Giertje
|
Ik heb een nieuwe mega mooie vlakwaterspot bij Andijk ontdekt. Weet iemand of je daar mag kiten. het is rechts van dat recreatiepark De Grootslag. Er is daar een werkhaven en van daaruit loop je zo een meer in ik ben vandaag op onderzoek uit geweest en wil er binnen kort gaan varen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
De voorspellingen voor Muiderberg zien er morgen niet geweldig uit Herman. Ook is NO heel erg vlagerig op Muiderberg. Enkhuizen is dan een veel betere optie. Ik kijk het morgenochtend wel even aan. Laat het je nog wel weten. Als ik ga, ga ik denk ik naar Enkhuizen.
|
|
|
BdB
|
Ik heb een nieuwe mega mooie vlakwaterspot bij Andijk ontdekt. Weet iemand of je daar mag kiten. het is rechts van dat recreatiepark De Grootslag. Er is daar een werkhaven en van daaruit loop je zo een meer in ik ben vandaag op onderzoek uit geweest en wil er binnen kort gaan varen jij bedoeld volgens mijn de spaarbekkens daar mag je volgens mijn niet varen. dit wordt gebruikt voor drinkwater. Andijk is al omstreden dus zou lekker op de vooroever blijven. en inderdaad het water staat laag dus je struikelt af en toe over de zandbanken
|
|
|
DM2008
|
Niemand naar IJmuiden? Qua windrichting moet't net kunnen, toch?
|
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
K%T....er is weer geen wind Medemblik wordt overal wel aardig gelijk aangegeven, ook op windfinder: http://nl.windfinder.com/forecast/marina_medemblikStraks om 11:00 weer lessen Krijg mijn eigen wetsuit, trapeze, impact vest, kevlar schoentjes, handschoenen en ga mijn eigen kite + board voor het eerst uitproberen en waterstart leren Zo veel zin in
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
de windfinder weerkaarten laten zien dat de woei pas na 11:00 gaat opzetten... nog maar de vraag wat de woei werkelijk gaat doen, Morgen gaat ie draaien naar ZW. Ook dan is de woei 's ochtends nada naxos en pas later op de dag wordt t wat beter... De weergoden hebben er ff geen zin lijkt t wel Waar zijn al die investeringen van onze superduppa weercomputers goed voor geweest???
|
|
|
prokiter
|
Jah niemand die in de buurt van Enkhuizen woont ofzo die ons kan vertellen wat het nu al doet....want volgens sommige voorspellingen zou het nu moeten waaien en vanmiddag minder worden. Moet ik hier nou 1.45 uur voor rijden enkele reis....zo zonde als het voor niks is.... Iemand duidelijke info voor medemblik ofzo? Greetings Prokiter
|
|
|
So_Surreal
|
de windfinder weerkaarten laten zien dat de woei pas na 11:00 gaat opzetten... nog maar de vraag wat de woei werkelijk gaat doen, Morgen gaat ie draaien naar ZW. Ook dan is de woei 's ochtends nada naxos en pas later op de dag wordt t wat beter... De weergoden hebben er ff geen zin lijkt t wel Waar zijn al die investeringen van onze superduppa weercomputers goed voor geweest??? Mijn leraar heeft 11:00 met me afgesproken. Ik hoop dat hij gelijk heeft Op de homepage van kitehigh.nl geeft dat plaatje aan dat het bij de kust harder gaat waaien. Maar daar zal de richting wel niet goed voor zijn of zo ? Jah niemand die in de buurt van Enkhuizen woont ofzo die ons kan vertellen wat het nu al doet....want volgens sommige voorspellingen zou het nu moeten waaien en vanmiddag minder worden. Moet ik hier nou 1.45 uur voor rijden enkele reis....zo zonde als het voor niks is.... Iemand duidelijke info voor medemblik ofzo? Greetings Prokiter Ik kan het je pas rond 10:30 vertellen in Medemblik. [edit] Samengevoegd, Handleiding bericht bewerken
|
|
|
prokiter
|
IK denk dat ik maar afhaak.
Is zoizo bagger koud, en om dan met deze voorspellingen te gaan rijden....umhhh.....beter dan maar weer zee als het kan....is stuk warmer....thermometer staat nu toch bij mij onder nul.......grrr das bagger aan ver van water af wonen...!!!!
Greetings Prokiter
|
|
|
So_Surreal
|
IK denk dat ik maar afhaak.
Is zoizo bagger koud, en om dan met deze voorspellingen te gaan rijden....umhhh.....beter dan maar weer zee als het kan....is stuk warmer....thermometer staat nu toch bij mij onder nul.......grrr das bagger aan ver van water af wonen...!!!!
Greetings Prokiter
Medemblik is wel te doen voor mij vanuit Hoorn gelukkig Hoe kan je trouwens het beste zien welke spots goed te doen zijn op welke dagen in een makkelijk overzicht ? Of is dat een kwestie van uit je hoofd leren ?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff hier op de site bij spots kijken en in het overzicht zie je duidelijk waar je bij welke wind kan varen. Uiteindelijk houd je voor jezelf toch een paar vaste spots over voor iedere windrichting. thermoskannetje met thee mee naar muiderberg
Ga je hightea'n daar ofzo?? Kijk hier ff naar.. http://www.sail-today.nl/weer.php[edit] Samengevoegd, Handleiding bericht bewerken
|
|
|
the littleman
|
Alles met oost enkhuizen Noord/noord oost mblik Noord / noordwest andijk West / zuidwest / zuid schellie Maar ik zie geen woei in Hoorn [edit] Samengevoegd, Handleiding bericht bewerken
|
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
have faith grasshopper! Ijmuiden geeft al een increase van 2 knopen aan in de laatste 10 minuten! Pfff wat wordt ik depressief van de windsnelheden verder maar volgens windguru gaat t van 10-11 uur zeker aan!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik wacht het wel lekker af. Muiderberg wordt het zo ie zo niet, want er zit Oost in de wind en dan is het daar echt drama. Veels te vlagerig. Misschien Enkie later op de dag, maar ik denk dat ik vandaag oversla.
|
|
|
bredo
|
Grappig, nog niet eerder gezien bij Wijk aan zee; Kamikaze golven met Noordoostenwind...3 bft! Verder hopen dat het morgen beter wordt met een zuidwester..
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Morguh gaat er ook steeds slechter uitzien. ....ow ow ow was ik nog maar in het atolletje.
|
|
|