|
Giertje
|
Dat is weer een mooi filmpie Richard en die blonde ziet er echt goed uit man. Je zal wel heel lang in de rij gestaan hebben.
|
|
|
PeeWee
|
Tsjesus Ries, laat het alsjebieft gaan waaien zodat je geen tijd heb om zuks filmps in elkaar te draaien Volgens mij selecteer je jouw vakantiebestemmingen op de aanwezigheid van vocaal zuivere zanglijsters (Leipe loepa en consorten). See joes (op het water)
|
|
|
onderaqua
|
Top moevi Speelberg ga zo door voor de OS KAR.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tjonge het is weer een toppertje Richard ....veel apresski en weinig ski actie. ..vanmiddag was het weer lekker op Andijk zo.n 2 uurtjes goed met mijn 7 mtr kunnen varen was wel wat vlagerig...morgen heb ik geen tijd ...zatetdag weer
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik had ook weer een super middag! eerst me 9m uitgelaten.. maar daarna me nieuwe C4 7m uitgetest.. wat een lekkere kite is dat :-)
alles doet weer zeer! top sessie, misschien zaterdag weer!
|
|
|
Vloot
|
Gaaaaaaaaap zo net weer uit me winterslaap. Morgen ff kijken of ik me kites nog kan vinden onder die laag stof (kuch) Gaan er nog meer mensen morgen middag
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Gisteravond lekker gevaren op Andijk! De eerste echte loopjes zijn een feit Zaterdag maar eens kijken of het weer lekker waait.
|
|
|
|
Vloot
|
Ga zo naar Andijk
|
|
|
|
Roodkapje
|
owhhhh wat een lekker avondje gister op Andijk! Tnx allemaal voor het houden van een gepaste afstand. remmen en sturen zijn nog niet mijn sterkte kanten
|
|
|
balkie
|
Was chill net op Andijk, bedankt voor de motiverende talk zodat ik toch even ben gegaan (rode Park) Morgen weer Andijk ?
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
owhhhh wat een lekker avondje gister op Andijk! Tnx allemaal voor het houden van een gepaste afstand. remmen en sturen zijn nog niet mijn sterkte kanten Je ging toch al best goed? Jij bent toch diegene met die Airrush One? Nu lekker veel oefenen nu het nog niet zo druk is en als het zomer is stoor jij je juist aan de beginners .
|
|
|
zwafra
|
Morgen nog een dagje met wind ...daarna is het weer even over ... Nog mensen morgen midddag naar Andijk ? ben er om een uurtje of 12.00 ....droogpakkie weer mee hier een plaatje van de windverwachting voor morgen:
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als het meer NW blijft dan ga ik naar ijmuiden , die chop op andijk was ik alweer zat na gisteravond maar evengoed was het een lekker windje !
|
|
|
zwafra
|
Tim ...volgens Windfinder waait het morgen beter op Andijk dan aan de kust.....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wie gelooft windfinder nog ? Maar heb liever even zin in schansjes om hoger te springen dan de chop op Andijk
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ja met nw wordt het zo n klotsbak, ik ga ook liever naar zee..
|
|
|
the littleman
|
Was gisteravond wel ff lekker op Andijk,maar inderdaad redelijk irritante kleine vervelende rot golfjes. vorig jaar wel vaak met NW op Medemblik gevaren.Dat was een stuk beter kwa golven en geen vlagerige wind zoals op schel,dus wie gaat er morgen ochtend naar Mblik?
|
|
|
Tim_GTS5
|
NW op medemblik dat is aflandig Frank82 ook naar ijmuiden en daarna naar Aloha ?
|
|
|
Frank82
|
Morgenochtend ff zien hoe de wind staat, IJmuiden klinkt goed maar mocht 't echt niet veel zijn zoals gisteravond dan richting Andijk.
Ik ben er rond een uur of 2, moet 's ochtends klussen bij m'n broertje.
|
|
|
Frank82
|
Was gisteravond wel ff lekker op Andijk,maar inderdaad redelijk irritante kleine vervelende rot golfjes. vorig jaar wel vaak met NW op Medemblik gevaren.Dat was een stuk beter kwa golven en geen vlagerige wind zoals op schel,dus wie gaat er morgen ochtend naar Mblik? Medemblik moet ie al NNW zijn wil het doenbaar zijn, anders is ie aflandig.
|
|
|