Flyingtrunkie
|
Goed bezig Marco, training voor Sardinië
Inderdaad ja erwin, ff de kitespiertjes weer wakker maken!
|
|
|
KiteFEEL
|
Hee Teig! Ik zag ze ook staan. Ik stond zelf ook even in het water les te geven dus ben toen ik er uit kwam direct even gaan vragen.
Er bleek iemand op het smalle stukje bij de windsurfers zijn kite te hebben laten crashen(gok een frontstall door de vlagen en bar te weinig op drukpunt gehouden). De kite bleek op de dijk te zijn gekomen en daar liepbprecoes een mevrouw te lopen. Deze is vervolgens door de ambulance verzorgt.
Tip! Ga niet zomaar bij het smalle windsurf strandje er in en uit als: -De wind vlagerig is en je onervaren bent -De wind zuidoost of west/noordwest is -De wind zeer minimaal is voor je kitekeuze -De wind te sterk is voor je kitekeuze
Indien mogelijk, loop dan even door het water terug, zodat je er bij de Midget/KiteFEEL uit kunt. Hier is het grasveld een stuk breder, waardoor je meer speelruimte hebt om je QR te activeren wanneer de kite uit de lucht valt.
Surfgroetjes!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tip! Ga niet zomaar bij het smalle windsurf strandje er in en uit als: -De wind vlagerig is en je onervaren bent -De wind zuidoost of west/noordwest is Klopt, gisteren was de wind west en dan is het helemaal uitkijken op Schel. aan de kant super vlagerig of geen wind of te veel wind en dit geeft een probleem bij het oplaten. Ook op zondag (gigantisch druk) is het niet echt lekker om op Schel te varen met deze (weste) wind Daarom ga ik met weste wind naar Zee, waar je van het bovenstaande totaal geen last heb
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Ik heb zondag lekker het "advies van Ries" opgevolgd en naar de nieuwe secret spot Petten gereden! Niets dan lof over deze heerlijke plek! Beetje spijtig dat we door de viswedstrijd niet voor het paviljoen konden maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door een stabiel windje en lekkere golfjes!
|
|
|
Haring High Richardt
|
ssssssssssssssssst niet te hard anders wordt het net zo druk als op Schellinkhout Ja.... die viswedstrijd was wel lastig inderdaad, maar een afslag verder, en je zit op de officiële kite spot vandaar vaar je zo richting Hargen of verder, of je blijf daar hangen, ruimte zat
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Hahaha gelukkig is er iets meer ruimte dan op Schell Ben dit keer lekker blijven hangen maar de volgende keer ene klein tochtje is zeker een goed idee!
|
|
|
evert999
Geen avatar
|
Ik heb zondag lekker het "advies van Ries" opgevolgd en naar de nieuwe secret spot Petten gereden! Niets dan lof over deze heerlijke plek! Beetje spijtig dat we door de viswedstrijd niet voor het paviljoen konden maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door een stabiel windje en lekkere golfjes!
Was die spot op in het zuiden ten opzichte van de strandwacht?
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Was die spot op in het zuiden ten opzichte van de strandwacht? Klopt, Was iets zuidelijk van de strandwacht. Volgens mij twee opgangen verder
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Hee Teig! Ik zag ze ook staan. Ik stond zelf ook even in het water les te geven dus ben toen ik er uit kwam direct even gaan vragen.
Er bleek iemand op het smalle stukje bij de windsurfers zijn kite te hebben laten crashen(gok een frontstall door de vlagen en bar te weinig op drukpunt gehouden). De kite bleek op de dijk te zijn gekomen en daar liepbprecoes een mevrouw te lopen. Deze is vervolgens door de ambulance verzorgt.
Tip! Ga niet zomaar bij het smalle windsurf strandje er in en uit als: -De wind vlagerig is en je onervaren bent -De wind zuidoost of west/noordwest is -De wind zeer minimaal is voor je kitekeuze -De wind te sterk is voor je kitekeuze
Indien mogelijk, loop dan even door het water terug, zodat je er bij de Midget/KiteFEEL uit kunt. Hier is het grasveld een stuk breder, waardoor je meer speelruimte hebt om je QR te activeren wanneer de kite uit de lucht valt.
Surfgroetjes!
Vrouwtje heeft er gekneusde ribben aan overgehouden en is bont en blauw . Slechte zaak dit , teveel stuntelaars en mensen die de risicos niet goed inschatten
|
|
|
evert999
Geen avatar
|
Was die spot op in het zuiden ten opzichte van de strandwacht? Klopt, Was iets zuidelijk van de strandwacht. Volgens mij twee opgangen verder A.s. donderdag avond weer? die spot? (activiteiten gedeelte?) mocht iemand nog een leash vinden trouwens, ben hem daar ongeveer kwijtgeraakt.. donderdag staat er wat wind in de avond. [edit] laatmaar wind is alweer weg
|
|
|
Mitchel_12000
|
14-20kn om 17.00. Misschien met nog wat thermische zeewind erbij een poging waard om naar de kust te gaan.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was weer lekker op IJmuide , wel redelijk aanlandig maar was een prima nazomersessie
|
|
|
PeeWee
|
Super lekker gefoild. De wind werd op den duur zelfs te hard voor mijn 10m. Met drie hydrofoilers op het water was het zowaar druk buiten de kom See joes
|
|
|
Langbeest
|
Was weer heerlijk op Wijk.....zonnetje en een zomerwindje....genieten
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
je hebt niet veel gemist hoor teiger schell was 15 knopen max miss op wijk iets meer , maar meeste wind was in zeeland
|
|
|
Langbeest
|
wel hoor Theo...je hebt heel veel gemist. :-)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
wel hoor Theo...je hebt heel veel gemist. :-) Hoor ik nu iets vannuh nah nah nah nah naaah nah
|
|
|
Langbeest
|
Ik????? Zou niet durven vriend
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kadootje voor mijn verjaardag van Coos Zok , Nog 9 ongelovige top sessies te gaan inclusief een heerlijke bakkie pleur koffie uit een Ajax beker en dat voor een AZ supporter
|
|
|
PeeWee
|
Mafklapper
|
|
|
|