/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Toppie Sander, lekkah hooooorrrrr And now something completely different..., heeft iemand al gespot wat Ries voor inflatables heb en istie tevreje of issti al stiekum weer naar Daphne omda ze weer lek sain. Peet, heb jij al lekkah je Trax kunnen testen? Istie sprayproeftt? Ries&Peet, whatever, mucho enjoyo lekkah voor Tarifa!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb op Edam goed kunnen varen vanmidag ....in mijn shorty .. jammer dat de wind vanaf een uurtje of 15.00 minder werd ...had gehoopt op wat meer .. Edam is inmiddels bekend geworden bij de kiterscene was behoorlijk druk vanmiddag .. Morgen na 4 weken vakantie weer werken ...zal wel weer even tegenvallen P.S volgens insiders heb Richard gewoon weer gekozen voor BEST ..
|
|
|
|
PeeWee
|
Ga zo richting Enkie, al een tijd niet daar geweest. Nu lekker rustig sinds iedereen naar M'blik en Edam gaat (shit had ik beter niet kunnen posten).
See joes.
HEE PETER WAT WAS HET LEKKER RUSTIG HE HAHHAAA Zekers, ik had genoeg plek voor mijn vrachtwagen. Helaas zelf nog een beetje last van een week toilet bezoek (lees vaatdoek gevoel). Zou de gemeente Enkhuizen dat grasveld in orde kunnen brengen/ dan heb je echt een zee van ruimte. See joes
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Helaas zelf nog een beetje last van een week toilet bezoek (lees vaatdoek gevoel).
Sjo Peet, dat hebbie zellufs Ries nog nooooooit horen zeggen, daz wel een heeeel bijzonder ochtendritueel
|
|
|
|
PeeWee
|
Helaas zelf nog een beetje last van een week toilet bezoek (lees vaatdoek gevoel).
Sjo Peet, dat hebbie zellufs Ries nog nooooooit horen zeggen, daz wel een heeeel bijzonder ochtendritueel Zeg maar ochtend/middag/avond/nacht ritueel. Drie luchtverfrissers in twee dagen er doorheen gejaagd, lekkerrrrrr.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was zeker druk op Edam, helaas viel de wind wat tegen. Eerste half uurtje nog wat kunnen varen maar daarna was het snel minder. Wel een lekker zonnetje dus ben weer wat bruiner.
|
|
|
joosie
|
Enkhuuze was weer topper, lekker gevaren met de 11,5 kahoona werd later in de middag ietsje minder en wat een lekker zonnetje vandaag mag van mij elke kitesessie zo zijn, gezellig hoor. Die franco had t weer voormekaarrr met die badgast in z'n auto helemaal doorrijden tot waar alle kites lagen en gelijk een groooote bek die gast, tsss had zeker met verkeerde been uit bed gestapt nu met mn verkleurde kop en nek relexen op de bank
|
|
|
Haring High Richardt
|
AZ helaas verloren vanmiddag van AJAX met 2-2. Life gekeken vanmiddag bij een vriend me. Thuis pakke we ze Zeg maar ochtend/middag/avond/nacht ritueel. Drie luchtverfrissers in twee dagen er doorheen gejaagd, lekkerrrrrr Das mooi kl..te Peeet , het El Gouna gevoel heb je nu al duss??? P.S volgens insiders heb Richard gewoon weer gekozen voor BEST En zo is dat de Kabeuna V3 13.5 en 9.5 metertjes. 2 top kites van Best Was druk vanmiddag op medemblik en heerlijk gevaren met de nieuwe 13. 5 Kabeuna Helaas een ongeluk met een Duits meisje waarbij de trauma helicopter is ingezet. Weet geen details maar is achteraf redelijk afgelopen volgens mij ???? Meisje werd over de dijk (welke helemaal los in het water staat) getrokken . Omdat de dijk geheel los in het water staat was dit een probleem voor de hulpdiensten, maar allemaal keurig achteraf opgelost. Weet voor de rest niet hoe het met het meisje is, misschien iemand meer info over het ongeluk ???
