|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Had het plan om vanmiddag lekker te gaan kiten ...krijgen weer weer een (ingelaste ) vergadering op het werk . ..kon ik pas om half zes de poort uitlopen ...en heb een uur in de file gestaan om thuis te komen... ik sla vandaag maar weer over ,en hoop dat er morgen middag nog wat wind staat . en anders volgende week ben de hele week vrij...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/225/38295/Noord-Hollands+Diep•Wanneer de wind aanwakkert staan kitesurfers Ruben Lenten en Floris Jansma te trappelen om in de auto te springen en het water op te gaan. Met hun mega vlieger en plank maken zij fantastische sprongen op en boven de golven. Binnenkort komen de beste kitesurfers ter wereld binnenkort naar Zandvoort voor een wedstrijd hoogspringen met de kite. Ruben Lenten organiseert voor het eerst in Nederland het Red Bull Boven NAP evenement in Zandvoort, Floris Jansma is deelnemer van het evenement.
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo ben helemaal verrot vanaf 4 uur top gevaren af en toe was ie minder maar lekker geknalt jesus wat een kite is die nitro hooooooooooooog hoooooooooooger hoooooooooooooooooogst wat een trekkracht da;s lekker voor de spier ontwikkeling en moet straks mijn vlieg brevet halen want dit is nie normaal zelfs de vogels keken me raar aan daar boven was helemaal alleen daarboven JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben weer helemaal terug en zeer tevreden met mijn nitroooootjes
NITROBEUN IS GEBOREN JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
de JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA's waren goed te horen beneden op het water
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben blij dat je weer terug bent (Nitro)Beuntje. Nou niet zo lang meer wegblijven van het water hè.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee nee gaat nie meer gebeuren john i am back laat die crisis NITROBEUN maar eens van het water houden nou alleen nog een andere avatar en dan is de transformatie kompleet JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Goed te horen dat je tevreden bent met mijn afdankertjes Hans ,springt lekker hoog he Vanochtend ook hoooooooooog gegaan ,volgens omstanders tikte ik de 15 m aan met mijn konijn,werd er bang van Ook noch even aan een 7m2 Torch gehangen,mmmmm dat smaakt naar meer Morgen weer een daggie vrij ,dus lekker naar het zeetje.Sta om 10 uur op wijk of ijmuiden.In de middag kakt ie namelijk in........
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ook nog kunnen varen, pijn verbeten en ging al stuk beter dan afgelopen zondag, m'n ribbetjes 'klikken' niet meer. Na 1,5 uur toch wel iets teveel pijn en zonnetje ging onder dus mooi moment om te stoppen .
|
|
|
wa1ter
|
Gisteren nog heel even gestopt bij Schel toen ik vanaf Uitgeest naar Leeuwarden moest en ff snel een paar fotootjes gemaakt. De meeste mensen bleven ver bij de camera uit de buurt maar er waren evengoed wat gewillige modellen http://bit.ly/IfjlWb
|
|
|
@LaurenS
|
Thanx walter,sta er regelmatig op , Op deze laat ik ff lekker in mijn kont kijken Nog meer mensen naar zee voor een sessie-tjoooooo.Ga zo rijden
|
|
|
wa1ter
|
Je kwam erg vaak zo langs vliegen dus ik ben er maar vanuit gegaan dat je dit graag met de wereld wilde delen
|
|
|
|
|
Giertje
|
Wat een topdag was het weer! de dag begon met bilateraal werkoverleg, toen een heerlijk ontbijt met koffie en daarna op naar Schellinkhout, genieten van de zon en ruim voldoende wind.
|
|
|
|