp
Nature

Antwoord #9 December 20, 2013, 11:13:51
edit2Rapporteer  
Mss een promo filmpje maken waar de EGO duidelijk in beeld komt bij 25knopen en meer? Waarmee je de basics van de kite duidelijker kan zien: draai/stuursnelheid, vormstabiliteit, boost, hangtime, relaunch, afwerking/details, gebruikte materialen etc. 
ThumpsUp

Laten we nu net in januari 3 weken in barbados zitten Smiley

Hierbij ook de andere kleurencombi
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #10 December 22, 2013, 16:17:34
edit2Rapporteer  
Op die render ziet hij er mooier uit dan in het echt. Al een foto van de blauw/oranje?
Nature

Antwoord #11 December 22, 2013, 16:44:48
edit2Rapporteer  
Op die render ziet hij er mooier uit dan in het echt. Al een foto van de blauw/oranje?

Haha dat is knap want het is geen render!  maar een cutout! Geldt voor ALLE pics die je ziet incl die op de zwarte achtergrond.  Grin Grin

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #12 December 22, 2013, 17:11:44
edit2Rapporteer  
Dan lag het aan de saaie grijze belichting, die oranje ziet er goed uit!
TimK

Geen avatar

Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #13 December 23, 2013, 14:10:00
edit2Rapporteer  
het oranje/blauwe design is erg mooi!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.