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Weet voor de rest niet hoe het met het meisje is, misschien iemand meer info over het ongeluk ??? Ik stond effe bij Johan de Ambuman ik hoorde hem zeggen waarschijnlijk een gebroken kaak en gebroken heup. Beterschap voor de jongedame. Verder top gevaren met de 12 vanmiddag
|
|
|
the littleman
|
Was heerlijk op enkie nog aardig wat druk in de 8 metert rond 13.00 uur. Zit nu heerlijk onderuit met een vino op de bank, met me verbrande harses te denken aan mijn vakantie op Fuerte ventura. Waar ik aankomende donderdag heen ga. Lees dat de haringhappert volgend jaar weer nieuwe kites wil
|
|
|
|
the littleman
|
Zouden deze best kites wel bestand zijn tegen dat brute geweld van jou backrols? Enne geef je wel een tientje korting op Mijn te verkopen 8 meter ss rally voor de storm dagen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Denk dat ik maar stop met die back rollls . wor er zo draaierig en misselijk van Ik las wel dat de 9.5 kabeuna een zeeeer snele draaisnelheid had en zeer geschikt was om te loepen, dussssssssssssssssss????
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog badgaste zometeen naar medemblikkkie of Enkie in de ochtend ??? De ochtend ziet er goed uit !!!!
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Dat was een topzondag op texel! aardig wat uurtjes met de 10M kunnen spelen en met het zicht op zo'n dijk waar je heen geblazen wordt leer je vanzelf hoogte varen (of lopen ). Zag nog wel dat er een jong gastje zijn cabrina op de dijk liet klappen (liep ook meteen leeg) altijd lastige plek als je nog geen hoogte kunt lopen.. Heb alleen aan pim van de kiteschool gevraag of hij wat minder mensen wil leren kiten, want het was zowaar druk op mijn weekend spot! Dat zijn we niet gewend daar! Wel een oester of ander naar onderwaterschepsel dwars door mijn schoen in mijn poot, dus mijn meissie heeft lekker stukjes zitten plukken gisteravond.. de komende dagen maar ff goed spoelen met soda.
|
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Dat was een topzondag op texel! aardig wat uurtjes met de 10M kunnen spelen en met het zicht op zo'n dijk waar je heen geblazen wordt leer je vanzelf hoogte varen (of lopen ). Zag nog wel dat er een jong gastje zijn cabrina op de dijk liet klappen (liep ook meteen leeg) altijd lastige plek als je nog geen hoogte kunt lopen.. Heb alleen aan pim van de kiteschool gevraag of hij wat minder mensen wil leren kiten, want het was zowaar druk op mijn weekend spot! Dat zijn we niet gewend daar! Wel een oester of ander naar onderwaterschepsel dwars door mijn schoen in mijn poot, dus mijn meissie heeft lekker stukjes zitten plukken gisteravond.. de komende dagen maar ff goed spoelen met soda. Hoe laat was je aanwezig op Texel? Ik was daar ook vanaf 13:00 ofzo niet veel wind maar wel voldoende om wat lol te hebben en lekker om toch in een shorty te kunnen varen! Ik had de ozone instinct 10M en toen de catalyst 12M maar dan viel het wind weg.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Boeiend Joost....het is weer een beginner die gewoon de gevaren niet kent.
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik wilde ook nog iemand helpen om haar kite van dat dijkje af te halen (bijna zelfde plek) ik ging naar haar kite toen maar dat was denk ik het stomste wat ik kon doen. was een best gekloot met mijn kite nog in de lucht... niks gebeurd maar verstandig was het niet van mijn.
het beste wat ik had kunnen zeggen tegen haar was, kite losmaken van jezelf en dan je lijnen oprollen
|
|
|
mocem
|
Een kite pakken als ik mijn eigen nog in lucht heb zitten doe ik niet tenzij iemand in levensgevaar verkeerd. Straks door een domme actie van de andere persoon lig je zelf op de basalt blokken.
|
|
|