Zoals sommige van jullie weten ben ik de afgelopen week in de fabriek geweest om het een en ander te bespreken en te testen. Een verhaal hier over ben ik druk mee bezig er moest natuurlijk eerst gespeeld worden met het nieuwe speelgoed!
Dat Fluid kiteboarding een merk is dat je in de gaten moet houden na de overname in 2013 was al duidelijk. Met de nieuwe looks en kwaliteits updates in 2013 is Fluid kiteboarding een nieuwe weg ingeslagen.
Voor 2014 heeft Fluid kiteboarding F-tech geintroduceerd en hard gewerkt om de het huidige succes voort te zetten. De EGO v4 (2013) heeft zich al zeker bewezen als een van de betere allround bridled C shape kites. Met de EGO v5 (2014) doet Fluid kiteboarding er nog een stapje bovenop.
De grootste veranderingen:
- F-tech implemented in canopy area
- Slider on front bridle
- new angle of attack
- More hangtime!
- Slightly more agressive
- Increased pop.
Een kleine sneak preview voor de officiele release in 2014.
Uiteraard ben ik weer zo trots als een pauw omdat ik het design heb mogen maken
Overigens verser kan bijna niet ik ben zelf net terug uit de fabriek en heb de kites afgelopen zondag zelf meegenomen in het vliegtuig. De verf was nog maar net droog en de bridle eraan gezet. Bijna het vliegtuig missen omdat je perse de kites mee wil.
Testen? Ja dat zal zeker moeten lukken in 2014 hebben wij 2 nieuwe test centers waarvan 1 in het zuiden van NL en 1 in het noorden meer hierover binnenkort.
oordeel zelf: