|
Tim_GTS5
|
Lekker hoor Peter, geen 77 board dan die vliegt ook upwind ! Zondag ook even kijken op Edam/Warder
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zondag idd Edam of Warder, Warder nog niet eerder gedaan dus dat maar eens proberen . Nice boardje overigens Peter.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zondag ook naar warder.....Edam is waarschijnlijk toch te druk met badgasten ....
|
|
|
the littleman
|
Volgens de windleugenaar wordt het zondag ZO en de heledag woei. Schell of hundehimel?
|
|
|
franco
|
hondehimel maar let op moet hier niet te druk worden strand is te klijn, en als er badgasten liggen hebben wij daar niks te zoeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
|
|
TBK
|
Enkhuizen is ook goed te doen met OZO tot ZO gezien de richting op WF, het is immers niet ZZO !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Enkhuizen is ook goed te doen met OZO tot ZO gezien de richting op WF, het is immers niet ZZO ! Ga jij er met de fiets naar toe Frank, volgus mij kan je op Enhuizen nergens meer je auto kwijt Als het waait zal het medemblik worden voor ons denk ik.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Enkhuizen is ook goed te doen met OZO tot ZO gezien de richting op WF, het is immers niet ZZO ! Ga jij er met de fiets naar toe Frank, volgus mij kan je op Enhuizen nergens meer je auto kwijt Als het waait zal het medemblik worden voor ons denk ik. Hoe laat gaan we weg, ???? Heb er nu al zin in ???
|
|
|
@LaurenS
|
Top secret zeker die nieuwe kites van je Ries,lijkt wel of de nieuwe kites van 2013 uitkomen.Morgen de onthulling van je Ozone Catalyst setje
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top secret zeker die nieuwe kites van je Ries,lijkt wel of de nieuwe kites van 2013 uitkomen.Morgen de onthulling van je Ozone Catalyst setje Enigste wat ik op dit moment kan onthullen dat het 2 topkites zijn
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Enigste wat ik op dit moment kan onthullen dat het 2 topkites zijn Ja Ja mensen Harinkie houd het spannend, ik heb beloofd om niets te zeggen over type en merk ik vind het best zo. Misschien staat er wat op facebook
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Enigste wat ik op dit moment kan onthullen dat het 2 topkites zijn Ja Ja mensen Harinkie houd het spannend, ik heb beloofd om niets te zeggen over type en merk ik vind het best zo. Haha ,begint tie te dementeren of zow met dat kinderlijke gedrag.... Ps:ik houd het niet meer van de spanning ,anyways ,veel plezier met je nieuwe speeltjes Ries
|
|
|
FlyingHigh
|
Ooh ooh ooh wat zijn wij nieuwsgierig...
|
|
|
|
Nickje
|
Morgen maar eens naar Edam denk ik!! Nog meer badgasten naar edam?
|
|
|
Giertje
|
Frank je had beter op Texel kunnen blijven. Dijkmanshuizen prima te doen met oost. Zoals het er nu uitziet is het morgen niet veel op Edam en Warder.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wr zien het morgen wel Ger... Heb er wel zin in ...morgen mijn laatste vrije dag.. @Richard......ik denk dat je een setje Ozone heb gekocht dat zou een verstandige keus van je zijn...
|
|
|
surfingden
|
@ frank ben weer terug hoor, zie je binnenkort weer.
|
|
|
|
the littleman
|
Misschien wel ss Rally's. Kan hij ze niet zo makkelijk slopen tijdens het backrollen.
|
|
|